هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: [en]Laura Mallory named 'Idiot of the Year'[/en][fa]احمق ترین ادم سال معرفی شد[/fa]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۱۰/۳ ۱۱:۲۰:۰۰ (1981 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
[en]تصویر کوچک شده
In what won't be the best holiday gift for Ms. Mallory, the Georgian woman who's fighting to have the Potter series banned from local schools, has been named Idiot of the Year by the Washington Post. They write:
...

[/en]

[fa]
تصویر کوچک شدهبهترین هدیه ای که در این ایام کریسمس میتوان به یک نفر هدیه داد , این عنوان بسیار زیباست ! " احمق ترین ادم سال "
واشنگتن پست در متنی که دیروز در روزنامه خود منتشر کرده بود احمق ترین ادم سال را معرفی کرد . این روزنامه در این متن اشاره ای به هری پاتر کرده است و نوشته است که امسال شخصی که قصد داشت هری پاتر را به زانو درآورد و مغلوب سازد برعکس شد و خود مغلوب هری پاتر شد . از این رو عنوان احمق ترین ادم سال به این شخص تعلق گرفت ...


[/fa]

[en]
This vigilant mother of four has demanded local schools remove Harry Potter from their libraries because, in her analysis, the books are an "evil" attempt to indoctrinate children in Wicca religion. Congratulations Laura, and good luck on your quest to eradicate the dark forces which pollute children's literature.

Source : MuggleNet
[/en]

[fa]

خانم لورا مالوری ( در سایتهای خبری هری پاتری ملغب به جن گیر بزرگ ) , که 1سال تمام تلاش کرد تا کتابهای هری پاتر را از مدارس منطقه گویننت واقع در ایالت جورجیای کشور امریکا حذف کند و هفته پیش در اخرین دادگاه شکست را پذیرا شد , توانست عنوان احمق ترین ادم سال را از آن خود کند !
واشنگتن پست مینویسد :
این مادر هوشمند که چهار فرزند دارد تمام سال تلاش کرد تا کتابهای هری پاتر را از مدارس منطقه سکونت خود حذف کند , چون در تجزیه و تحلیل مغر خودش ، کتابها را زیان آور و شیطانی توصیف کرده است که این کتابهای شیطانی تلاش میکنند دین و آیین شیطان بودن را به نوجوانان می آموزد .
خب حالا عنوان احمق ترین ادم سال را به خانم لورا مالوری تبریک میگیم و موفقیت در تلاش اش برای ریشه کنی نیروهای سیاه از ادبیات کودکان را آرزومندیم !
ما نیز این عنوان را به این خانم تبریک میگوییم !

منبع : MuggleNet و Washington Post
[/fa]
ارزش: 2.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
merlini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۳ ۱۳:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۳ ۱۳:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۲۱
از: شیون آوارگان
پیام: 1286
 Re: [en]Laura Mallory named 'Idiot of the Year'[/en][fa]احمق ترین ادم سال معرفی شد[/fa]
همیشه اونی که اکثریت قبولش دارن درست در نمیاد. یادتون نره!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.