هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: شایعه درمورد دو قسمتی شدن فیلم یادگاران مرگ!؟

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۱۸ ۱۴:۰۰:۰۰ (1115 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
همانطور که اطلاع دارید فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ به علت حجیم بودن کتاب و دربرداشتن موضوعات زیاد در دو قسمت ساخته خواهد شد. مجله سینمای جادویی در شماره این ماه خود از فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه صحبت کرده است. در شماره ماه جولای این مجله مصاحبه های اختصاصی با چند بازیگر و عوامل انجام داده است. در یکی از همین مصاحبه های استوارت کریج، طراح تولید درباره بخشی که قرار هست به دوقسمت در فیلم یادگاران مرگ تبدیل شود صحبت کرده است. ...

او به طور صریح می گوید که هنوز هیچ متنی از فیلمنامه را دریافت نکرده اند و او هم دراین مورد اطمینان ندارد ولی او گفت که شنیده است اولین قسمت فیلم یادگاران مرگ درست زمان برگشت رون ویزلی به جمع دوستان خود به پایان می رسد.
اگر به خاطر داشته باشد رون ویزلی در یک جر و بحث با هری پاتر تصمیم به ترک دوستان خود می گیرد و بعد از مدتی دوباره باز می گردد.
کریج گفت: « بازگشت رون ویزلی یک لحظه کاملا احساسی هست و من فکر میکنم لحظه خوب و راضی کننده ای برای پایان قسمت اول فیلم یادگاران مرگ باشد».
« من نمیدونم که استو کلاوز، فیلمنامه نویس با این موضوع موافق هست یا خیر، اما زمانی که فیلمنامه را دریافت کنیم خواهیم فهمید که چه اتفاقی خواهد افتاد».

لطفا توجه داشته باشید که تا تایید رسمی و اعلام کمپانی باید منتظر بمانیم و این خبر را مانند همیشه در رده شایعات بدانیم.

منبع: تی ال سی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.