هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: روپرت گرینت از "یادگاران مرگ: بخش دوم" می گوید

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰ (935 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
روپرت گرینت اخیرا درباره ی زندگی اش در مجموعه هری پاتر صحبت کرده که نزدیک به 10 سال از زندگی اش را برای آن مصرف کرد. روپرت به طور مختصر درباره برخی سکانس های نبرد از فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ: بخش دوم" بحث کرده که شامل حملات غول ها و عنکبوت ها است و نظر داد که اگر داستان دیگری از دنیای جادویی خانم رولینگ منتشر می شد، او می خواست که به نقش رون ویزلی بازگردد.


آن روزهای آخر در مجموعه هری پاتر شبیه چی بودند ؟

"هری پاتر همانند یک بخش گسترده از زندگی من بود. اون وقتی زندگی من شده بود. من واقعا نمی تونم زندگی پیش از هری پاتر رو به خاطر بیارم. برای همه ما (بازیگران و عوامل) که از کارمان کنار می آییم، همانند یک روز بود، و مثل یک چیز، فقط واقعا عجیب و غریب به نظر می رسید. آره، احساسی بود. یک غم واقعی و کاملا یک احساس خلاء درباره اش وجود داشت. خب، من از روزهای آخر بسته شدن اتاقم، بسته بندی همه چیز، اسباب بازی های زمانی که 10 ساله بودم را ، یادم می آید. عجیب بود. "

آیا شما علاقه داشتید که کتاب آخر را به دو فیلم تقسیم کنند ؟

" من فکر می کنم که این ایده ی خوبی بود و آن دو فیلم خیلی متفاوتی هستند. قسمت دوم خیلی از نوع اکشن است. یک نوعی از یک حماسه است. فشار کوچکی بر ما بود تا با این فیلم واقعا پر سر و صدا ظاهر شویم. "

هاگوارتز مورد حمله قرار می گیرد. دیدن از هم پاشیدن آن مجموعه ها همانند چیه ؟

" کاملا عجیب بود دیدن این جا که برای ما خیلی آشنا است و این که تقریبا شبیه خانه دوم است. در واقع یک نوعی از هشدار دادن بود. این صحنه فقط یک نوعی از هم زمانی پایان فیلم و تخریب شدن مجموعه ها بودند. من به نوعی وحشت زده شدم برای اولین بار که دیدم تالار اصلی تبدیل به توده بزرگ آوار در حال سوختن شده و به اطراف پراکنده میشوند. این صحنه ها واقعا برای هواداران تکان دهنده است. "

آیا شما از بودن در یک فیلم بیش از اکشن و انجام شیرین کاری لذت بردی ؟
" کاملا عالی بود. دویدن های زیادی بود. تصاویر بزرگ اکشنی از من است که در حال دویدن از وسط حیاط هستم و با غول ها و عنکبوت هایی مواجه میشوم که وسایلی به سمت ما پرتاب می کنند. من تمام شیرین کاری ها را دوست داشتم و کی من شانسی خواهم داشت تا آن را انجام دهم ؟ “

اگر جی.کی.رولینگ کتاب دیگری بنویسد، آیا شما دوست دارید تا در فرم سینمایی آن کتاب کاری انجام دهید ؟

" مطمئن نیستم. نمیخوام حقیقیتا به طور کامل ازش سر باز بزنم. من همیشه یکی از هواداران بزرگ کتاب ها بودم و پس از این سالها من کاملا وابسته به رون شده ام و ما دو تا واقعا در یک فرد با هم ادغام شده ایم. اما بله. من نمی دونم. من مایل ام تا نقش یک رون میانسال را بازی کنم؛ بله. باید منتظر بمانیم و ببینیم. "

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.