هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: کارگاه داستان‌نویسی :: داستان‌های غیر هری پاتری :: آرتميس فاول

آرتميس فاول : پيش گفتار


امانت‌داري و اخلاق مداري : ترجمه از شيدا رنجبر؛ هرگونه استفاده‌ي تجاري، كپي برداري با ذكر منبع و بدون ذكر منبع ممنوع است.
پيش‌گفتار
واقعاً چه توصيفي از آرتميس فاول مي‌توان كرد؟ روان‌شناسان متعددي سعي كرده‌اند پاسخي براي اين پرسش پيدا كنند، اما همگي شكست‌خورده‌اند. مشكل اصلي، هوش و ذكاوت سرشار آرتميس است. او به راحتي تست‌هاي روانكاوي را فريب مي‌دهد. آرتميس باهوش ترين پزشكان را ديوانه كرده و گيح و منگ به تيمارستان‌هاي خودشان فرستاده‌است.
در اين كه آرتميس يك نابغه است شكي وجود ندارد. اما چرا بايد كسي با چنين نبوغ خارق‌العاده‌اي خودش را وقف اعمال جنايتكارانه‌ كند؟ اين پرسشي است كه فقط يك نفر مي‌تواند به آن‌ پاسخ دهد، و متأسفانه آن‌يك نفر هم علاقه‌اي به حرف زدن در مورد خودش ندارد. شايد بهترين راه براي ارائه‌ي تصويري دقيق از آرتميس، شرح اولين اقدام پرمخاطره و شرارتت بار او باشد كه هنوز بر سر زبان‌هاست. من اين گزارش داستان‌گونه را از مصاحبه‌هايي كه مستقيماً با قربانيان داشتم، تهيه‌كرده‌م. همين‌طور كه داستان جلو مي‌رود و همه چيز براي شما آشكار مي‌شود، متوجه خواهيد شد كه اين كار چندان هم آسان نبوده‌است.
اين ماجرا چند سال پيش، در آغاز قرن بيست‌و يكم اتفاق افتاد آرتميس فاول نقشه‌اي كشيده بود تا ثروت هنگفت خانوادگيش را دوباره احيا كند؛ نقشه‌اي كه مي‌توانست تمامي كره‌ي خاكي را درگير جنگي خانمان سوز كند و تمدن بشري را به سوي نيستي و نابودي بكشاند.
در آن‌زمان آرتميس تنها دوازده‌ سال داشت...
قبلی « آرتميس فاول : مقدمه آرتميس فاول : فصل اول؛ كتاب » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۳ ۸:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۳ ۸:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 مرسي
خوب بود آفرين
لگولاس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۲ ۲۲:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۲ ۲۲:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲
از: سیاه بیشه شمالی
پیام: 176
 پیش گفتار آرتمیش فاول...
آبرفوث جان دستت درد نکنه خیلی با حال بود...

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.