هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

اسنیپ خیانتکار نیست


اسنیپ خیانتکار نیست

به نظر من اسنیپ خیانتکار نیست به دلایل زیر:
1-چرا در کتاب 1 اسنیپ جلوی کوییرل را گرفت؟ به نظر من دلیلی که خودش آورد کافی نیست. اگه اسنیپ طرف دامبلدور نیست چه لزومی داشت که سنگ جادو رو نجات بده؟ اگه سنگ دزدیده می شد چیزی از اون کم می شد؟
2-از سنگ که بگذریم چرا وقتی کوییرل می خواست هری رو بکشه اسنیپ اون رو نجات داد؟
3-در فیلم 3 می بینیم که وقتی گرگینه می خواست به هری و دوستاش حمله کنه اسنیپ جلوی اونا ایستاد. حتی بعد از اینکه توسط گرگینه زخمی شد بازم بلند شد و جلوی هری و رون و هرمیون قرار گرفت.
4-در کتاب 4 وقتی مودی قلابی می خواست هری رو بکشه هری تصویر دامبلدور و مک گونگال و اسنیپ رو تو دشمن بین دید. اگه اسنیپ طرف ولدمورته چرا با یه مرگ خوار دشمنه؟ مطمئنا رولینگ از آوردن این نکته تو کتاب منظوری داشته.
5-وقتی فوج حرف دامبلدور رو که گفت ولدمورت برگشته باور نکرد اسنیپ جای زخمشو به اون نشون داد تا شاید فوج باور کنه. ولی چرا اسنیپ این کارو کرد؟ این که فوج بازگشت ولدمورت رو باور نکرد به نفع ولدمورت و مرگ خواراش بود.
6-اگه بخوایم از فیلم 4 هم به عنوان مدرک استفاده کنیم یه دلیل دیگه ام میشه گفت. آخر فیلم وقتی دامبلدور و هری از اتاق خارج می شن اسنیپ چوبشو به طرف کروچ می گیره. وقتی دامبلدور نبود دیگه اسنیپ چه نیازی به نقش بازی کردن داشت؟
7-تو کتاب 5 چرا وقتی هری به اسنیپ گفت که چه خوابی دیده اسنیپ به لشکر ققنوس خبر داد؟ مطمئنا این کار جلوی نقشه ولدمورت را می گرفت. اسنیپ خیلی راحت می تونست تظاهر کنه منظور هری رو نفهمیده.
8-چرا اسنیپ از کلاسهای اکلامانسی برای باز کردن ذهن هری برای ولدمورت استفاده نکرد؟ و چرا وقتی فهمید که هری چه خوابی در مورد اتاق اسرار می بینه به دامبلدور گفت؟ می دونیم که این خوابا جزء نقشه ولدمورت بوده. پس آگاهی دامبلدور می تونه به ضرر ولدمورت باشه
9-در کتاب5 هری از اسنیپ پرسید که اون از کجا می دونه که ولدمورت از اینکه هری می تونه وارد ذهنش بشه خبر داره؟ ولی اسنیپ به اون جواب نداد. واقعا دامبلدور اینو از کجا می دونست؟ به نظر من به احتمال زیاد اسنیپ اینو به دامبلدور گفته بود
10-تو کتاب 6 اسنیپ جلوی بلاتریکس وانمود می کرد که نقشه رو می دونه. در صورتی که وقتی با دراکو صحبت می کرد فهمیدیم که واقعا نقشه رو نمی دونست. وقتی اسنیپ طرف ولدمورت باشه چرا باید برای ثابت کردنش به بلاتریکس دروغ بگه؟
11-چرا باید دامبلدوری که ما اونو باهوش و قدرتمند می دونیم به اسنیپ برای زنده موندن التماس کنه. دامبلدور تو کتاب 5 میگه مرگ بدترین چیز نیست. پس چرا باید دامبلدور به خاطر مرگ که اون رو مهمترین چیز نمی دونه, از خودش ضعف نشون بده؟ به نظر من دامبلدور برای چیز دیگه ای به اسنیپ التماس میکرد. چیزی که دامبلدور اونو مهمتر از زندگی خودش می دونه.
12-وقتی هری اسنیپ رو دنبال می کرد, اسنیپ فقط افسون های هری رو بر می گردوند. چرا اسنیپ با هری مبارزه نکرد؟ حالا دیگه هیچ مانعی جلوی اون نبود. می تونست هری رو عذاب بده. می تونست کاری کنه که کشتنش برای ولدمورت راحت تر بشه. ولی این کارو نکرد.چرا؟

