هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: خبر فوری: راز pottermore کشف شد!

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲ ۲۳:۲۰:۰۰ (728 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
بعد از ظهر امروز (پنجشنبه، دوم تیر 1390) ساعت 15:30 به وقت تهران اعلان رسمی و عمومی جی.کی.رولینگ پیرامون پروژه پاترمور در سایت یوتیوب منتشر شد. پس از شمارش معکوس و اتمام آن، جغدها که تمام صفحه یوتیوب و کانال رولینگ را پر کرده بودند در میانی دودی محو شدند و ویدیوی اعلان عمومی خانم رولینگ منتشر شد. ترجمه حرف ها و توضیحات خانم رولینگ را در ادامه می توانید مطالعه فرمایید. همچنین ویدیوی آن نیز در اینجا قابل مشاهده یا دریافت است...


نقل قول:

پس از سیزده سال از انتشار اولین کتاب هری پاتر، من هنوز نسبت به واکنش به داستان ها متعجب و خوشحال هستم. اگرچه کتاب هفتم و فیلم هشتم به پایان رسیده اند، من هنوز صدها نامه هر هفته دریافت می کنم و طرفداران هری همچنان مشتاق و مبتکر باقی مانده اند. لذا من دوست دارم از این فرصت استفاده کنم تا بگم ممنونم.

من هیجان زده ام تا بگویم که هم اکنون در موقعیتی ام تا چیزی منحصر به فرد رو به شما ارائه دهم. یک تجربه ی خواندن آنلاین کتاب ها همانند هیچ نمونه دیگری ! اسمش پاترمور است. داستان همان می باشد، اما با اندک ضمیمه های مهم. مهم ترین بخش آن خود شما هستید. از آنجایی که مطالعه داستان به تصورات نویسنده و خواننده نیازمند است و با یکدیگر کار می کنند ، لذا پاترمور توسط شما یعنی خواننده ، عمل می کند.

نسخه دیجیتالی قادر است تا جذابیت تجربه ای امن و منحصر به فرد از آنلاین خواندن پیرامون کتاب های هری پاتر را فراهم آورد. پاترمور جایی است که هواداران از هر سنی می توانند سهیم شده، مشارکت کنند و دوباره داستان را کشف کنند (باز کشف ) همچنین جایی اختصاصی جهت خرید کتاب های صوتی ، و برای اولین بار، کتاب های الکترونیکی مجموعه هری پاتر. من هم به سایت پاترمور ملحق می شوم. چون من میخوام اطلاعات افزونه ای و ضمیمه ای دیگری پیرامون جهان هری پاتر را به اشتراک بگذارم که برای سالها پیش خودم نگه داشته بودم. پاترمور برای همه از ماه اکتبر افتتاح می شود اما فقط عده ی کمی می تونن شانس ورود زودتر به آن را داشته باشند و به این تجربه جهت دهی کنند. امیدوارم شما را به زودی ببینم.


وبسایت پاترمور هم اکنون به دامنه www.pottermore.com در دسترس است اما عضویت در آن هنوز فعال نیست و اکتبر افتتاح می شود. اما به نظر می رسد راهکارهای مرموزی وجود دارد تا عده ای زودتری در تجربه آن شریک شوند ! امتحانش مجانی است ! امتحان کنید...
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
paky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۱۴ ۹:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۱۴ ۲۳:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از:
پیام: 202
 Re: خبر فوری: راز pottermore کشف شد!
بعله!
منم بودم از این "کت جادویی" دل نمی کندم!

قابل توجه:
کت جادویی یه سریالی بود که یکی توش یه کت جادویی داشت که هروقت تو هر جیبش دست می کرد، یه بسته پول در میومد!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.