هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: کتاب "هری پاتر: جادوی صفحه تا صحنه" می آید!

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۲۳ ۲۱:۲۰:۰۰ (881 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
کتابی جامع درباره ی مجموعه فیلم های هری پاتر به دنبال کتاب "جادوی فیلم هری پاتر" با عنوان "هری پاتر: صفحه تا صحنه" در 3 آبان 1390 منتشر خواهد شد. شما می توانید تصویر کاور نخستین این کتاب 500 صفحه ای را در اینجا مشاهده کنید. در ادامه خبر می توانید جزئیات خاص این کتاب را بخوانید: ...

نقل قول:

* جزئیات کامل درباره ساختن تمام هشت فیلم هری پاتر از جمله فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم" که تیر 1390 اکران خواهد شد.
* جزئیات جدید و باور نکردنی از خالقان هری پاتر همانند تهیه ی کننده همه 8 فیلم، دیوید هیمن، مدیر صحنه، استورات کریگ و کارگردان دیوید یاتس.
* تمام مصاحبه های جدید با تمام بازیگران و عوامل
* صدها عکس و تصویرهای مفهومی که قبلا دیده نشده از فیلم های هری پاتر در ابتدا، هنگامی که استودیوهای لیوزدن در خارج از لندن در حال ساخته شدن بودند، صحنه های استاندارد درست شده ، لباس های مجلل، اماکن جلوه های ویژه هنری و تکنیک های فیلمسازی.


باید امیدوار باقی ماند و دید آیا مترجمی قبول خواهد کرد که این کتاب را به فارسی ترجمه کند یا نه و آیا این کتاب می تواند مجوز ایرانی را برای انتشار بگیرد یا نه؟!

منبع: جوینده اسنیچ
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.