اینا دلایل من برای خیانتکار نبودن اسنیپ بود. البته دلایل دیگه هم هست که دوستان دیگه در مقالات دیگه به اونا اشاره کردند.
قبلی « هری پاتر و وارث ولدمورت - فصل 4 & 5 " بازی روح " فصل1 : برای جشن گرفتن هنوز زود است » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
nnight
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۱ ۱۰:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۱ ۱۰:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۶
از: هاگوارتز
پیام: 47
 اسنیپ خیانتکار نیست
به نظر من اسنیپ خیانت کار نیست به همهی دلیل های که بهش اشاره شده بود.

به نظر من دامبلدور هم برای این به اسنیپ التماس میکرد که بکشدش
nnight
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۱ ۱۰:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۱ ۱۰:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۶
از: هاگوارتز
پیام: 47
 اسنیپ خیانتکار نیست
به نظر من اسنیپ خیانت کار نیست به همهی دلیل های که بهش اشاره شده بود.

به نظر من دامبلدور هم برای این به اسنیپ التماس میکرد که بکشدش
فایزه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۲:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۲:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳
از: خوابگاه پسرانه هافلپاف
پیام: 24
 Re: اسنيپ خيانتكار
اسنیپ خودشو بکشه آدم نمیشه . حالا ببینین کی گفتم.!!!!
فایزه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۱:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۲:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳
از: خوابگاه پسرانه هافلپاف
پیام: 24
 من با این چیزا ......
اوه! اوه! پس واسه همین بود که لطف کرد وکشتش!!؟؟؟؟؟ من با این چیزا راضی نمی شم. اسنیپ خیانتکار بوده ، هست و خواهدبود. چه با دامبلدور چه با ولدمورت.
atefehshan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۱ ۱۱:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۱ ۱۱:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: خانه ی بلک ها
پیام: 68
 اسنیپ
من از همین الان میگم .اسنیپ نه تنها خیانتکار نیست ،بلکه از هر شخصیتی تو این کتاب بهتره (حتی خود دامبلدور)
tahere
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۷:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۷:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۷
از: سنـــــــت..مانگــــــــــو
پیام: 235
 yeeeeeeees
kamelan 2r0ste
esnip khaili khoobe
elmino
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۵ ۱۲:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۵ ۱۲:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۴
از:
پیام: 2
 Re: em
سلام خوب دلیل 1 و2و3 میتونه اینجوری رد بشه که
اسنیپ تا کتاب 4 یعنی چند سال بعد از اون جریان هنوز
طرف دامی بوده و مثل 80 درصد مرگ خوارها اعتقاد به نابودی ولدی داشته دلیل 4 هم من رفتم و کتاب رو خوندم چیزی که شما بهش استناد کردی توش نبود لطفا
بگو ترجمه ی کی رو خوندی تو کتاب ما که نبود تازه حتی اگه درست بگی میشه اینجور استنباط کرد که توی ایینه
کسی رو میبینی که خودت فکر کنی دشمنته وگر نه دامی میتونست از اون برای شناخت اسنیپ استفاده کنه دلیل 5 هم که واضح برای جلب اعتماد دلیل 6 هم تو کتاب نبود کارگردان اضافه کرده و قابل استناد نیست
دلیل8 از کجا می دونی اینکار رو نکرد شایدم ترسید دامی متوجه بشه
دلیل9 هم دلیل محکمی نیست
دلیل10اسنیپ می دونست که دراکومیخواد دامی رو بکشه ولی نمی دونست چه جوری اون می خواست نقشو برای این کار بدونه
دلیل 12 هم واضحه بخاطر اینکه می خواستفرار کنه چون هر لحظه ممکن بود محفلی ها برسن
فقط دلایل 7 و 11 قابل قبول بود
ولی بهترین دلیل برای وفاداری اسنیپ اینه که به دامی اعتماد کنیم
1939
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۱۴:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۱۴:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۲
از: اسپینرزاند
پیام: 5
 اسنیپ خیانتکار...
با حرفات منو دلگرم کردی منم که عشق اسنیپ دارم
با تمام وجود امیدوارم که اسنیپ واقعا جاسوس وطرفدار دامبلدور باشه
edomin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۱۴:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۱۴:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: Draculas Palace
