هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: آیا پاتر می تواند اُسکار را جادو کند؟

فرستنده آلبوس دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۹/۹/۱۲ ۱۷:۴۰:۰۰ (794 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
هفته گذشته مقاله ای از روزنامه لس آنجلس تایمز چاپ شده که می پرسید "چرا برادران وارنر نمی بایست یادگاران مرگ را در توجه اسکار قرار دهند". حالا روزنامه لس آنجلس تایمز در مقاله جدیدش با استدلالی قوی برای پر فروش ترین مجموعه فیلم تمام دوران ها به آکادمی اسکار انتقاد کرده است. مری مک نامارا، منتقد تلویزیونی لس آنجلس تایمز می نویسد: (به ادامه خبر بروید) ...

نقل قول:
" آکادمی برای انگشت گذاشتن روی سبک تخیلی بد نام است، اما شش فیلم بدون جایزه یک خشم است. شاید "یادگاران مرگ" ماقبل آخر بتواند جادویش را روی رای دهندگان انجام دهد. "


وی در ادامه می گوید:

نقل قول:
"در موردش فکر کنید. شش فیلم و هیچ اسکار. هیچ کدامشان. پله های متحرک، صحبت کردن تصاویر، بازی های کوییدیچ، تبهکارانی که حتی بزرگسالان را می ترسانند و بدون هیچ جایزه اسکار. نامزدهایی برای کارگردانی هنری، صحنه و لباس بودند اما هیچ جایزه ای که صادقانه بگویم درک آن سخت است. چگونه می توانند هیچ یک از فیلم ها جایزه ای برای طراحی لباس نبرند؟ استیو کلوز ،فیلنامه نویس هری پاتر، نامزد اسکار برای فیلم "پسران شگفت انگیز" بود که کاملا اقتباس شده است اما فقط یکی از کتاب ها هم که به طور بی سابقه ای در حافظه انجمن صنفی نویسندگان ماندگار شدند هرگز برای جایزه اسکار نامزده نشده اند. همچنین هیچ یک از کارگردان ها یا بازیگران."



منبع: ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.