جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

172 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
171
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

هری و هرمیون

قسمتی ازفیلم که هری و هرماینی با هم در جشن کریسمس میرقصند!!!!!!!!!!!!!
امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.2 / 5 با 13 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
19294.jpg
نام آلبوم:
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (13 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
12 KB
ابعاد:
x 320 x 240 پيکسل
دیده شده:
428 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1386/09/15 18:17 - به‌روزرسانی شده 1386/09/16 10:15

خب دیگه چی ؟... این هرمیون هم دست بردار نیست تا کسی را بغل نکند ول نمی کند

 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1385/05/06 17:10 - به‌روزرسانی شده 1385/05/06 17:49

من يك ويديو دارم كه توش بعضي از قسمتهاي پشت صحنه ي فيلم چهاره
اين قسمت رقص دن و اما هم توش هست
اين اما خيلي پررو
در ضمن مطمئن باشيد اين قسمت تو فيلم نيست چون من DVD فيلم4 دارم ولي چنين چيزي نداره

 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1385/03/07 22:43 - به‌روزرسانی شده 1385/03/11 14:26

چرا انقدر كيفيتش پايينه ؟

 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1385/03/07 12:27 - به‌روزرسانی شده 1385/03/11 14:19

اين صحنه كه اصلا توي فيلم نبود !
شايدم تو فيلم من نبوده

 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1385/03/07 11:59 - به‌روزرسانی شده 1385/03/11 13:58

يه همچين چيزي اصلا توي فيلم نبود

 Re: هری و هرمیون
منتشر شده1385/03/07 10:46 - به‌روزرسانی شده 1385/03/11 13:58

بعد از (یا قبل،نمیدونم) گرفتن صحنه ها دنیل و اما با هم میرقصند
فکر کنم اما با تام فلتون هم رقصیده
چون من عکسسو دیدم!!