هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: مقاله‌ها

اثبات وجود "نداشتن" جادو


متاسفانه (یا خوشبختانه) دوستان مشنگ ما دلشان را به چیزهای واهی خوش کرده اند، مثلا وجود جادوی هری پاتری، اما مدارک زیر، وجود ادعای آن ها را تکذیب میکند:

1- بر اساس قانون رازداری جادوگری اگر کسی وجود جادو را برای مشنگ ها فاش کند، مجرم شناخته می شود و باید به آزکابان برود، پس رولینگ می بایست الان آنجا بود یا اینکه بلایی بر سرش آمده بود.

2-در قرآن کریم آمده است که هیچکس به جز خداوند نمی تواند از نیستی، هستی بیافریند، اما جادوگران بایستس قادر به اینکار باشند، همچنین این مورد قانون پایستگی ماده وانرژی را نقض میکند(ماده و انرژی نه خود به خود به وجود می آیند، نه خود به خود از بین میروند).

3-تنها پیامبران قادر به انجام معجزات و کارهای عجیب بوده اند و همانطور که میدانید در حال حاضر پیامبری بر روی کره ی زمین نیست.

4-طبیعت بشر همانطور که میدانید طوری است که اگر چنین قدرتی به دستش بیفتد، همه جا را نابود میکند.

-ومورد پنجم اینکه هر روز ده ها نفر خودشان را به دیوار مابین سکوی 9 و 10 استگاه کینگزکراس لندن میکوبند، ولی هیچ اتّفاقی نمی افتد.

اگر باز هم نظری مبنی بر وجود جادو دارید، بنویسید، نظر شما مورد احترام است.
قبلی « قسمتهاي حذف شده كتابها فان+تزي » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
Biganeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۵:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۵:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۰
از: بعد از پل, دست راست دومين كوچه
پیام: 182
 Re: جواب به شاهزاده نیمه خالص...
شاید رولینگ(وزیر سحر و جادو) در صدد این است که میاندنیای مشنگ ها و دنیای جادو ارتباظ برقرار کنه! و داره زمینه سازی میکنه!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.