هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: رولینگ در لیست پرقدرت ترین مردم بریتانیا

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۶ ۱۲:۵۰:۰۰ (1221 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
تلگراف امروز صبح، لیست 100 نفره پرقدرت ترین اشخاص بریتانیایی را به صورت آنلاین مشخص کرد.
این لیست بر اساس ضریب نفوذ اشخاص در بخش هنر بریتانیا انتخاب شده است، البته با ذکر این نکته که این لیست استعداد های عمیق و مراحل کاربرد نیروهایشان را در این کشور و اهمیت تاثیر شان در زندگی ما را نشان میدهد. حالا نویسنده پرآوازه هری پاتر، جی.کی.رولینگ در این لیست حضور دارد...

رولینگ در این لیست، در رده چهاردهم قرار دارد. تلگراف درباره رولینگ و تاثیر و نفوذ اش در هنر بریتانیا اینگونه نوشته است:

14) رولینگ، 42 ساله، نویسنده. هری پاتر شهرت و ثروت را برای او آورد، استعداد و تاثیر وی توانست صنعت بریتانیا را درهم بریزد، به این علت که فیلمهایی از کتاب های او در خود بریتانیا و با بازیگران بریتانیایی ساخته شد. او می گوید: «من هرگز شهرت نمیخواستم و هرگز هم انتظارش را نداشتم و مطمئنا به خاطر این، نویسندگی نکردم، و آن را مانند یک چیزی میبینم که مجبورم تمامش بکنم.»


البته در این لیست اشخاص دیگری هم که مربوط به هری پاتر هست، به چشم میخورد. استفان فرای، گوینده و راوی نسخه صوتی بریتانیایی هری پاتر و هلنا بونهم کارتر، بازیگر نقش بلاترکیس لسترنج در فیلمهای هری پاتر از جمله افراد حاضر در این لیست هستند. آقای فرای در مکان 44 ام و خانم کارتر در مکان 99 ام این لیست قرار گرفته اند.

منبع: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.