هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: خبر تکمیلی کنفرانس پاترمور در لندن (15 بار آپدیت)

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۲ ۲۳:۲۰:۰۰ (1228 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
کنفرانس پاترمور در لندن با حضور رولینگ برگزار شد و در این خبر آخرین مطالب و اطلاعات پیرامون سخنان رولینگ و این سایت را به اطلاع شما میرسانیم...

اولین آپدیت:

رولینگ هم اکنون در کنفرانسی مطبوعاتی حاضر است و اطلاعات بیشتری از پاترمور را افشا می کند. علاوه بر ضمیمه و افزونه هایی پیرامون داستان های هری پاتر که رولینگ به فرم آنلاین در همین سایت منتشر می کند،‌قابلیت های ایفای نقشی هری پاتر نیز وجود دارد اما هنوز اطلاعات تکمیل نیست و بیشتر تصور می شود که فرم دیگری از ایفای نقش و شبکه اجتماعی هری پاتر را در بر داشته باشد.


دومین آپدیت:

به صفحات دوم و سوم این تاپیک مراجعه کنید. حدس شخص من پیرامون این پروژه درست از آب در آمد و موضوع محدود به ایفای نقش یا شبکه اجتماعی هری پاتر نیست. بلکه بسیاری افزونه ها و اطلاعات جدید و کشف نشده پیرامون کتاب های هری پاتر در این سایت توسط رولینگ منتشر می گردد.


سومین آپدیت:

طبق گفته رولینگ شما قادر خواهید بود با یوزر های جادویی وارد کتاب اول شده (همانند سنگ جادو) و سپس میان فصل های مختلف کتاب با یادداشت های اضافی و مهم رولینگ پیرامون متن کتاب مواجه شوید. در قالب هری به هاگوارتز بروید و ...

چهارمین آپدیت:

مثلا در این پروژه شما قادر خواهید بود از کوچه دیاگون بازدید کنید. معجون و کتاب هایی بخرید. بیشتر در مورد افسون ها بدانید و صد البته شما قادر خواهید بود با این اقدامات گروه هاگواتز خود را در دستیابی به کاپ قهرمانی یاری کنید.


پنجمین آپدیت:

تجربه دیگری که رولینگ از آن خیلی تعریف کرده انتخاب چوبدستی در مغازه الیواندر و رویارویی با کلاه گروهبندی و سوالات بسیار جامع و متفاوت آن است. چیزی که خصوصی سازی شده...


ششمین آپدیت:

در رابطه با اطلاعات گسترده و اضافی پیرامون داستان های هری پاتر که رولینگ به فرم آنلاین آنها را منتشر می کند، به پروفسور مینروا مک گونگال اشاره کرده که به نظر می رسد قصد دارد تا اطلاعات زیادی در قالب زندگی نامه از وی به فرم آنلاین در همین سایت پاترمور منتشر کند و از او و ارتباطش با یک شغل در وزارت سحر و جادو و رابطه با پروفسور دامبلدور بنویسد.

به نظر میاد این نمونه فقط یک بخش کوچکی از اطلاعات اضافی و کشف نشده پیرامون خود داستان ها و شخصیت ها باشد...


هفتمین آپدیت:

روز یکشنبه، 31 جولای، مصادف با 9 مرداد 1390، این وبسایت برای عضویت اولیه به ظرفیت یک میلیون نفری در دسترس قرار می گیرد که هم اکنون با درج ایمیل خود در تلاش جهت ارتباط با سایت پاترمور هستن. اما روز رسمی که سایت کاملا افتتاح می شود هنوز دقیقا مشخص نیست و به ماه مهر اشاره شده است.


هشتمین آپدیت:

جی.کی.رولینگ طی کنفرانس مطبوعاتی امروزش تصاویری را از سایت پاترمور منتشر کرد که تصور بهتری از اونچه که پیش رو داریم به ما میده.