پیام: 5
 Re: اسنيپ خيانتكار نيست
shaparak khanoom hagh ba toe!!!
alialiali
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۴ ۱۵:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۴ ۱۵:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۳
از: چون اسمشو نبر دنبالمه ، نمیتونم بگم!!
پیام: 99
 اسنيپ خيانتكار
ما که انقدر درباره اسنيپ نظر دادیم و شنیدیم که کف کردیم
ولی من یکی که باهات بد جور موافقم!
eee
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۳۱ ۱۷:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۳۱ ۱۷:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۶
از: گريفيندور
پیام: 9
 اسنيپ خيانتكار
اسنيپ شايد فرد خوبي باشه ولي همه ي اين كار ها را كرد كه كار ولدمرت راحت شه اسنيپ نمي تونه هري را بكشه او با اين كارها قصد فريب دادن دامبلدور ساده را داشته مقصر دامبلدور
shadmehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۴ ۱۸:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۴ ۱۸:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از: آمپول می ترسم !!
پیام: 646
 اسنيپ يه خاءنه
دلايل محكمي اوردي ولي باز به قول هري جيمز پاتر
چه خيانتي بالا تر از كشتن دامبلدور
harry.jimes.potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۵:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۵:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۷
از: روز اول می دونستم ...
پیام: 178
 خوب بود ولی کامل نبود
خوببود ولی کامل نبود تکراری هم بود .
ولی ببین می تونی جواب این سوال را بدی
خیانت از کشتن دامبلدور بالاتر؟
ولی بازهم می گم که دلایلت منطقی بود ولی باز هم بگرد چون دلایل دیگری از این دلایل معتبر تر هم وجود داره
Samanosuke_demon
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۳:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۳:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۰
از: بعدا میگم
پیام: 13
 اسنیپ
خوب بود ولی همونجوری که بیشتریا گفتن تکراری
در ضمن من که از همون اول از اسنیپ خوشم نمی اومد
gini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۰:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۰:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۵
از: پناهگاه
پیام: 22
 Re: اسنیپ خیانتکار نیست
معلومه اسنيپ خيانتكار نيست ولي دوستم مي گه اسنيپ در اشتباهه كه فكر مي كنه بهتر از دامبلدور مي تونه از هري مواظبت كنه
gini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۰:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۳ ۱۰:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۵
از: پناهگاه
پیام: 22
 Re: اسنیپ خیانتکار نیست
معلومه اسنيپ خيانتكار نيست ولي دوستم مي گه اسنيپ در اشتباهه كه فكر مي كنه بهتر از دامبلدور مي تونه از هري مواظبت كنه
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 پاسخ
سلام. از اینکه بازم نظر دادین ممنونم.
اما می خواستم در جواب اماندا لانگ باتم بگم که مطمئنا اینکه نویل به جای دابی به هری کمک کنه تو سیر اصلی داستان تاثیر نداره.
اما اینکه اسنیپ به هری کمک کنه یا نه تو سرنوشت داستان تاثیر زیادی داره.
فیلما دارن کتابا رو به نمایش میذارن پس نمی تونن جدا از داستان اصلی جلو برن.
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 پاسخ
سلام. از اینکه بازم نظر دادین ممنونم.
اما می خواستم در جواب اماندا لانگ باتم بگم که مطمئنا اینکه نویل به جای دابی به هری کمک کنه تو سیر اصلی داستان تاثیر نداره.
اما اینکه اسنیپ به هری کمک کنه یا نه تو سرنوشت داستان تاثیر زیادی داره.
فیلما دارن کتابا رو به نمایش میذارن پس نمی تونن جدا از داستان اصلی جلو برن.
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۲ ۷:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 پاسخ
سلام. از اینکه بازم نظر دادین ممنونم.
اما می خواستم در جواب اماندا لانگ باتم بگم که مطمئنا اینکه نویل به جای دابی به هری کمک کنه تو سیر اصلی داستان تاثیر نداره.
اما اینکه اسنیپ به هری کمک کنه یا نه تو سرنوشت داستان تاثیر زیادی داره.
فیلما دارن کتابا رو به نمایش میذارن پس نمی تونن جدا از داستان اصلی جلو برن.
a220
