هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 »
فرستنده سالازار اسلایتیرین در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۳ ۱۰:۰۰:۰۰ (373 بار خوانده شده) ایفای نقش
تصویر کوچک شده لیگ برتر کوییدیچ در حالی به تعطیلات زمستانی میرود که صبح دیروز با انجام داوری آخرین بازی نیم فصل اول ، تیم کیو.سی.ارزشی در یک بازی خانگی با شکست دادن حریفش تیم ترنسیلوانیا ، توانست قهرمان نیم فصل شود و با کسب 9 امتیاز در 3 بازی به پرامتیاز ترین تیم نیم فصل تبدیل شود . سالازار اسلایترین ، رییس فدراسیون کوییدیچ جادوگران ، در پی صحبتی اظهار داشت :

« برای رفاه حال دوستان که اکثرا دانش آموز و دانشجو هستند، تصمیم گرفتیم تعطیلات دو هفته ای نیم فصل را به یک ماه تغییر دهیم تا هیچ مسابقه ای در دی ماه انجام نشود . »


جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3165 حرف در ادامه متن | 2 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۷/۴ ۱۹:۱۰:۰۰ (373 بار خوانده شده) ایفای نقش
تصویر کوچک شده گروه «اسلیترین» موفق شد در رقابتی که مانند آن طی دو سال اخیر کمتر از این گروه دید می شد، مانع دستیابی سایر گروه ها به هر دو جام مهم مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز در بخش ایفای نقش سایت جادوگران شود. در پانزدهمین ترم مدرسه هاگوارتز این گروه با اختلاف 188 امتیاز نسبت به گروه دوم که «گریفیندور» بود، موفق شد جام تابستانی را از آن خود کند. اسلیترینی ها در جام کوییدیچ مدرسه هاگوارتز هم خوش درخشیدند و در بازی فینال با اندکی از تک امتیازهای برتر نسبت به رقیب دیرینه شان یعنی گریفیندور، جام کوییدیچ را هم برنده شدند.

مشارکت فعال اسلیترینی ها در مسابقات فرعی مدرسه نظیر مسابقه «جام آتش» هم در قهرمانی این گروه نقش بسزایی داشته است.


جهت مشاهده متن کامل گزارش، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4335 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۱۷ ۱۶:۳۰:۰۰ (385 بار خوانده شده) ایفای نقش
تصویر کوچک شده انتخابات وزارت سحر و جادو رسماً امروز، 17 خرداد با آغاز نام نویسی کاندیداهای وزارت وارد دوره نهم خود شد. مراسم نام نویسی از کاندیداها تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت. همچنان مثل سالهای گذشته خاطر نشان می شود که مقام وزیر سحر و جادو در جادوگران، از نظر دسترسی تفاوتی با سایر ناظران انجمن ها ندارد اما به واسطه مقام وزارت، توانایی ایجاد هماهنگی و پیشرفت در سایر انجمن های ایفای نقش را دارد.

انجمن وزارت سحر و جادو، فقط برای اعضای گروه ایفای نقش قابل دسترسی است.

جهت مطالعه اطلاعات تکمیلی به ادامه متن خبر مراجعه کنید.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 2978 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۳/۳ ۱۲:۳۰:۰۰ (452 بار خوانده شده) ایفای نقش
تصویر کوچک شده ترم تابستانی مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز با مدیریت پروفسور اسلیترین، از نیمه اول تیر ماه شروع خواهد شد. بر اساس اطلاعیه درج شده در تابلوی اعلانات مدرسه، تمامی اعضای گروه ایفای نقش سایت جادوگران به عنوان دانش آموزان هاگوارتز می توانند به طور آزادانه در تمامی کلاس های ترم تابستانی شرکت کنند و برای گروه هاگوارتز خود امتیاز کسب نمایند.

شایان ذکر است که به دلیل راحتی هر چه بیشتر، ارائه تکالیف از سوی دانش آموزان در این ترم به هیچ وجه به شکل رول و نمایشنامه نویسی نیست و فقط به شکل ساده «پرسش و پاسخ» درباره متن و محتوای کلاس های تدریس شده می باشد.

جهت مشاهده اطلاعات کامل درباره ترم تابستانی هاگوارتز، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 4467 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۹ ۱۳:۱۰:۰۰ (378 بار خوانده شده) ایفای نقش
ایفای نقش
دانش آموزان شجاع گروه گریفیندور موفق شدند در فصل زمستانی اخیر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز دو جام را به تالار خصوصی شان ببرند. گریفیندوری ها از اول ترم پا به پای گروه راونکلاو که پیشتاز امتیازات بود جلو آمدند، با وجود اختلاف امتیاز زیاد، به پیشتازی راونکلاوی ها توجهی نکردند، تلاش خودشان را ادامه دادند تا بلاخره در پایان ترم به نتیجه رسیدند.

گروه گریفیندور توانست در پایان ترم با اختلاف 51 امتیاز از راونکلاو پیشی بگیرد و قهرمان ترم سیزدهم هاگوارتز شود. گریفیندوری ها علاوه بر جام قهرمانی هاگوارتز، جام قهرمانی کوییدیچ را نیز به خانه بردند. به همه گریفیندوری های جادوگران تبریک می گوییم، به بقیه گروه های هاگوارتز هم خسته نباشید می گوییم و امیدواریم در ترم های آینده موفق تر باشند.

استاد نمونه هاگوارتز: پروفسور گودریک گریفیندور

دانش آموزان نمونه:
کینگزلی شکلبوت - 296 امتیاز
پروتی پاتیل - 263 امتیاز
فلور دلاکور - 198 امتیاز
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.