هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب یک: مزایده خیریه اولین نسخه سنگ جادو انجام شد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۱ ۱۶:۵۰:۰۰ (467 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب یک
تصویر کوچک شده همانطور که چند روز قبل به اطلاع شما رسانده بودیم، قرار بود عواید حاصل از مزایده اولین نسخه کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» که نسخه شخصی جی.کی.رولینگ محسوب می شد، در اقدامی خیریه از جانب او به کمپین «انگلیش پن» و موسسه «لوموس» اهدا شود.

دیروز، سه شنبه، این نسخه جذاب و متفاوت در حراجی ساتبی لندن به مزایده گذشته شد و به ارزش 150 هزار پوند (228 هزار دلار) به یکی از هواداران خوش شانسی فروخته شد که از طریق تلفن در این مزایده شرکت کرده بود.

جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.

این نسخه شامل 43 صفحه حاشیه نویسی با دست خط خود رولینگ در خصوص قسمت های مختلف داستان و ایده های اولیه آنها ،‌22 مورد نقاشی با قلم خود رولینگ از سیر داستانی کتاب اول و همچنین 1100 کلمه از محتوای اولیه و اصلی داستان در ذهن رولینگ، می باشد. در خبری که چند روز پیش درج کردیم، برخی از این قسمت ها که به طور آنلاین منتشر شده بودند را برای شما به فارسی برگرداندیم.

در این اقدام خیریه، رولینگ دو سوم عواید حاصل از مزایده این نسخه به ارزش 100 هزار پوند را به کمپین «انگلیش پن» که در راستای توسعه آزادی قلم و دفاع از حقوق نویسندگان فعالیت دارد، اهدا کرد و بقیه را نیز صرف فعالیت موسسه خیریه «لوموس» کرد.

موسسه «لوموس» هشت سال قبل توسط خود رولینگ بنیان گذاری شده بود و بیش از هشت میلیون کودک فقیر و بی سرپرست را در سراسر دنیا حمایت و پشتیبانی می کند.

امیدواریم این چنین حرکت های بشردوستانه نویسنده محبوب ما همچنان ادامه داشته باشد.


منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
ssnape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۳/۱ ۱۸:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۳/۱ ۱۸:۰۳
عضویت از: ۱۳۹۲/۱/۴
از: شیون آوارگان
پیام: 201
 پاسخ به مزایده خیریه اولین نسخه سنگ ج...
ممنون بابت خبر. عجب طرفدار هری پاتری! 150 هزار پوند!!!!!!!!!!!!!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.