هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

فاج.... مرگ خواري فراري !!!


بحث در باره فاج و
اين كه او مي تواند مرگ خوار باشد
nd here we have six missing Death Eaters... three dead in my service. One too cowardly to return... he will pay. One, who I believe has left me forever... he will be killed, of course... and one, who remains my most faithful servant, and who has already re-entered my service."
سلام همه مون مي دونيم اين جملات سخن راني لرد ولدرمورت در انتهاي
كتاب 4 هستند
بحث ما امروز درباره ي 3 مرگ خوره
باقي مونده است
نويسنده اصلي مقاله معتقد بود
كه اسنيپ جزو اين سه تا نيست
و جزو كساني كه يا در حلقه ايستادند
و لرد ولدرمورت از كنار انها بي صدا رد شد
يا اصلا در بالا منظور او نبوده و او بعدا پيش اربابش رفته
خوب يكي از اين 3 تا بي شك بارتي كروچ
who remains my most faithful servant
انو كه وفادار ترين هست
يكي ديگه كاركاروف كه خيلي نامرد تر از
اونيكه كه برگرده
One too cowardly to return... he will pay
اما يك مرگ خور ديگه
باقي مونده اونيكه ارباب دارك رو
ترك كرده و به همين دليل دارك لرد مي خواد بكشدش
خوب از اون جا كه كار اسنيپ جاسوسيه
و اون هنوز زنده است پس احتمالا او نيست
ما بايد دنبال مردي بگر د يم
كه حداقل 40 سال داره
خوب اين اكثر شخصيتهاي مرد ما هستند كه اين شرط را دارند
فليتويك هاگريد مانداگاس لوپين ابرفورث كينگزلي
ارتور ويزلي لاكهارت بگمن اموس ديگوري
و كرنيليوس فاج
حالا تحليل تك به تك شون
فليتويك خيلي مهربونه
هاگريد به دامبلدور خيلي نزديكه
لوپين اگه بود همون شب پيتر گير مي داد و خيلي احمقانه اسكه به اون فكر كنيم
مانداگاس واسه اينهمه توجه خيلي به درد نخور به نظر مياد
 ابرفورث برادر البوسه
:  كينگزلي به نظر نمياد اروره در ضمن
 ويزلي از رابطه اش با لوسيوس همه چي معلومه مرگ خور ماگل دوست نداريم
لاكهارت واسه اين كار خيلي ضعيفه شجاعتشم نداره
بگمن اينم كه لاكهارت مودله ورزشكار شه
ديگوري اين يكي بيشتر شبيه كروچ پدر ميمونه تا دارو دسته ولدي قانون مهمه براش
و اما دوست جاه طلب ما
فاج
چرا ااخه چرا فاج؟
يك قدرت طلبيش هر كاري مي كنه تا
بر قدرت بمونه وخيلي درست و غلط براش مهم نيست همش فكر تبليغاتشه
به نظر شما اون شب كه اومد دنبال هري به چه فكر ميكرد؟
دو اون نه تنها با مالفوي خيلي دوسته بلكه خيلي هم مثل اون فكر ميكنه
مادام ماكسيم يادتونه يادتونه واسه نيمه غول بودنش چه كرد؟
سه مرگ خور گم شده بايد بيش از هر كسي
از باز گشت اربابش بترسه و هر كاري مي كنه تا به خودش به قبولونه
كه اون بر نگشته
اگه مرگ خوره گم شده فاج باشه او هم دارك مارك رو داره
و سوزش رو احساس كرده يا دتونه وقتي
اسنيپ ماركو به او نشان داد چه حالي شد
واكنش بعدي فاج اين بود
"اون نمي تونه برگشته باشه دامبلدور...اون نمي تونه"
"He can't be back Dumbledore, he just can't"
اين جمله بيشتر شبيه جملات ارزو
حتي از ديد گرامري
چهار ما ميدونيم كه مرگ خورا همشون اسم
همه رو نمي دونستند اينو كاركاروف تو دادگاه گفت
اما بلاخره يكي بايد بدونه فاج مرگ خور بوده
خوب رابطه اون با مالفوي
يه چيزي شبيه من مي دونم تو هم مي دوني پس تا وقتي ساكتي منم ساكتم

تازه مك نر با اون سابقه واسه وزارت خونه كار مي كنه
حرفاي لونا در مورد فاج يادتونه
خوب
كليد حل معما شايد فاج باشه
اصلا اگه طرف ادمه معروفي نبود
ولدي از كجا مي دونست زنده ست
نظر شما چيه ؟
ممكنه فاج باشه يا نه؟
اين مقاله برداشتي ازاد بود از:
MuggleNet The North Tower #15 - The Missing Death Eater - By Maline Fredén

قبلی « حقيقت چهره اي در قاب بيضي شكل » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۵ ۱۴:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۵ ۱۴:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 وا
وا... چه شايعاتي كه نمي شنوي...
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: مرگ خوار؟!
اگه من مرگ خوار باشم اون هم مرگ خواره
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 مرگ خوار؟!
امکان نداره
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۷ ۸:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۷ ۸:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 آره
با فرد موافقم
مورچه چيه كه كله پاچش چي باشه
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۸ ۱۸:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۸ ۱۸:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 نه
به نظر من فاج انقدر دل و جرات نداره كه بتونه يه مرگخوار بشه .
فرد ويزلي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۹ ۱۴:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۹ ۱۴:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از: بارو
پیام: 271
 Re: مطمننا اسنیپ
مطمننا اسنیپ يه مرگ خوار عوضي و فاج يه ديوونه عوضي...
Narcissa
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۲ ۲۲:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۲ ۲۲:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۳
از: ?Be foozoolesh cherabti dare
پیام: 41
 ??????????Faj
Faj bi orze tar az oone ke marg khar bashe amma shayad ghaziash mesl e oon yaroo(ostad e defa dar barabar ejadooye siyah e sal e aval)bashe