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۱ ۴:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۱ ۴:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۹
از: در اعماق اتش های کشنده
پیام: 8
 dar eshtebah
اسنیپ با بلاتریکس پیمان بسته . پس اون خیانتکاره
harry3h
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۹ ۱۴:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۹ ۱۴:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۹
از:
پیام: 1
 سلام چه طوری؟
به نظر من دامبلدور الکی کاری انجام نمیده ولی از یک طرف هم اسنیپ به مامان دراکو قول ناشکستنی داده .الکی نیستش که!!!!!!!!!!!!!!
33166655
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۸ ۲۲:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۸ ۲۲:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱۲
از: هرجايي كه ميشه زنده موند
پیام: 226
 Re: پاسخ
يني فكر ميكني اگر وقتي فيلم رو ساختند رولينگ اونو تایید نكنه فيلم رو پخش نميكنن؟؟؟؟
reza_v
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۸ ۱۴:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۸ ۱۴:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۸
از: دیوون
پیام: 3
 اسنیپ خیانتکار نیست
آره درسته
Jerry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۲۱:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۲۱:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۸
از: اینجا تا شیراز راه درازیست!
پیام: 154
 اسنيپ بيگناهه
دلايلي كه اوردي خوب و قانع كننده بود
ولي بهتره كه روي فيلما زياد حساب نكنيم
بيش از حد مرسي چون حرف دل منو زدي
اسنيپ خيانت كاره اما به ولدي خيانت مي كنه
hoort18
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۲۱:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۲۱:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳
از: از یه جهنم دره ای میام دیگه!
پیام: 283
 Re: اسنيپ خائي نيست
بعضی از دوستان گفتن که فیلم ها را نمیتوان به عنوان مدرک به حساب اورد که من موافقم ولی اگر دقت کرده باشید و حافظه خوبی داشته باشید،متوجه میشوید که رولینگ بعد از دیدن فیلم هری پاتر و زندانی ازکابان اعلام کرد که فیلم سوم چند نکته از کتاب های 6و7 را نشان داد که من فکر میکنم صحنه مربوط به اسنیپ هم یکی از اون نکته ها بود.
Hamid.D
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۷
از:
پیام: 1
 Re: اسنيپ خائي نيست
به نظر من اسنیپ خیانتکار نیست ولی به خاطر قولی که به مادر مالفوی داده بود که به او کمک کنه دامبلدور را کشت و اگر به قولش عمل نمی کرد خودش میمرد این در کتاب 6 ذکر شده و این نظر شما(12) که اسنیپ چرا هری رو نکشت چون گفت که اون برای ولدمورت هست . اما از یک نظر هم نمیشه گفت که دامبلدور با این همه قدرت و خونسردی به اسنیپ شکست بخوره و به او التماس کنه و از طرفی مالفوی اون رو خلع سلاح کنه
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۲۲:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۲۲:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 اسنيپ خائي نيست
اينكه كاملا واضخه . من قبلا هزار بار گفته م و بازم ميگم كه اسنيپ خيانتكار نيست .
abz
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۸:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۸:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۶
از: هاگوارتز
پیام: 17
 قانع شدم
در کل دلایل جالبی بود من تقریبا قانع شدم گرچه یکی از دوستام چیزایی گفت که من کمی شک کردم
shyma
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۶:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۶:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۲۵
از: TeHrAn / ShAhRaKe GhArB
پیام: 61
 em
كي گفته اول رولينگ فيلم رو ميبينه؟
يعني رولينگ گفته كه عيب نداره ، به جايه دابي در مرحله ي دومه مسابقه ، نويل بياد كمكه هري؟
اين كه خيلي بي خود بود
Dexter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۵:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۵:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۶
از: خونه ي والدمورت ( جاسوسي مي كنم )
پیام: 122
 Re: باشه
اقا جان من
شما اصلا برو دست نوشته ي رولنگ رو بيار كه : اسنيپ خيانتكار نيست .
اما من به هر حال هر حرفي داله بر بيگناهي اسنيپ است رو نقض مي كنم .
مرسي باحال بود


