هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

RSS Feed

(1) 2 3 4 ... 34 »
فرستنده لودو بگمنold در تاريخ ۱۳۹۳/۵/۹ ۱۴:۵۰:۰۰ (1867 بار خوانده شده) سایر
وب سایت اختصاصی ایفای نقش نغمه ای از آتش و یخ، ۲ مرداد ۱۳۹۳ افتتاح شد. این وب سایت با محوریت Role Playing در دنیای وستروس فعالیت می کند.

به نقل مستقیم از این وب سایت : وب سایت گاتیفا در واقع رول پلیینگ با محوریت داستانی سری کتاب های “نغمه ای از آتش و یخ ” نوشته ی جرج آر. آر مارتین است که در خلال این مطلب به ترجمه، ویراستاری و نشر آثار مارتین و اعمال طرفدارانه از او نیز خواهد پرداخت.

نشانی مستقیم این وب سایت: http://www.gotifa.ir می باشد.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۵ ۱۳:۴۰:۰۰ (1325 بار خوانده شده) سایر
تصویر کوچک شده دو نقاشی هنری اصل که روی جلد نسخه های انگلیسی کتاب های «هری پاتر و تالار اسرار» و «هری پاتر و زندانی آزکابان» چاپ شده بودند، روز جمعه ۲۸ مارچ در حراجی نیت. دی. ساندرز واقع در لس آنجلس به مزایده گذاشته خواهد شد. این طرح ها توسط آقای «کلیف رایت» در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ با بهره از آب رنگ کشیده شده اند و برای جلد این دو کتاب زیر چاپ انتشارات بلومزبری در انگلستان رفتند.


طراحی روی جلد تالار اسرار، هری و رون را در اتوموبیل فورد آنجلیا پرنده نشان می دهد اما دقیقاً مانند جلد نیست و فاقد طرح زمینه می باشد.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3166 حرف در ادامه متن | 1 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۲:۳۰:۰۰ (1373 بار خوانده شده) سایر
تصویر کوچک شده سایت جادوگران در طول ده سال میزبان صدها خاطره و دوستی های ماندگار بود. اگرچه همه آنها در دنیای مجازی، پیرامون هواداری اثری خیالی شکل گرفتند اما در دنیای پر از نیرنگ امروز، حقیقی تر از هر واقعیت مبهمی بودند. دزیره یکی از کاربران بسیار قدیمی سایت جادوگران است که با همین نام، حدود ۹ سال پیش شخصیت خیالی در بخش ایفای نقش همین سایت خلق کرد و در کنار سایر شخصیت های هری پاتری و شبه هری پاتری به ایفای نقش نمایشنامه محور و گروهی می پرداخت.

دزیره سالها جادوگران را ترک کرده بود و امسال با دنیایی از خاطرات و ایده های ماندگار به اینجا بازگشت. خاطراتی که برای هر یک از اعضای قدیمی و حتی جدید این سایت، سرشار از جذابیت و مفهوم حقیقی دوستی و همدلی است.


برای مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.
ارزش: 10.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3864 حرف در ادامه متن | 3 نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۹/۲۹ ۱۸:۴۰:۰۰ (512 بار خوانده شده) سایر
تصویر کوچک شده صبح امروز دیلی میل خبری مبنی بر اقتباس تئاتری از مجموعه داستانی هری پاتر در سالهای قبل از رفتن او به مدرسه هاگوارتز با همکاری جی.کی.رولینگ منتشر کرد و تا امروز غروب این خبر در حد شایعه باقی ماند تا اینکه جی.کی.رولینگ رسماً وبسایت خود را آپدیت کرد و این خبر را تایید نمود. رولینگ در اطلاعیه ای اعلام کرد که در این پروژه با «سونیا فرایدمن» و «کالین کلندر» که از تهیه کنندگان نامدار تئاتر هستند، همکاری خواهد داشت و پیشاپیش این همکاری با آنان را رضایت بخش توصیف کرده است. این نمایش که «پسری در گنجه زیر پله» نام دارد، قرار است تا سال بعد اجرایی شود.



جهت مشاهده متن کامل به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3511 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۹۲/۴/۱۸ ۲۲:۳۰:۰۰ (727 بار خوانده شده) سایر
تصویر کوچک شده نوه ملکه الیزابت می‌گوید به کمک مجموعه داستانی «هری پاتر» توانسته بر بیماری دیسلکسیا یا بیماری اختلال آموزشی غلبه کند. پرنسس بئاتریس می‌گوید وقتی نوجوان بود با کشف این مجموعه موفق شد تا با این بیماری مبارزه کند. او می‌گوید تا قبل از آشنایی با مجموعه «هری پاتر» نوشته جی. کی. رولینگ، او به شدت با این اختلال آموزشی درگیر بود. او همچنین گفته وقتی اولین بار رمان «هری پاتر و سنگ جادو» را خوانده، عشق به خواندن در او به وجود آمده و دیگر نتوانسته کتاب‌های این مجموعه را زمین بگذارد.

پرنسس بئاتریس که به صورت ویدئویی برای جشنواره‌ای با عنون «کتابخوانی» سخن گفته، اعلام کرده که قصد دارد تا با گفتن این حرف‌ها کودکان را به کتابخوانی تشویق کند. این جشنواره شنبه آینده در میدان ترافالگار برگزار می‌شود.


جهت مطالعه متن کامل، به ادامه خبر مراجعه کنید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 3999 حرف در ادامه متن | نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.