هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 5: [fa]گزارش از فیلمبرداری محفل ققنوس , گریه هري پاتر [/fa][en] OOTP set report in French magazine[/en]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۷/۱۹ ۵:۱۰:۰۰ (1885 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 5
فيلم 5
[fa]
تصویر کوچک شدهدر آخرین چاپ از مجله فرانسوی ساد پیپز , گزارش از کار فیلمبرداری محفل ققنوس در رابطه با کار فیملرداری و خلق صحنه های جالب در فیلم , چاپ شده است . این مجله با چاپ مطلبی جالب در رابطه با صحنه بعداز مرگ سیریوس بلک , تصویری زیبا را در ذهن خواننده به تصویر میکشد .
روزنامه نگار فرانسوی که به تازگی از محل فیلمبرداری هری پاتر در استدیو لیوزدِن در بریتانیا , دیدار کرد و کپی دست نوشته های خود را از سر صحنه فیلمبرداری به مجله ساد پیپز ارسال کرد , اطلاعاتی از صحنه محل گریمبولد ( خانه اشرافی خاندان بلک ) و صحنه های از فیلمبرداری از دنیل رادکلیف را شرح داده است ...
در ادامه متن ...
[/fa]

[en]
تصویر کوچک شدهIn the latest edition of French magazine "Sud Pep's," there is a report on the Order of the Phoenix movie set which features interesting blurbs on the sets and various scenes being shot.

One crew member explained that because the props have to be used over and over, only very durable ones are purchased - as such, nothing is ever thrown away. Also, like the last name of the owner, the interior of Grimmauld Place is described as completely black...
[/en]

[fa]
در توضیح صحنه جالبی از فیلمبرداری از دنیل رادکلیف آمده است که , هری تنها نشسته است و در حالی که باد در لا به لای موهای او می وزد و صورت او را نوازش میکند , در حال گریه کردن است .
احتمالا صحنه ای که این روزنامه نگار توضیح میدهد مربوط به صحنه بعد از مرگ سیریوس بلک باشد . در رابطه با این گزارش نیز سایتهای خبری مختلف خبرهای حاکی بر این گزارش دادند که رادکلیف 16 ساله در طی چندین روز به گوش دادن به موزیک های آرام وبسیار غمگین , خودش را برای این صحنه احساسی آماده میکرده است .
منبع : http://mugglenet.com/app/news/full_story/384
[/fa]

[en]
Finally, the article details a poignant scene in which Harry is sitting alone and crying with the wind in his face, presumably shortly after Sirius' demise. In relation to this scene, a reliable source has informed us that Dan listened to depressing music for several days to prepare himself emotionally for this and a number of other scenes.
Source : http://mugglenet.com/app/news/full_story/384
[/en]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
raenaie
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۱ ۱۸:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۱ ۱۹:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: شهر دل
پیام: 20
 Re: [fa]گزارش از فیلمبرداری محفل ققنوس , گریه هري پاتر [/fa][en] OOTP set report in French magazine[/en]
اخی زحمت کشیده یه زره گریه کرده .
اگه من جای اون بودم خیلی طبیعی تر از اون گریه میکردم
ولی حالا ببینیم چطوری بازی کرده

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.