snip
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲ ۲۳:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۲ ۲۳:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۹
از: جنگلهای اطراف هاگوارتز
پیام: 118
 y not
آره ممکنه
مطمئنآ اسنیپ که نیست
ولی فاج...؟
چرا که نه؟
Sir M
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۳۰ ۱۸:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۳۰ ۱۸:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۴
از: رومانی
پیام: 104
 فاج مرگ خوار فراری
اسنیپ نیست چون توی کتاب پنج جاسوسی می کرد.
ممکنه دامبلدور از مرگ خوار بودن فاج خبر نداشته باشه مثل خبر نداشتن از مرگ خوار بودن پیتر. در ضمن یجایی از کتاب 4 فکر کنم محاکمه ی کارکاروف گفته می شه که ولدمورت فقط خودش می دونست کیا مرگ خوار هستن و اگر فاج هم مرگ خوار باشه ممکنه دامبلدور ندونه .
wishmaster
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۳ ۱۵:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۳ ۱۵:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۲۲
از:
پیام: 14
 مطمننا اسنیپ
من کاملا با هری موافقم
باید در نظر داشت که دامبلدور و والدمورت هر دو دارای قدرت لژیلیمانیسی هستند و کسی نمیتونه بهشون کلک بزنه
در ضمن اگه فوج مرگ خوار بود دامبلدور سعی نمیکرد اونو متقاعد کنه چون میدو نست اون خودش نمی خواد
دامبلدور به هری گفته بود فوج از این میترسه که پستشو از دست بده خودشم چند بار جلوی هری به فوج گفت:انقدر جاه طلب نباش فوج به اینده بچه هامون نگاه کن اونا تو چه وضعی باید بزرگ بشن
یه چیز دیگه اسنیپ قبل از سقوط والدمورت جاسوس بود و منظور والدمورت از کسی که باید خدمتش رسید خود اسنیپه
(در اینجا شش نفر غایبند سه نفر از انانتحت فرمان من اند یک نفر احمق است خیلی احمق_حاظر نشده است برگردد_و کسی که اطمینان دارم برای همیشه مرا ترک کرده البته او هم کشته خواهد شد.

اگر فکرکنید متوجه میشید که اون کس قراره کشته بشه ولی هنوز زندس
والدمورت نمیتونه به کسی که تحت حمایت دامبلدمره اسیب برسونه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۷ ۱۵:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۷ ۱۵:۲۴
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: مرگ خوار گم شده.
امکان نداره فاج باشه عزيز و دامبلدور تيز تر از اين حرفاس فاج ديگه اسنيپ نيست که دامبلدور ضمانتش رو کرده باشه
مانداگاس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۴ ۱۲:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۴ ۱۲:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۰
از:
پیام: 26
 Re: مرگ خوار گم شده.
يعني هري تو مي گي
اسنيپ پيش ولدرمورت نميره
پس تو كتاب 5 چي گفت
اين كار من كه جاسوسي كنم
؟؟
من يه كوچولو گيج مي زنم اين جا؟؟
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۲ ۱۲:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۲ ۱۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: مرگ خوار گم شده.
با عرض معذرت به نظر من مرگ خواری که به لرد خیانت کرده همون اسنیپه و اسنیپ جاسوس ولدمورت نیست چون دامبلدور بهش اعتماد کرده
بحث اینکه فاج مرگ خوار باشه هم از نظر من رده چون دامبلدور همه چی رو میدونه و اگه فاج مرگ خوار بود مطمانا اجازه نمیداد وزیر سحر و جادو بشه و علیهش اقدام میکرد
ضمنا این مقاله های ماگل نت رو هم افرادی مثل ما نوشتن قرار نیست وحی منزل باشن
kalin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۱ ۲۱:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۱ ۲۱:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۴
از: لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
پیام: 704
 Re: مرگ خوار گم شده.
فاج با توجه به این مقاله میتونه مرگ خوار باشه و من کاملا با باک بیک مخالفم چون نمیتونست به راحتی گوی رو تقدیم ولدمورت کنه یادتون باشه که هر کس غیر هری و ولدمورت بهاون دست میزد دیوانه میشد پس حرف باک بیک نمیتونه درست باشه
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۱ ۱۸:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۱ ۱۸:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 Re: مرگ خوار گم شده.
از یه طرف به نکته خوبی اشاره شده که مالفوی با فاج خیلی صمیمی شدن و همچنین اون نشان ولدی.
ولی از یه طرف نمیتونه باشه چون اگه یه مرگ خوار بود میتونست به راحتی گوی پیشگویی رو تقدیم کنه به ولدی و یا اینکه به حرف لوسیوس گوش کنه و اونو در اختیارش قرار بده..

همینجوری هم که نمیشه وزیر رو برکنار کرد شاید به همین دلیل که مرگ خوار بودنشو اعلام میکنه کنار گذاشته میشه.
آبرفورث
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۰ ۱۴:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۰ ۱۴:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از:
پیام: 543
 مرگ خوار گم شده.
خب منم نظرم رو بگم.
اولاً دستت درد نكنه كه ترجمه كردي... نكاتي بارز و جالب بود. اين كه فاج مي‌تواند مرگ‌خوار باشد حرفي نيست و به نظر من تا حدودي با اين استدلال‌ها مي‌توان فاج را مرگ‌خوار دانست.
اما اسنيپ را فراموش نكنيم. چرا كه اون اصلا توي ليست ولدمورت نبود... يعني اونايي كه كشته مي‌شن... به نظر من هم مي‌شه اينجا يه جاي خالي براي اسنيپ باز كرد.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.