هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب سه: رونمایی از کاور جدید «زندانی آزکابان» در همایش سالیانه لیکی کان

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۷ ۹:۳۰:۰۰ (505 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب سه
تصویر کوچک شده انتشارات «اسکولاستیک»، ناشر آمریکایی کتاب های هری پاتر قرار است در شهریور امسال به مناسبت پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار کتابهای هری پاتر در آمریکا، این مجموعه هفت جلدی قصه های هری را با کاورهای جدید و متفاوتی دوباره چاپ کند. طراح این کاورهای جدید و زیبا که آقای «کازو کیبائوشی» است، طی چند ماه اخیر در مراسم های مختلف از کاورهای جدید کتاب اول و دوم رونمایی کرد.

روز گذشته در خلال همایش سالیانه «لیکی کان» که به همت وبسایت لیکی کالدرون هر ساله به محوریت دنیای هواداری هری پاتر برگزار می گردد، از کاور جدید کتاب سوم یعنی «هری پاتر و زندانی آزکابان» رونمایی شد. همچنین انتشارات «بلومزبری» که ناشر انگلیسی و اولیه هری پاتر محسوب می شود، تصاویری از کاورهای جدیدی از سه کتاب اول را در صفحه فیس بوک رسمی خود منتشر کرده است و خبر از چاپ مجدد نسخه های بزرگسال هر هفت جلد هری پاتر با کاورهای جدید داد.


جهت مشاهده تصاویر و متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.

در تصویر کاور جدید زندانی آزکابان از انتشارات اسکولاستیک، طرح سایه مانندی از هری را در کنار برکه مشاهده می کنیم که پاترونوس بزرگی را علیه دمنتورها به آسمان فرستاده است. جهت مشاهده این کاور اینجا کلیک کنید.

انتشارات بلومزبری اعلام کرده که قرار است هر هفت جلد هری پاتر را با کاورهای جدیدی منتشر کند. تصویر این کاورهای جدید برای سه کتاب اول که توسط آقای «آندرو دیویدسون» به سبک گراور طراحی شده اند را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

بلومزبری اعلام کرده است که سه کتاب اول با کاورهای جدید را در تاریخ 27 تیر، کتابهای «جام آتش» و «محفل ققنوس» را در 24 مرداد و دو کتاب آخر یعنی «شاهزاده نیمه اصیل» و «یادگاران مرگ» را در 4 مهر امسال منتشر می کند.


منابع: اسنیچ سیکر / لیکی کالدرون
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.