هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازی: نگاه رسانه های ایرانی به “کتاب شگفت انگیز”: کتاب جادوی رولینگ در دستان پلی استیشن سونی

فرستنده چو چانگ در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ ۱۵:۳۰:۰۰ (684 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازی
بازی
ویرایش: از سایت دمنتور بابت اینکه این خبر از اونها کپی شده عذر میخواهم. منبع خبر به دمنتور تغییر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک کتاب داستان واقعی در دستان شماست که می توانید به گونه ای کاملا متفاوت با گذشته، در آن جست و جو و کاوش کنید. جی کی رولینگ خالق اثر هری پاتر اولین wonderbook با نام کتاب جادوها (Book of Spells) را ارائه کرده است. این کتاب که یک اثر کاملا متفاوت از رولینگ است به شما اجازه می دهد از طریق PlayStation Move و با استفاده از کنترلرتان درست مثل چوب جادو، با تلویزیون تعامل کرده و جادو ها (Spells) را بیاموزید.



هر فصل از این کتاب یکی از مهارت هایی که شما برای جادوگر شدن به آن نیاز دارید آموزش میدهد. با رمز گشایی از هر فصل کتاب ،بخشی از قصه یکی از دانش آموزان هاگوارتز که زنده نماند تا بتواند انتظاراتی که از او می رفت را برآورده سازد، برای شما آشکار می شود.

رولینگ در کنفرانس خبری سونی در E۳ گفت: Book of Spells درست مثل کتاب جادوهایی است که در قصه هری پاتر آمده ، من دوست دارم با کمپانی خلاق سونی کار کنم تا بتوانم جادوهایم و داستان های پشت آنها را به زندگی واقعی بیاورم. این دستگاه فوق العاده تجربه ای از کتاب خواندن را برای شما به ارمغان می آورد که تا کنون هرگز مثل آن را نداشته اید.

استودیوی Moonbot هم در حال کار کردن بر روی wonderbook دیگری به نام Diggs Nightcrawler است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، رولینگ، هری پاتر را این بار برای یک کتاب مجازی به سفارش سونی نوشته است. این آخرین اسلحه سونی در برابر بازی کامپیوتری هری پاتر در مايكروسافت است.

این بازی با عنوان «کتاب طلسم کردن» دربرگیرنده شماری از طلسم ها و پازل هایی است که تنها برای بازی در پلی استیشن ۳ سونی طراحی شده است.

در این بازی کاربر دسته کنترل را روی صفحه حرکت می دهد و به هر نقطه از صفحه که بخواهد جان می بخشد و می تواند به طور مجازی وارد مدرسه هاگوارتز شود و با درس های جادوگری از طریق جان بخشیدن به اژدهاهایی که در کتاب ظاهر می شوند، آشنا شود.

خود رولینگ در این باره گفته است این نخستین باری است که یک «موگل» – واژه ای که او برای نامیدن آدم های معمولی در برابر جادوگرها در کتاب از آن استفاده می کرد- وارد یک مدرسه جادوگری می شود و از یک کتاب جادوگی استفاده می کند.
رولینگ که متن این بازی را نوشته گفت از کار کردن با سونی و گروهی که برای جان بخشیدن به طلسم های او همکاری کرده اند، لذت برده است.
رولینگ ماه ها به صورت مخفیانه با گروه سونی همکاری کرده و این نخستین باری است که خبر این همکاری و این بازی جدید منتشر می شود. این بازی برای کریسمس به قیمت ۳۰ پوند در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع: دمنتور
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.