هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 21 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۸ ۸:۲۰:۰۰ (766 بار خوانده شده) فيلم
تصویر کوچک شده پس از انتشار خبرهای گسترده طی دوهفته اخیر مبنی بر همکاری رولینگ و کمپانی برادران وارنر جهت ساخت اثر سینمایی از کتاب «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»، شایعات متعددی در فضای مجازی میان کاربران در خصوص اقتباس سینمایی سایر کتابچه های مرتبط به دنیای جادویی هری پاتر همانند «افسانه های بیدل نقال» و یا «کوییدیچ در گذر زمان» منتشر شده بود که به علت عدم واکنش رسمی از جانب رولینگ و یا برادران وارنر، در حد شایعه باقی ماندند.

اما به تازگی به نقل از برخی خبرگزاری ها یکی از این شایعات کمی شکل جدی تر به خود گرفته است.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3421 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱/۱۶ ۱۶:۵۰:۰۰ (740 بار خوانده شده) فيلم
تصویر کوچک شده وبسایت معروف IMDB در قسمت تاریخ های اکران فیلم های هری پاتر، زمان های جدیدی را برای اکران مجدد این فیلمها در سال 2017 اعلام کرده است. بر اساس این تاریخ های جدید، اکران دوباره فیلم های هری پاتر از فیلم «هری پاتر و سنگ جادو» در تاریخ 7 جولای 2017 در سینماهای آمریکا آغاز می شود و هفت روز بعد در 14 جولای 2017 با اکران فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» پایان می یابد.


متن کامل را در ادامه خبر مطالعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2176 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۱۵ ۱۳:۳۰:۰۰ (692 بار خوانده شده) فيلم
فيلم
کمپانی برادران وارنر یک ویدیو کلیپ جدید از افزونه های «مجموعه جادویی هری پاتر» که حاوی بسته های 31 دیسکی فیلم ها و وسایل و دفترچه ها و آلبوم ها مختلف هری پاتر می باشد را منتشر کرده است که در این ویدیو «جی.کی.رولینگ» با فیلمنامه نویس، «استیو کلوز» در رابطه با ابعاد تاریک تر شخصیت هری در طول زندگی اش صحبت می کنند. رولینگ حتی از یک تئوری قدیمی در ذهنش حرف می زند که بر اساس آن کل داستان همگی فقط در ذهن هری رخ داده و شاید فقط یک فانتزی خیالی که ساخته و پرداخته ذهنش در کودکی بود.

بخشی از متن گفتگو و ویدیو را در ادامه متن خبر ببینید...
ارزش: 10.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4307 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۲۸ ۱۹:۰۰:۰۰ (700 بار خوانده شده) فيلم
فيلم
وبسایت Harry Potter Wizard's Collection که اخیرا ویدیوهایی از پشت صحنه ها را منتشر ساخته در حال حاضر یک ویدیوی پشت صحنه دیگر منتشر کرده است که خانم "میرافورا مینا" ، طراح گرافیک فیلم ها را نشان می دهد و او توضیح می دهد که چگونه هورکراکس قاب آویز اسلیترین را برای سه فیلم آخر در مجموعه فیلم های هری پاتر، ساخته است. این ویدیو از مجموعه 31 دیسکی دی.وی.دی و بلوری هری پاتر گرفته شده است که در تاریخ 17 شهریور عرضه می شود. می توانید این ویدیو را در اینجا ببینید.

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده هری جیمز پاترold در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۹ ۱۵:۴۰:۰۰ (9132 بار خوانده شده) فيلم
فيلم
سینما ما در خبر جدید خود اعلام کرد: که عکس واقعی دانش اموزان هاگوارتز پیدا شده است و در این بین می توان هری، رون، هرمیون را دید. در ادامه خبر می توانید این تصویر را مشاهده نمایید.

نکته: صحت این خبر هنوز تایید نشده است.
ارزش: 10.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 1669 حرف در ادامه متن | 12 نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.