هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: جشن سال ۱۳۸۸ آکادمی فانتزی

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۸/۵/۲۷ ۱۴:۵۰:۰۰ (1756 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
پنجمین جشن سالگرد تأسیس گروه ادبی آکادمی فانتزی و چهارمین دوره‌ی تقدیر از برگزیدگان جایزه‌ی بهترین داستان کوتاه علمی‌تخیلی و فانتزی سال و سومین دوره‌ی بزرگداشت ناشر و مترجم و مروج برتر علمی‌تخیلی و فانتزی و اولین دوره‌ی انتخاب وب‌گاه هوادرای برتر در حوزه‌ی علمی‌تخیلی و فانتزی.
شایان ذکر است سایت جادوگران، یکی از نامزدهای وب گاه هواداری برتر است. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر، ادامه خبر را بخوانید.



گروه ادبی آکادمی فانتزی مفتخر است به اطلاع تمامی علاقمندان به حوزه‌ی ادبیات علمی‌تخیلی و فانتزی برساند که برای چهارمین سال پیاپی، مراسم تقدیر از برترین‌های این گونه‌های ادبی را در کنار جشن پنجمین سال فعالیت خود برپا خواهد داشت.

تقدیر از برترین داستان علمی‌تخیلی و فانتزی سال گذشته و معرفی برنده‌ی نهایی چهارمین دوره‌ی جایزه‌ی داستان‌نویسی ع.ت.ف، در کنار بزرگداشت مروجان و ناشران و مترجمان برتر ادبیات علمی‌تخیلی و فانتزی در سال گذشته، و نیز انتخاب وب‌گاه هوادری برتر در این دو حوزه، این‌بار در روز چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۸۸، از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در «تالار همایش‌های سرای اهل قلم، اتفاق خواهد افتاد.

در این مراسم بسیاری از اساتید و چهره‌های سرشناس هنر و ادبیات کشور میهمان ما خواهند بود و در باب این نوع پرطرفدار از ادبیات داستانی و دست‌اندرکاران پیشرویش، سخن خواهند گفت و در آخر داستان و نویسنده‌ی برگزیده‌ی سال ۱۳۸۷ را معرفی خواهند کرد.

آکادمی فانتزی همه‌ی شما را به شرکت در این ضیافت تصویر و صدا و کلمه دعوت می‌کند و چشم‌به‌راه تمامی علاقمندان و صاحب‌نظران و هواداران علمی‌تخیلی و فانتزی می‌ماند.

× سرای اهل قلم در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه‌ی خواجه‌نصیر، شماره‌ی ۱۰ واقع است.

×× در مراسم امسال، آقایان حمیدرضا صدر، شروین وکیلی، محسن آزرم از جادوی علمی‌تخیلی و فانتزی برایمان خواهند گفت.


ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.