هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱/۱۸ ۱۲:۰۰:۰۰ (954 بار خوانده شده) جادو و جادوگری
تصویر کوچک شده دست یابی به تکنولوژی ساخت معجون تغییر شکل یا پرواز با جارو همچنان از رویاهای خارق العاده ای تلقی می شوند که علم هنوز موفق نشده گام هایی بلندی در این راستا بردارد. اما شنل نامرئی کننده هری پاتر حالا در یک قدمی واقعیت قرار دارد.

بله، درست خواندید. اولین بار 8 سال قبل به شما گفتیم و دوباره حدود 3 سال پیش هم به اطلاع شما رسانده بودیم که اولین آزمایش ها در این راستا در حال انجام است. حالا گروهی از دانشمندان دانشگاه تگزاس مدعی شده اند که شنل نامرئی کننده ای، مشابه همان شنلی را ساخته اند که در سری کتابهای مشهور هری پاتر، او و دوستانش را بارها از خطرات مختلف نجات داد.

متن کامل را در ادامه خبر مطالعه کنید.
ارزش: 10.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 6083 حرف در ادامه متن | 5 نظر
فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۰:۰۰ (1512 بار خوانده شده) جادو و جادوگری
جادو و جادوگری
اولین مدرسه رسمی و قانونی جادوگری در کالیفرنیا افتتاح شد.
آکادمی مدرسه خاکستری دارای 16 دپارتمان بوده و از طلسم گرفته تا هنر کیمیا گری را به 735 دانشجوی ثبت نام کرده، آموزش می دهد. دانشجویان باید دوره ای 7 ساله را طی کرده تا مدرک معتبر خود را از دست زل-راون هارت 68 ساله که به او جادوگر بزرگ میگویند بگیرند. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...

ارزش: 7.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4710 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۹/۳ ۱۴:۱۰:۰۰ (1669 بار خوانده شده) جادو و جادوگری
جادو و جادوگری
طبق خبر خبرگزاری مهر، در واقع افراد عادی در جهان واقعی نیز چندان از هری پاتر داستانهای رولینگ عقب نیافتاده اند، ردای نامرئی کننده، میدانهای انرژی محافظت کننده و درگاه های پنهان از جمله ابزارهایی هستند که در جهان واقعی وجود دارند. راجر هیگفیلد، سردبیر مجله نیوساینتیست و نویسنده کتاب "دانش هری پاتر: جادو واقعا چیست؟" از میان تمامی جادوهایی که در سری کتابهای هری پاتر تشریح شده اند، امیدوار است روزی "معجون مرک پیچیده" که یک فرد را به فردی دیگر تبدیل می کند، به صورت عملی به واقعیت تبدیل شود زیرا به گفته وی در این صورت همه می توانند روزی به یک خواننده معروف تبدیل شوند و یا طعم رئیس جمهور بودن را بچشند. در ادامه خبر میتوانید با برخی از تکنولوژی های جهان واقعی که در حال نزدیک تر شدن به توانایی های شخصیتهای تخیلی داستانهای رولینگ هستند آشنا شوید ...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 10204 حرف در ادامه متن | 4 نظر
فرستنده فرد ویزلی در تاريخ ۱۳۸۶/۲/۲۹ ۱:۰۸:۳۷ (4983 بار خوانده شده) جادو و جادوگری
جادو و جادوگری
[en]
Feel like finding out which Harry Potter character you're most like? Then have a bit of fun with this quiz that will tell you which character you most resemble after you answer 10 questions!
Source
[/en]
[fa]
اگر میخواهید بدانید که کدام یک از شخصیت های هری پاتر به شما نزدیک تر است، می توانید این تست (کویز) را از اينجا انجام دهيد تا به شما بگويد كه به كدام كاراكتر نزديكتر هستيد.
اونايي در زبان انگلیسی مشکل دارند، مي توانند متن سؤالات و جوابهایشان رو به فارسي در ادامه خبر ببینند!
با تشکر از سایت divanesaz.com که ترجمه فارسی آن را ارائه کرد...
[/fa]
ارزش: 10.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4680 حرف در ادامه متن | 99 نظر
فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۶/۲/۱۱ ۱۳:۳۰:۰۰ (1800 بار خوانده شده) جادو و جادوگری
جادو و جادوگری
[en]
A New Wizard of the Monthopens in new window for May has been added on JK Rowling's web site.

Helga Hufflepuff
(Medieval, precise dates unknown)

One of the four celebrated Founders of Hogwarts, Hufflepuff was particularly famous for her dexterity at food-related Charms. Many recipes traditionally served at Hogwarts feasts originated with Hufflepuff.
[/en]

[fa]
جی کی رولینگ صبح امروز وبسایت رسمی اش را آپدیت کرد، او با در این آپدیت جادوگر ماه مِی رو معرفی کرد.
بر اساس اعلام رولینگ، جادوگر ماه مِی، هلگا هافلپاف میباشد.
او در قرون وسطا زندگی میکرده است و تاریخ دقیق آن نامعلوم است
هلگا یکی از چهار بناینگذاران مشهور هاگوارتز میباشد، معروفیت بیشتر هافلپاف به خاطر طلسم های مربوط به غذا میباشد. خیلی از دستورالعمل های غذایی که در مهمانی های هاگوارتز بکار میرود از هافلپاف سرچمه گرفته است.
[/fa]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 15 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.