هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: صحبت های رولینگ و دنیل رادکلیف

فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۸ ۲۲:۳۰:۰۰ (575 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
در مجموعه فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ، بخشی از یک مصاحبه بین دنیل رادکلیف ( بازیگر نقش هری پاتر ) و رولینگ پخش شده بود . اگرچه ویدوئی کامل این مصاحبه در "مجموعه جادوگری" به صورت بلو ری/دی وی دی پخش خواهد شد ، به نظر من جالب رسید که بخشی از این مصاحبه را که در مورد زمانی است که رولینگ و دنیل با هم بر روی سرپرستی هری پاتر بر ارتش الف دال در حین فیلم برداری هری پاتر و محفل ققنوس انجام داده بودند .

دنیل : در کتاب پنجم ، شما به محل فیلم برداری اومدید و ما صحبتی در مورد شخصیت هری پاتر داشتیم . در این صحبت من از شما سوالاتی در مورد ارتباط و اهمیت ارتش دامبلدور با اتفاقاتی که در آینده میفته پرسیدم . من به یاد دارم که جواب شما این بود که این مساله بسیار مهمی هست به این دلیل که در آینده هری مجبور میشه که مسوول هدایت عده زیادی آدم بشه .

رولینگ : بله ، تنها مقاومت واقعی یا تنها مقاومت سازمان یافته واقعی ! من همیشه میدونستم که آخرین نبرد در هاگوارتز اتفاق خواهد افتاد در نتیجه اونجا محلی بود که همه چیز به سمتش حرکت میکرد . در این راه من مجبور بودم که هری رو آماده رهبر یک نوع حرکت انقلابی بودن ، بکنم برای اینکه این مساله خیلی غیر قابل قبول بود . من اون صحبت رو خیلی خوب یادم هست .

دنیل : و در یک برنامه عکس های تعداد زیادی از نویسندگان رو از اینترنت گرفتم و به همراه زندگی نامه کوتاهی از هر کدام روی دیوار اتاقم نصب کرده بودم . من یادم هست که شما یکی از اونها رو انتخاب کردید .

رولینگ : من جرج الیوت رو انتخاب کرده بودم .

دنیل : بیایید درباره رابطه جرج الیوت صحبت کنیم.

رولینگ : وقتی دنبال نام خانوادگی (قبل از عروسی با جیمز ) لیلی فکر میکردم ، اوانز رو انتخاب کردم که اسم واقعی جرج الیوت هست .

دنیل : این خیلی جالب است ، فکر نمیکنم که خیلی از افراد از این مساله خبر داشته باشند .

رولینگ : نه ، این یکی از اون پدیده های بیشتر تصادفی بود . بعضی اوقات به دلایل غیر معمولی ، شما از اسم های استفاده میکنید که بعدها معنای بیشتری برای خودتون میده تا برای کسی دیگر . بله من این رو به یاد میارم .


برای دیدن بخش های دیگر این دیدئو ، میتوانید در سایت گوگل جستجو کنید . برای دیدن کل این مصاحبه می بایست " مجموعه جادویی" را خریداری کنید . برای دیدن تمام مواردی که در این مجموعه وجود دارد به اینجا بروید .


منبع
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.