هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

ايران: هری پاتر در فرهنگسرای انقلاب نقد می شود

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲۹ ۱۸:۵۰:۰۰ (481 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص ايران
ايران
کارشناسان سينما و فعالان حوزه‌ تعليم و تربيت کودک و نوجوان در نشستي تخصصي در فرهنگ‌سراي انقلاب تهران به بررسي جنبه‌هاي تربيتي و آموزشي فيلم هري پاتر مي‌پردازند.

دبيري اين نشست را که روز چهارشنبه بيست و نهم تيرماه برگزار مي‌شود ليلا ميرهادي، سرپرست امور سينمايي کانون بر عهده دارد.

وي در نشست قبلي اين فرهنگ‌سرا به عنوان کارشناس، مجموعه‌ کارتون‌هاي "بن تن" را با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسي قرار داد.. ادامه مطلب را در ادامه خبر بخوانید ...




در نشست دوم قرار است دکتر معصومه اسماعيل زاده، عضو هيئت‌علمي دانشکده روانشناسي و سيد بشير حسيني، کارشناس فرهنگ و ارتباطات حضور داشته باشند.

اين نشست ساعت 10 تا 12 روز 29 تير در سالن فجر فرهنگ‌سراي انقلاب اسلامي واقع در بزرگ‌راه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

بر اساس اين گزارش سلسله نشست‌هاي بحث و بررسي فيلم‌هاي کودک و نوجوان توسط فرهنگ‌سراي انقلاب اسلامي تهران با همکاري موسسه فرهنگي تسنيم نور برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگ‌سراي انقلاب اسلامي درباره چرايي انتخاب داستان هري پاتر به اظهار نظر پرداخت و گفت: دو فيلم اول هري پاتر با فروش يک ميليارد و 800 ميليون دلار عنوان دومين فيلم پرفروش دنيا را به خود اختصاص داده و بيش از 400 ميليون جلد از اين کتاب‌ها نيز به فروش رفته است در عين حال در دنيا بسياري از کودکان پس از تماشاي اين فيلم‌ها براي آموختن فنون جادوگري و يادگيري تعاليم مدرسه جادوگري اعلام آمادگي کرده‌اند در حالي که يکي از بارزترين نکات موجود در مجموعه هري پاتر تاکيد بر بي نيازي انسان به نيروي خداوند و اتکاي محض به خود است.

مهدي فروتن در ادامه افزود: جذابيت اين داستان‌ها به حدي است که لباس هنرپيشگان اين مجموعه و حتي کتاب‌هاي درسي هري پاتر ـ که به معرفي حيوانات و ابزار و فنون به کار رفته در هاگوارتز (مدرسه جادوگري داستان‌هاي هري پاتر) مي‌پردازد ـ در بين کودکان و نوجوانان طرفداران فراوان پيدا کرده است.
ارزش: 7.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.