هومان ريدل
MIKE_L
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۳:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۱۳:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۳
از: هاگزمید
پیام: 545
 اسنیپ خیانتکار نیست!!!!!!!!!!
خب بسیار عالی...
روی چند مورد بسیار قانع کننده و واضح توضیح دادی که منو رو قانع کرد..
اما در چند مورد دیگه زیاد نمیشه قانع شد.
در کل دلایل و مدارک خوبی بود..
جای بحث و فکر روشون داره...
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۶:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۶:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 پاسخ
بازم ممنون به خاطر نظراتون
می خواستم به بعضی از دوستان جواب بدم
1-شما فکر نمی کنین سازندگان فیلم برای اینکه مغایرتی با کتابها نداشته باشه فیلم رو اول به رولینگ نشون میدند؟ پس اگه اینطور باشه همه صحنه های فیلم تایید شده است.
2-همونطور که می دونیم اسنیپ تو کلاسهای اکلامانسی چیز مهمی از ذهن هری رو ندید که بتونه به ولدمورت بگه. شما فکر نمی کنین که اسنیپ اگه می خواست می تونست این کارو بکنه؟
aneityum
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۳:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۶ ۳:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۹
از: گودریک هالو
پیام: 823
 عالي
مقاله اي عالي بود فقط سوال 12 جوابش كاملا معلومه كه خودش هم تو همون لحظات اعلام كرد
هري براي لرد بود ، اونا هدفشون تو اون دقايق كشتن دامبلدور و فرار از هاگوارتز بود نه عذاب و كشتن هري
سوال 2 هم جوابش خيلي خيلي واضحه
panamadi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۲۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۲۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۱
از: azkaban
پیام: 2
 Re: باشه
معلومه که خیانتکار نیست دامبلدورم اون موقع در واقع داشت از اون خواهش میکرد که بکشتش نه چیزه دیگه
shyma
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۲۱:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۲۱:۲۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۲۵
از: TeHrAn / ShAhRaKe GhArB
پیام: 61
 باشه
آره خوب بود منم ميگم
ولي يكم دلايلش ضعيف بود
راستي يه دليل پيدا كردم كه دامي نمرده
اونم اينه كه چوبش نشكست و گم شد
ققنوس داشت گريه ميكرد-هري و بقيه صداي گريه اش رو تو درمونگاه شنيدن-و اشك ققنوس هر دردي رو درمون ميكنه ،پس شايد داشته بالا سره دامي گريه ميكرده تا اثر طلسمه اسنيپ بره
يه جيزي تو همين مايه ها ديگه ه ه ه ه
niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۱۷:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۱۷:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: اسنیپ
مقاله ي خوبي بود دستت درد نكنه
masoud_patronus37
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۱:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۵ ۱:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۲
از: دهکده ی هاگزمید
پیام: 418
 اسنیپ
عالی بود و تقریبا تکراری.
از بس در مورد اسنیپ مقاله خوندم
با این حال ممنون از زحمتی که برای این مقاله کشیده شده.
چو چانگ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۲۰:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۲۰:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۵
از: کنار مک!!!
پیام: 1771
 Re: اسنيپ خائن
هوم فیلمارو بذار کنار...فیلم نمیتونه دلیل موجهی باشه.

