هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 10 »
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۸/۱۰ ۸:۴۰:۰۰ (986 بار خوانده شده) بازی
تصویر کوچک شده کمپانی سونی اعلام کرد که بازی ویدیویی «کتاب شگفت انگیز معجون ها» روز سه شنبه، 12 نوامبر (21 آبان) روانه بازارها می شود. این بازی تعاملی که برای کاربران مشترک کنسول پلی استیشن 3 و وبسایت پاترمور طراحی شده بسیار مشابه کتاب شگفت انگیز طلسم ها می باشد که سال گذشته منتشر شده بود. همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم، سونی اعلام کرده بود که قصد دارد پیش از سال نو میلادی چهار بازی دیگر تحت عنوان تجاری «کتاب شگفت انگیز» منتشر کند که این کتاب شگفت انگیز معجون ها هم یکی از این موارد است.

برای استفاده از این بازی های کتاب محور و تعاملی که مبتنی بر کتابهای جادوگری دنیای هری پاتر می باشند، علاوه بر کنسول پلی استیشن 3 به تکنولوژی های «پلی استیشن آی» و «پلی استیشن موو» نیاز است. این بازی کتاب محور همانند کتاب شگفت انگیز طلسم ها، با همکاری وبسایت تعاملی پاترمور توسعه یافته و طرح آن توسط جی.کی.رولینگ نوشته شده است.


جهت مشاهده اطلاعات بیشتر، تریلر و تصاویر به ادامه متن خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 5145 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۲۲ ۹:۵۰:۰۰ (611 بار خوانده شده) بازی
تصویر کوچک شده کمپانی سونی اعلام کرد که قبل از سال نو میلادی چهار بازی جدید با عنواین «کتاب های شگفت انگیز»، مشابه بازی «کتاب شگفت انگیز طلسم ها» که در سال گذشته منتشر کرد را روانه بازار می کند که از بین این چهار محصول جدید برای کنسول پلی استیشن 3 ، می توان به «کتاب شگفت انگیز معجون ها» اشاره کرد. این بازی کتاب محور همانند کتاب شگفت انگیز طلسم ها، با همکاری وبسایت تعاملی پاترمور توسعه یافته و طرح آن توسط جی.کی.رولینگ نوشته شده است.

برای استفاده از این بازی های کتاب محور و تعاملی که مبتنی بر کتابهای جادوگری دنیای هری پاتر می باشند، علاوه بر کنسول پلی استیشن 3 به تکنولوژی های «پلی استیشن آی» و «پلی استیشن موو» نیاز است.


جهت مشاهده تصاویر، تریلر و اطلاعات بیشتر به ادامه متن خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3701 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۱۷ ۰:۴۰:۰۰ (523 بار خوانده شده) بازی
بازی
شرکت سونی به تازگی اعلام نمود که بازی جدید کتاب طلسم های جادویی در تاریخ 13 نوامبر در آمریکا به بازار خواهد آمد . در حال حاضر تاریخ انتشار در سایر کشور های جهان اعلام نشده است .


تصویر کوچک شده

منبع
ارزش: 5.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۱/۶/۱۳ ۲:۴۰:۰۰ (733 بار خوانده شده) بازی
بازی
برادران وارنر تاریخ بازی بعدی هری پاتر به صورت کینکت* را 9 اکتبر 2012 (4 آبان 91 ) در آمریکا اعلام کردند . بازی در جریان هر هفت کتاب و هشت فیلم هری پاتر هستند و به صورت کینکت برای ایکس باکس 360 ارائه خواهد شد.

*کینکت : دوربینی است که به کاربران ایکس باکس 360 اجازه می‌دهد تا بدون لمس کردن هیچ کنترلگری بتوانند تمامی اجزای موجود بر صفحه را به کنترل خود در بیاورند.
تصویر کوچک شده

منبع
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده چو چانگ در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ ۱۵:۳۰:۰۰ (685 بار خوانده شده) بازی
بازی
ویرایش: از سایت دمنتور بابت اینکه این خبر از اونها کپی شده عذر میخواهم. منبع خبر به دمنتور تغییر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک کتاب داستان واقعی در دستان شماست که می توانید به گونه ای کاملا متفاوت با گذشته، در آن جست و جو و کاوش کنید. جی کی رولینگ خالق اثر هری پاتر اولین wonderbook با نام کتاب جادوها (Book of Spells) را ارائه کرده است. این کتاب که یک اثر کاملا متفاوت از رولینگ است به شما اجازه می دهد از طریق PlayStation Move و با استفاده از کنترلرتان درست مثل چوب جادو، با تلویزیون تعامل کرده و جادو ها (Spells) را بیاموزید.

ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4289 حرف در ادامه متن | نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.