هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

نوای کوکو: بیانیه رسمی جی.کی.رولینگ درباره «نوای کوکو»

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۲۵ ۸:۳۰:۰۰ (843 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص نوای کوکو
تصویر کوچک شده جی.کی.رولینگ روز گذشته توییتی را ارسال کرد که به وبسایت رسمی اش لینک شده بود و حاوی بیانیه او درباره داشتن هویت «رابرت گلبریت» و نوشتن کتاب تازه انتشار یافته «نوای کوکو» می باشد. متن این بیانیه ای تقریباً مشابه همان متنی است که پیش تر در گفتگو با «ساندی تایمز» منتشر شد و ما ترجمه فارسی آن را به اطلاع شما رسانده بودیم. رولینگ در این بیانیه از ویراستار این کتابش و ناشر مرکز و اصلی آن که انتشارات «لیتل براون» بوده، تشکر کرده و اذعان داشته که آنها همگی می دانستند رولینگ نویسنده این کتاب است اما رازدار او باقی مانده اند. رولینگ از خوانندگان و منتقدان کتابش هم تقدیر کرده است که بدون آنکه بدانند نویسنده واقعی آن او بوده، نظرات ستایش کننده و خوبی نسبت به آن ارائه کردند.

توییت رولینگ این چنین بود:
«آنچه که من درباره داشتن هویت رابرت گلبریت و نوشتن نوای کوکو می گویم. » http://t.co/glyGBv1x2n


جهت مشاهده متن کامل بیانیه جی.کی.رولینگ، به ادامه خبر مراجعه کنید.


متن بیانیه خانم رولینگ به شرح زیر است:

«من امیدوار بودم که این راز بیشتر از این مخفی بماند چرا که بودن رابرت گلبریت تجربه ای آزادانه به من می داد. بسیار تجربه فوق العاده ای بود که بدون انتظار سایرین و بدون فشار کامل و هیچ گونه چشم داشتی به تماشای بازتاب انتشار این اثر خودم با نامی دیگر، بنشینم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که علناً از ویراستار کتابم، دیوید شلی تشکر می کنم که شریکی واقعی در این جنایت بود ! از تمام افرادی که در لیتل براون خیلی سخت روی نوای کوکو کار می کردند بدون آن که نامی از من به عنوان نویسنده حقیقی منتشر کنند تشکر می کنم. از همه نویسندگان و منتقدان چه در روزنامه ها و چه در فضای مجازی که نگرش مثبت و خوبی به کتابم داشتند هم ممنونم. در پاسخ به دوستانی که در خصوص ادامه این کتاب سوال کردند باید بگویم رابرت کاملاً قصد دارد که ادامه این مجموعه را بنویسد؛ اگرچه او احتمالاً به کنار زدن ظواهر فردی و شخصی ادامه خواهد داد. »



منابع: اسنیچ سیکر / ماگل نت
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
ofogh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۶/۱۵ ۱۴:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۶/۱۵ ۱۴:۵۵
عضویت از: ۱۳۹۲/۶/۱۵
از: قلعه ترانسیلوانیا
پیام: 27
 پاسخ به بیانیه رسمی جی.کی.رولینگ دربا...
رولینگ باید قبول کنیب بلاخره یه روز لو می رفته. محاله ادم مشهور باشه و راز به این گندگی مخفی باقی بمونه.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.