هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: اطلاعات جدیدتری از فیلم شاهزاده دورگه و یادگاران مرگ

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۳۱ ۱۱:۳۰:۰۰ (1078 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
دیوید هیمن یکی از تهیه کنندگان فیلم های هری پاتر در طی مصاحبه با سایت های نظیر تی ال سی، اچـپانا و اسنیچسیـــکر اطلاعات جدیدتری از فیلمهای ششم و هفتم هری پاتر را افشا کرد.
این مصاحبه ها در جریان افتتاحیه فیلمی است که وی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. دیوید درمورد صحنه درگیری در هاگوارتز، مرگ دامبلدور، فیلمنامه فیلم هفتم صحبت میـکند و از تغییراتی در صحنه های فیلم شاهزاده دورگه خبر میـدهد. ...
اخطار! ادامه متن دربرگیرنده نکاتی است که شامل قانون افشا سازی میـباشد

دیوید هیمن در گفتگو با نماینده سایت اسنیچسیـــکر:
دیوید همین درخصوص سوال خبرنگار مبنی بر تغییراتی در صحنه های پایانی فیلم ششم هری پاتر از حذف چند صحنه صحبت کرد و گفت: " دلیل اینکه صحنه درگیری در هاگوارتز رو حذف کردیم این بود که ما یه درگیری در فیلم هفتم خواهیم داشت و نمیـخواستیم صحنه تکراری درست کنیم. "
وی در ادامه که باعث شوکه همه طرفداران شد درمورد تغییر در صحنه تدفین دامبلدور خبر داد و گفت : " صحنه تدفین دامبلدور صحنه مورد علاقه من بوده و لحظه حساس و فانتزی کتاب و فیلم هست که خیلی دوست داشتم در فیلم قرار بگیرد ولی با این حال که خیلی این صحنه رو دوست داشتیم تصمیم گرفتیم پایان فیلم را کمی بهتر درست کنیم. "

وی در پایان اعلام کرد که پیش-نمایش فیلم ششم که اخیرا در شیکاگو آغاز شده است در تدوین فیلم بسیار موثر بوده است و آنها ویرایش فیلم را بر همین اساس پیش برده اند.



دیوید همین در گفتگو با نماینده سایت اچـپانا:
خبرنگار این سایت درمورد فیلمنامه فیلم هفتم که توسط استو کلاوز درحال نوشتن هست سوال پرسید و دیوید اینگونه پاسخ داد: " فیلمنامه مطمئنا به کتاب وفادار هستند. یکی از برتری های دو فیلمه شدن یادگاران مرگ وجود وقت بیشتر برای پرداخت به جزئیات کتاب هست. در صورتیکه اگر تنها یک فیلم ساخته میـشد ممکن بود خیلی از صحنه ها مانند یادگاران از فیلم حذف شود ولی حالا دو فیلم ساخته خواهد شد و قطعا جزئیات را دربرخواهد داشت.



دیوید همین در گفتگو با نماینده سایت تی ال سی:
دیوید در گفتگو با سایت تی ال سی به نکات جالبی اشاره میـکند و درمورد دلایل تاخیر در اکران عمومی فیلم ششم هری صحبت میـکند و ادامه میـدهد که ممکن هست دابی در فیلم هفتم نقش خیلی پر رنگ تر و بزرگی داشته باشد.
" حقیقت اینجاست که سینما تجارت است و دلایل اینکه چرا کمپانی برادران وارنر در اکران فیلم ششم تاخیر انداخت نیز دلایل تجاری دارد. آنها امسال با فیلم شوالیه تاریکی به موفقیت رسیدند و نیاز به فیلمی داشتند که همین موفقیت را در سال 2009 برای آنها تکرار کند. مطمئنم با این تاخیر هیچ ضربه یا صدمه ای وارد نخواهد شد.
اگر فیلم نوامبر امسال اکران میـشد در حدود 2 سال بین اکران فیلم شاهزاده دورگه و قسمت اول یادگاران مرگ فاصله میافتاد. حالا بین فیلم محفل ققنوس که اکران شد و اکران فیلم شاهزاده دورگه در تابستان سال بعد درحدود 2 سال فاصله افتاده است و فاصله اکران فیلم ششم تا اکران قسمت اول فیلم هفتم کمتر از 16 ماه خواهد بود. فیلم یادگاران مرگ طبق برنامه قبلی اکران خواهد شد و فیلمبرداری نیز سر موقع از فوریه آغاز میـشود و دیگر هیچ تغییر در فیلم ها رخ نخواهد داد. "

دیوید در ادامه از نقش پر رنگ، ضروری و بزرگ دابی و کریچر در فیلم هفتم صحبت میـکند و میـگوید که در فیلم پایانی شخصیت دابی و کریچر از مهمترین شخصیت ها در فیلم خواهد بود و آنها مسئولیت بزرگی را دارند.



همچنین دیوید همین در گفتگو با سایت اچ.پی.اس میـگوید از اینکه به انتهای فیلم های سری هری پاتر نزدیک شدیم هم هیجان دارد و هم کمی غمگین هست. او میـگوید که کار کردن در پروژه پاتر بزرگترین هدیه بوده است و جریان زندگی اش را تغییر داده است. دیوید اینگونه میـگوید: " هر روز در پروژه کار میـکنم، مطمئن باشید که از بودن در آنجا لذت میـبرم و تجربه ای است که هرگز دیگر تکرار نمیـشود. "
او در ادامه میـگوید: " مطئمن باشید وقتی که زمان پایان فرا برسد روز خیلی غم انگیزی خواهد بود. "

منبع: اسنیچسیـــکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
miss.zolo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۷/۱ ۲۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۷/۱ ۲۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۰
از: گودریک هالو
پیام: 313
 Re: [en] David Heyman talks Dumbledore's funeral, Hogwarts battle & more [/en] [fa] اطلاعات جدیدتری از فیلم شاهزاده دورگه و یادگاران مرگ [/fa]
(درگیری در هاگوارتز رو حذف کردیم)چه مسخره!اینجوری که فیلم مزه نمیده.حتما بعد از اینکه دامبلدور از دسته جاروش پیاده شد اسنیپ میادو کارو تموم میکنه بعد هم صحنه عوض میشه و میره برای مراسم خاکسپاری!2سال صبر کن بعد هم صحنه های اصلی رو حذف میکنند.ممنون از پیامی که گذاشتی مونالیزا

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.