هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

كتاب شش: رولینگ :کار نوشتن کتاب 6 به خوبی پیش می رود

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۳/۲/۲۸ ۱۸:۰۰:۰۸ (1244 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص كتاب شش
كتاب شش
جی کی رولینگ در سایت رسمی خود در مورد چگونگی پیش رفتن کتاب 6 نوشت:
کتاب 6 داره خوب پیش میره و خیلی جای خوشحالیه البته من هنوز در کار چیدن موضوعات مختلف در کنار هم هستم چون توجه کنید که باید همه موارد کتابای قبلی رو در نظر بگیرم و کاملا مشخص کنم که اون چیزی که در ذهنم دارم رو چطور پیاده کنم. به این ترتیب به خصوص فصلهایی که ممکنه ایرادی توشون باشه رو بدون ایراد میکنم.

من کتاب 6 رو قبل از بدنیا اومدن david ( که داره یه ساله میشه ) شروع کردم. ولی به خاطر نگه داری از بچه یه وقفه طولانی در کار نوشتنم پیش اومد. من واقعا از نوشتن کتاب 6 لذت میبرم چون برای اولین بار دارم احساس میکنم که به پایان سری کتابهای هری پاتر نزدیک میشم. به دلیل اینکه این کتاب مقدمه حوادث کتاب آخر یعنی کتاب 7 هستش من در واقع دارم دو کتاب رو با هم پیش میبرم و مثل این میمونه که این دو کتاب دو بخش از یک کتاب واحد هستن اینم یک دلیله که کار نوشتن طول کشیده.
برای هر گونه اطلاعاتی به سایت رسمی رولینگ مراجعه کنید. این سایت نو پاس ولی اطلاعات زیادی رو توش در مورد رولینگ قرار دادن

منبع : Wizard News
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.