البته کاملا معلومه که کتابارو زیر ذره بین گذاشتی...من اصلا یادم نمیومد اسنیپ تو دشمن یاب دیده شده

در مورد جاسوسی که اسنیپ یه جوری باید رضایت دامبلدورو جلب میکرد یا نه؟ مثلا اگه سنگ جادو برداشته میشد یا نه واسه اون فرقی نمیکرد چون میدونست که لرد سیاه میتونه راه دیگه ای برای خود پیدا کنه و دیدیم که کرد...پس میتونست از این قضیه به نفع خود استفاده کنه و توجه دامبلدور رو جلب کنه!

اکلو منسی هم از کجا میدونی قضیه رو به لرد هم نگفته؟؟؟ شاید هم برای ولدمورت گفته و هم برای دامبلدور!
33166655
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۲۰:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۲۰:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱۲
از: هرجايي كه ميشه زنده موند
پیام: 226
 اسنيپ خائن
اول از همه اين كه فيلم وكتاب با هم خيلي فرق ميكنند و از فيلم نميشه به عنوان مدرك استفاده كرد دوم اين كه يه جاسوس بايد مقداري از نقشه ها رو لو بده تا بعنوان يه جاسوس پزيرفته بشه اسنيپ نميتونه وانمود كنه كه جاسوسه اما هيچ نقشه اي رو لو نده چون اينجوري كه نميشه مثلا" جاسوسه سوم اين كه از كجا ميدوني اسنيپ تو كلاسهايه اكلامانسي ذهن هري رو واسه ولدمورت باز نكرده؟ همون طور كه ميدوني بعد از كلاسها ذهن هري باز تر شد چهارم اين كه اسنيپ خيانتكاره
hoort18
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۹:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۹:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳
از: از یه جهنم دره ای میام دیگه!
پیام: 283
 Re: em
کاری به تکراری بودن یا نبودنش ندارم.چیزی که واضح بود این بود که تو داستانو فهمیدی وکتابو خوب خوندی.این که بعضی ها فکر میکنن اسنیپ خیانتکاره و دامبلدور مرده خیلی عجیبه .چون معلومه که کتابارو با دقت نخوندن.در کل مقالت ارزشمند بود.
shyma
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۲۵
از: TeHrAn / ShAhRaKe GhArB
پیام: 61
 em
تكراري و غير قابل قبول
منكه اصلا با اين دلايل قانع نميشم
ولي اينم مطمئنم كه دامي نمرده چون خيلي مسخره ميشه
ولي جالب بود
phoenix_harry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۲
از: azkaban
پیام: 49
 Re: ممنون
khob bid bad nbid
john
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۷
از: هاگوارتز
پیام: 105
 نظر شخصي
با اينكه تكراري بود ولي خوب بود .
بيشتر تلاش كن!
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۴:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 ممنون
ممنون از نظرهاتون
ولی اینکه بقیه درباره این موضوع مقاله نوشتند دلیل نمیشه که من نظرمو نگم
تازه فکر نمی کنم همه دلایلم تکراری باشه
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۳:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۳:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 اسنیپ خیانتکار نیست
کمی تا قسمتی قانع کننده بود!
hshs
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۳:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۳:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۴
از:
پیام: 1
 Re: سلام
خوب بود ولي تكراري
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۲:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۲:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 سلام
قبلا در مرودش بحث شده ولی دلایل شما هم منطقسی هستش
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۲:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۴ ۱۲:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 اسنیپ خیانتکار نیست
فكر ميكنم اين رو در جاهاي مختلف در موردش صحبت شده و يه مقدار قديمي و كليشه اي در ضمن كم هم نوشته شده ولي از زحمتي كه كشيدي ممنون بازم بدك نبود ميشه خوند

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.