هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 6: انتظار ها روبه پایان است، اولین کلیپ جدید از شاهزاده دورگه!

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۶ ۱۲:۳۰:۰۰ (1410 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 6
فيلم 6
بلاخره بعد از سکوت طولانی کمپانی « برادران وارنر» درخصوص جدیدترین فیلم « هری پاتر»، خبرهای هیجان انگیزی از طرف کمپانی اعلام شد. « برادران وارنر» یک کلیپ تبلیغاتی ( اولین کلیپ) از فیلم « شاهزاده دورگه» را که آغازگر فعالیت های تبلیغاتی برای فیلم جدید « هری پاتر» هست را به نمایش گذاشت. صبح امروز « هالیود رپورتر» گزارش داد که یک ویدیو کوتاه از فیلم ششم در « نشست 2008 سینما اکسپو» که در آمستردام درحال اجراست به نمایش گذاشته شد. ...

« رئیس توزیع بین الملل برادران وارنر»، « ورونیکا رابینک» اعلام کرد که « شاهزاده» به صورت دیجیتال، نوار 35 میلی متری و به صورت سه بعدی پخش خواهد شد.
اگر به یاد داشته باشید ما دیروز اولین عکس از لوگو فیلم را که در همین مراسم منتشر شده بود را برای شما به نمایش گذاشتیم. ما نمیدانیم که چه صحنه های در این کلیپ پخش شده وجود داشته و هنوز هم هیچ خبری در این رابطه وجود ندارد. به محض دریافت اولین خبرها و یا عکسها و کلیپ ها شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
هری باهر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۷ ۱۳:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۷ ۱۳:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۱/۲۶
از: یه جای خوب
پیام: 11
 Re: [en]WB Airs New "Half-Blood Prince" Highlight Reel, New Harry Montage at Cinema Expo[/en][fa]انتظار ها روبه پایان است، اولین کلیپ جدید از شاهزاده دورگه![/fa]
خیلی ممنون خبر خیلی مهمی بود
خوش خبر باشی :

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re:]انتظار ها روبه پایان است، اولین کلیپ جدید از شاهزاده دورگه![/fa] tohid ۱۳۸۷/۴/۷ ۱۴:۴۰

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.