هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: بازگشت دزیره

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۲:۳۰:۰۰ (1372 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
تصویر کوچک شده سایت جادوگران در طول ده سال میزبان صدها خاطره و دوستی های ماندگار بود. اگرچه همه آنها در دنیای مجازی، پیرامون هواداری اثری خیالی شکل گرفتند اما در دنیای پر از نیرنگ امروز، حقیقی تر از هر واقعیت مبهمی بودند. دزیره یکی از کاربران بسیار قدیمی سایت جادوگران است که با همین نام، حدود ۹ سال پیش شخصیت خیالی در بخش ایفای نقش همین سایت خلق کرد و در کنار سایر شخصیت های هری پاتری و شبه هری پاتری به ایفای نقش نمایشنامه محور و گروهی می پرداخت.

دزیره سالها جادوگران را ترک کرده بود و امسال با دنیایی از خاطرات و ایده های ماندگار به اینجا بازگشت. خاطراتی که برای هر یک از اعضای قدیمی و حتی جدید این سایت، سرشار از جذابیت و مفهوم حقیقی دوستی و همدلی است.


برای مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

او هم اکنون در حال نگارش فن فیکشن های مصور در قالب دنیای خیالی هری پاتر است، ولی فن فیکشن های وی فرق خاصی با سایر فن فیکشن های هری پاتر دارد؛ به جای بازنگارش متفاوت قصه های پسرک جادوگر، ادامه آنها یا این چنین مواردی، بیشتر درباره شخصیت خیالی دزیره که یک نیمه پری است، می نویسد و خاطراتی را در دل این فن فیکشن می آورد که به سرگذشت آنلاین اعضای سایت جادوگران در طول سالها فعالیت شان در ایفای نقش و هاگوارتز اشاره دارد.

مجموعه اول فن فیکشن "دزیره در هاگوارتز" با عنوان "بازگست دزیره" به زودی توسط وی به صورت آنلاین منتشرمی گردد. او و دوستان راونکلاوی اش در جادوگران از سالها پیش نقاشی های مرتبط با ایفای نقش سایت از هم باقی می گذاشتند. در حقیقت نوشته های دزیره تلفیقی هنرمندانه از دنیای خیالی هری پاتر و دنیای حقیقی ایفای نقش آنلاین اعضای سایت جادوگران است.

دزیره در پیامی از هرگونه همکاری در تصویرسازی برای فن فیکشن خود استقبال کرده است. او در حال حاضر شبکه های اجتماعی را به عنوان دالان روابط عمومی اش انتخاب کرده است. جهت ورودی به صفحه هواداری فن فیکشن های دزیره، اینجا کلیک نمایید و حتما حمایت های معنوی خودتان را به عنوان اعضای سایت و هری پاتریست های ایرانی، نشان دهید.

با نگارش فصل به فصل این فن فیکشن ها، نسخه های قابل دریافت آن تدریجاً بر روی سایت قرار خواهند گرفت.
ارزش: 10.00 (3 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
hermionejain
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ ۱۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ ۱۷:۱۴
عضویت از: ۱۳۹۲/۱۲/۳
از: همین دور و برا...
پیام: 355
 پاسخ به بازگشت دزیره
خوش اومدی دزیره ی عزیز.
dobby
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۱۹:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۱ ۱۵:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۹
از: آشپزخانه
پیام: 37
 پاسخ به بازگشت دزیره
یاد اول سال تحصیلی هاگوارتز می افتم که مثلا می گفتن پروفسور ... بعد از سالها دوباره برگشتند تا ما رو در تدریس درس ... یاری کنند.
harrypotter_hm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۱۲:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۹
از: لیتل هنگلتون
پیام: 29
 پاسخ به بازگشت دزیره
ولکام بک پس چرا واسه برگشت من جنجال به پا نکردید ؟ :ygrin:

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.