هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: اطلاعات کامل افتتاحیه فیلم آخر در لندن

فرستنده دیدلوس دیگل در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۱۴ ۰:۴۰:۰۰ (863 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
افتتاحیه جهانی انگلستان برای "هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم" تنها سه روز دیگر است و این فرصت بزرگی برای هواداران است تا شرکت کنند. به نظر می آید برادران وارنر یک برنامه ریزی بهتر برای آخرین جشن داشته است. اطلاعات کامل را در ادامه خبر بخوانید ...

کدام بازیگران/عوامل در این مراسم حاضر خواهند شد ؟

تایید شده است که "دنیل ردکلیف ، روپرت گرینت، اما واتسون، جی.کی.رولینگ، کارگردان دیوید یاتس ، تهیه کنندگان دیوید هیمن و دیوید بارون برای افتتاحیه انگلستان حاضر خواهند بود. مشارکت سایر بازیگران برای این افتتاحیه هنوز به طور رسمی تایید نشده اما واضح است که برخی از بازیگران برجسته فیلم های هری پاتر حاضر خواهند شد.

دسترسی به جشن افتتاحیه

لطفا به این مهم آگاه باشید که میدان ترافالگار تدریجا در روز پنجشنبه 16 تیر (7 جولای) بسته خواهد شد و دسترسی به میدان ترافالگار درست دو ساعت پیش از شروع جشن غیر ممکن است. فضا محدود است و دوستانی که مایل اند تا مراسم را ببینند نیاز خواهند داشت تا یک دستبند مخصوصی را فراهم کنند. دستبندها را می توان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 6 جولای (15 تیر) به وقت لندن از قسمت تراس بالای میدان ترافالگار تهیه کرد. جایگاه های عمومی در همین ساعت برای مردم باز می شوند. چون که مسافران از سایر کشورها یک روز پیش از افتتاحیه در خیابان چادر می زنند. شما برای دسترسی به جایگاه های عمومی به یک دستبند مجاز نیاز دارید. لطفا آگاه باشید که هیچ جایگاه مشاهده عمومی در میدان لستر وجود ندارد. تمام جشن مراسم فرش قرمز در میدان ترافالگار انجام می شود. میدان لستر فقط برای نخستین نمایش فیلم است و تنها بازیگران، مهمانان ویژه و منتقدان فیلم در آنجا حاضر خواهند شد.

زمان مراسم افتتاحیه

ستارگان فیلم در مراسم فرش قرمز در میدان ترافالگار روز پنجشنبه، 16 تیر از ساعت 19:30 به وقت تهران (4 بعد از ظهر به وقت لندن) حاضر خواهند شد. فیلم در تالارهای اودئن، امپایر و اودئن وست واقع در میدان لستر اولین نمایش خود را در ساعت 22:30 به وقت تهران (7 بعد از ظهر به وقت لندن) آغاز می کند.

پخش زنده

افتتاحیه جهانی "هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم" بوسیله شبکه یوتیوب از میدان های ترافالگار و لستر در لندن پخش زنده خواهد شد. برای دوستانی که آنجا خواهند بود آرزوی اوقاتی خوش داریم اما عزیزانی که شانس بودن در آنجا را ندارند می توانند تمام مراسم را به صورت زنده در آدرس http://www.youtube.com/harrypotter نگاه کنند.

نقشه ، حمل و نقل و آب و هوا

دوستان بریتانیایی ما می توانند از نقشه انگلیسی استفاده کنند و دوستان ایرانی ما در لندن می توانند از نقشه فارسی بهره ببرند. همانطور که در نقشه مشاهده می کنید آنجا سه ایستگاه قطار زیر زمینی وجود دارد. همچنین 16 خط اصلی اتوبوس ها به میدان ترافالگار می رود. پیش از تصمیم گیری جهت رفتن به آنجا وضعیت آب و هوایی را در اینجا بررسی کنید.

معلولین جسمی و بیماران

شما می توانید در نقشه مشاهده کنید که جایگاهی برای معلولین جسمی و بیماران وجود دارد. عزیزانی که در چنین وضعیتی هستند می توانند جهت شرکت در جشن با ایمیل specialaccesshp7premiere@warnerbros.com تماس بگیرند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۱۷ ۱۷:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۴/۱۷ ۲۰:۴۲
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: [en]The full information of last film premiere at London[/en][fa]اطلاعات کامل افتتاحیه فیلم آخر در لندن[/fa]
مرسی از آدرس سایتی که در اختیار ما گذاشتید
هنوز بعد از 13 سال پیگیری هری پاتر هنوز واسه من جاودانه است

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.