هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: جیمز فیلیپس درباره صحنه مرگ فرد ویزلی می گوید

فرستنده دیدلوس دیگل در تاريخ ۱۳۹۰/۴/۱۴ ۰:۵۰:۰۰ (1304 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
سایت Parade مصاحبه ای با جیمز فیلیپس (فرد ویزلی) داشته و او درباره یک صحنه مرگ برای یک شخصیتی که به مدت ده سال نقشش را بازی کرده، صحبت می کند: ...


" یک صحنه سورئال بود. من همانند حسی را داشتم که یک دوست واقعا صمیمی مرده است. این صحنه بیشتر شبیه یک صحنه فیلم نجات سرباز رایان بود تا فیلم هری پاتر، خب به نوعی باحال بود، چون همه می خواهند که در فیلم اکشن باشند. اما من تقریبا فقط اونجا قرار گرفته بودم و احساس خواب می کردم. می فکر می کنم بازی کردن در این صحنه بیشتر برای بقیه بازیگران یک چالش و حالتی دشوار بود تا شخص من. روپرت و الیور ، این دو واقعا سطح بازی کردن خودشان را برای آن صحنه بالا بردند. به این امید که مردم از اینکه چطور تمام می شود خوششان بیاید. "

فیلیپس همچنین به اولین روز فیلم برداری اش در "سنگ جادو" اشاره کرد:

" من کاملا واضح به یاد می آوردم. ما در یک دهکده کوچک در یورکشایر بودیم، عینا در وسط روستا و ما آخرین صحنه فیلم اول را وقتی که هری به قطار برگشت، فیلم برداری کردیم. این اولین صحنه ای بود که از ما فیلم برداری شد و من عصبی بودن وحشتناک خودم را به خاطر می آورم"

منبع:
http://www.the-leaky-cauldron.org/201 ... fred-weasleys-death-scene
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.