هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: دنیل رادکلیف در نقش افرینی جدید خود

فرستنده هری جیمز پاترold در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۷ ۱:۳۰:۰۰ (562 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
بازیگران
دنیل رادکلیف، بازیگر نقش هری پاتر در مجموعه فیلم های هری پاتر، نقش بعدی خود را در تئاتر بازی میکند. "The Cripple Of Inishmaan " نام تئاتری است که دنیل قسط در ایفای نقش در آن را دارد. این تئاتر 8 ژوئن تا اگوست 2013 می باشد. برای اطلاعات بیشتر در باره نقش بازیگر سابق هری پاتر را و همچنین محل خرید بلیط ها می توانید به اینجا مراجعه کنید. این نمایش در سالن نوئل کوارد به اجرا در خواهد آمد.

در ادامه در باره موضوع تئاتر و نقش دنیل مطالبی موجود می باشد. همچنین ویدیو کوتاه و عکسی نیز در این باره میتوانید مشاهده کنید.




این نمایش به کارگردانی “مایکل گرندیج” است و قرار است به همراه چهار نمایش دیگر از زمستان امسال شروع شود و در اوایل سال 2013 به پایان برسد. به جز دنیل رادکلیف ، “دیم جودی دنچ” و “جود لاو” نیز در این نمایش بازی میکنند. همچنین نمایشنامه این نمایش مطعلق به “مارتین مک دوناگ” میباشد. هم چنین ویدیو کوتاهی در این راستا منتشر شده است که میتوانید از اینجا ببینید. عکسی از دنیل رادکلیف هم در اینجا قابل مشاهده می باشد.

داستان در سال 1934 اتفاق می افتد و درباره جوانی است که دارای دست و پایی پلاسیده میباشد و در سواحل غربی ایرلند زندگی میکند و میان مردمان آنجا به "کریپل بیلی" معروف است.
دنیل رادکلیف در این باره گفت:
- آدم خنده داری است که نیاز به ترحم و مهربانی دارد.

در جزیره همسایه "Arran" فیلمساز آمریکایی مشغول ساخت فیلمی است و بیلی احساس میکند این شانس خوبی برای نشان دادن هنر های خود می باشد.

دنیل با خنده گفت:
- پسر جوان و درمانده ای است. من به خوبی میتونم درکش کنم.

سپس دنیل در حرف های خود گفت که از بازگشتش به لندن و همکاری با “مایکل گرندیج” بسیار خوشحال است و قبلا نیز در نیویورک با او در باره این نمایش ملاقاتی داشته است.

شما می توانید متن کامل تر این خبر را در سایت جادوگران به صورت انگلیسی ببینید. برای این کار به اینجا بروید.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.