تالار اصلی

منوی اصلی

شطرنج

کینگزکراس


نهمین آپدیت:

رولینگ همچنین فاش کرده که علاوه بر پروفسور مک گونگال، به خانواده دورسلی ها هم می پردازد و از آنها نیز اطلاعات و رازهای ضمیمه منتشر می سازد.


دهمین آپدیت:

پروژه و وبسایت پاترمور هم اکنون و در زمان افتتاحش بر روی اولین سال تحصیل هری در هاگوارتز و عالم کتاب اول یعنی کتاب هری پاتر و سنگ جادو متمرکز است و بخش مربوط به سال دوم و کتاب تالار اسرار، در اوایل سال 2012 به این وبسایت افزوده می شود و سایر داستان ها و کتاب ها نیز طی بازه های زمانی مختلف افزوده خواهند شد.


یازدهمین آپدیت:

هنگامیکه شما در سایت پاترمور عضو شوید، قادر خواهید بود تا یک یوزر جادویی انتخاب کنید و به قسمت های مختلف و فصل های گوناگون کتاب سفر می کنید. به همان شکلی که هری پاتر به هاگوارتز رفت، شما هم خواهید رفت. شما در هر فصل با لحظات متقابل و اینتراکتیو مواجه خواهید شد. مثلا برای کتاب اول روی سایت پاترمور 44 تا از این لحظه ها وجود داره. مثلا از جمله این لحظه قسمت کوچه دیاگون هستش که شما مثلا می توانید به گرینگوتز رفته و از آن 175 گالیون برداشته و به کوچه دیاگون بازگردید و تجهیزات و وسایل جادویی مورد نیاز خودتان را تهیه کنید.


دوازدهمین آپدیت:

در حین اعزام به هاگوارتز، شما می توانید درون واگن قطار سریع السیر هاگوارتز پرسه بزنید، آیتم های جادویی جزئی پیدا و کارت افسون های مختلف را پیدا کرده و اونها را در صندوق شخصی تون قرار بدینو برای استفاده در آینده حفظ کنید. صندوق شما در صفحه اصلی قابل دستیابی خواهد بود و اطلاعاتی از دوستان شما، پول دیجیتالی شما و تمام آیتم های دیجیتالی- جادویی شما و اطلاعات چوبدستی جادوگری شما و گروه هاگوارتزی که در آن حضور دارید را نمایش می دهد.


سیزدهمین آپدیت:

پس از گروهبندی جذاب و کاملا متفاوت هاگوارتز توسط کلاه گروهبندی شما به گروه خودتان ملحق می شوید. بعد از آن قادر خواهید بود تا برخی دانش آموزان را با دوئل های جادوگری یا درست کردن معجون های جادویی دعوت کنید و با ایجاد این چنین رقابت هایی و برنده شدن، برای گروه خود امتیاز کسب کنید. این بخش به نظر می آید تا کمی مولتی پلیر و دارای قابلیت چند بازیکنی آنلاین باشد.


چهاردهمین آپدیت:

رولینگ سایت پاترمور را هدیه ای رایگان در برابر تمام لطف و همراهی هواداران هری پاتر می داند و آنرا کاملا رایگان معرفی کرده و گفته که نیاز نیست تا هیچ پولی برای حضور در آن خرج شود. یک جبران است برای هواداران هری پاتر که از زمان انتشار آخرین کتاب تاکنون از دوری عالمی مثل کتاب سختی کشیدند و نیاز به وجود هری را دوباره احساس کرده اند.

رولینگ دیگر از هری پاتر کتابی را به فرم مکتوب منتشر نمی کند و تنها اطلاعات اضافی و رازهای فاش نشده پیرامون عالم هری و شخصیت های دیگر را در این وبسایت به فرم هاس آنلاین در دسترس قرار می دهد.


پانزدهمین آپدیت:

تصاویری از کنفرانس مطبوعاتی رولینگ در لندن منتشر شده است. این تصاویر را در گالری سایت اسنیچ سیکر در اینجا مشاهده نمایید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.