هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

كتاب شش: فاش شدن نام کتاب ششم

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۳/۴/۱۱ ۱۰:۰۷:۰۹ (1744 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص كتاب شش
كتاب شش
بعد از شایعه های فراوان بالاخره نام کتاب ششم توسط خود رولینگ فاش شد. رولینگ در سایت اختصاصی خود نوشت که نام پشت در بسته همان نام کتاب ششم است.
هری پاتر و شاهزاده نیمه خالص

رولینگ در سایت خود نوشته:
حتما ادامه را بخوانید

- بله ، در بالاخره باز شد و من پشت اون در اسم واقعی کتاب ششم رو به شما نشون دادم. اسمی که وقتی کتاب چاپ شد خواهید دید. اسمی که سالهای زیادی در ذهن من بود. متاسفانه در همین روز ها یکی مدعی شد در را باز کرده و پشت اون اسم کتاب ششم « نیروی عشق به والدین» رو دیده که باعث شد بسیاری از هوادارن هری پاتر تصور کنند من قصد شوخی با آنها را داشتم و حتی وقتی اسم شاهزاده نیمه خالص را در پشت در دیدند باز هم تصور کردند این هم یک شوخی دیگر است و من میخواستم به دروغ گویان قبلی درسی بدهم ،کاری که من هیچ وقت قصد انجام آن را نداشتم چرا که من اطمینان دارم بیش از 99.8 درصد از شما دروغ گو و فریب کار نیستید. من سعی کردم که به همه بفهمونم نامی که پشت در گذاشته شده نام واقعی کتابه و برای این کار اون شوخی رو در مورد اسم دیگه کتاب « پنجه ...» گفتم. که میتونید در بخش شایعات ببینید. ( مراجعه کنید به بخش مقالات سایت جادوگران: شايعات و پاسخ‌ آن‌ها از رولينگ )

اطلاعاتی که مستقیما در این سایت نوشته میشه همه درست و صحیح هستند. ( ممکنه که من بعضی وقتا برای شوخی چیزهایی هم بنویسم ولی در این جور مواقع همه متوجه میشن که این یه شوخیه ) بنابراین حرفهای هیچ کس را که مدعی میشه تونسته اطلاعاتی در این سایت بدست بیاره که شما نتونستید بهش برسید رو باور نکنید. حتی اگه بخوان با نشون دادن عکس و فیلمهای مونتاژ شده شما رو گول بزنن.

من هیچ وقت اطلاعاتی رو تو سایت نمیفرستم که نخوام هوادارن هری پاتر اون ها را بفهمن. به زبان دیگه اگه کسی مدعی شد اطلاعاتی از این سایت بدست آورده که از دید بقیه پنهان بوده حتما داره دروغ میگه. تا وقتی که علامت « مزاحم نشوید » از پشت در برداشته نشده بود هیچ چیزی پشت اون در نبود.

« نیروی عشق به والدین » هیچ وقت به عنوان اسم کتاب در ذهن من نبود. و تصور نکنید که من با دیدن این اسم رفتم و اسم کتاب ششم رو تغییر دادم. ( من فقط روی صندلی نشستم و به این اسم خندیدم ).

من واقعا خوشحال شدم که تعدادی از هواداران سخت کوش هری پاتر از مدتها قبل متوجه شده بودند که نام کتاب ششم به کتاب دوم ارتباط دارد. و از آن طریق استنباط کردند که نام فاش شده در پشت در نام حقیقی کتاب ششم است. ( مراجعه کنید به خبر نتایج بررسی کاراگاهان ماگل نت در انجمن های این سایت ) بسیاری از حوادث کتاب ششم برای کتاب دوم برنامه ریزی شده بودند. ولی خیلی زود ( در اولین نسخه چکنویس کتاب دوم ) من متوجه شدم که این اتفاقات باید برای کتاب ششم نگه داشته شوند. من قبلا هم گفته ام که کلمه « تالار chamber » کلید بسیار مهمی است که پایان سری کتاب های هری پاتر را رقم خواهد زد. البته نه اینکه همه کتاب ششم به آن وابسته باشد ولی این یک کانال ارتباطی است.

در هر حال اگر شما به اندازه کافی صبور باشید خواهید دید که دری که رویش « مزاحم نشوید » نوشته شده دوباره و دوباره باز خواهد شد و اطلاعات بیشتری از کتاب ششم را به شما خواهد داد. ولی به عنوان یک جایزه و شاید به خاطر اینکه خانم یا آقای « نیروی عشق» دوباره شروع به شایعه پراکنی نکنند من باید یک چیز را به شما بگم تا بی خودی به جابجا کردن آجر های دیوار ادامه ندید. شاهزاده نیمه خالص « Half Blood Prince - HBP » نه هریه و نه ولدمورت. و این تنها چیزی است که من تا انتشار کتاب ششم در این مورد خواهم گفت.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
naderniakam
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۱ ۱۲:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۱۱ ۱۲:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۳/۹
از: یزد
پیام: 10
 Re: فاش شدن نام کتاب ششم
پس اسم با مستعاری باید داشته باشه
ولدمورت15
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۹ ۱۷:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۹ ۱۷:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۹
از: مخفیگاه خودمه به کسی مربوط نیست
پیام: 33
 Re: فاش شدن نام کتاب ششم
جدی میگی
پری دریایی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۹ ۱۵:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۹ ۱۵:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۲۷
از: حمام ارشدها_داخل تابلو
پیام: 120
 Re: فاش شدن نام کتاب ششم
نه بابا.......

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.