هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: مقاله‌ها

اثبات وجود "نداشتن" جادو


متاسفانه (یا خوشبختانه) دوستان مشنگ ما دلشان را به چیزهای واهی خوش کرده اند، مثلا وجود جادوی هری پاتری، اما مدارک زیر، وجود ادعای آن ها را تکذیب میکند:

1- بر اساس قانون رازداری جادوگری اگر کسی وجود جادو را برای مشنگ ها فاش کند، مجرم شناخته می شود و باید به آزکابان برود، پس رولینگ می بایست الان آنجا بود یا اینکه بلایی بر سرش آمده بود.

2-در قرآن کریم آمده است که هیچکس به جز خداوند نمی تواند از نیستی، هستی بیافریند، اما جادوگران بایستس قادر به اینکار باشند، همچنین این مورد قانون پایستگی ماده وانرژی را نقض میکند(ماده و انرژی نه خود به خود به وجود می آیند، نه خود به خود از بین میروند).

3-تنها پیامبران قادر به انجام معجزات و کارهای عجیب بوده اند و همانطور که میدانید در حال حاضر پیامبری بر روی کره ی زمین نیست.

4-طبیعت بشر همانطور که میدانید طوری است که اگر چنین قدرتی به دستش بیفتد، همه جا را نابود میکند.

-ومورد پنجم اینکه هر روز ده ها نفر خودشان را به دیوار مابین سکوی 9 و 10 استگاه کینگزکراس لندن میکوبند، ولی هیچ اتّفاقی نمی افتد.

اگر باز هم نظری مبنی بر وجود جادو دارید، بنویسید، نظر شما مورد احترام است.
قبلی « قسمتهاي حذف شده كتابها فان+تزي » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
Reza Torabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۳ ۱۱:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۳ ۱۱:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: بيمارستان سنت مانگو
پیام: 219
 Mersi
با بعضي دلايلت موافق نيستم. ولي جادو وجود داره و وجود داشته. ولي نه به صورتي كه در هاگوارتز و كتاباي رولينگ آمده. جادوي واقعي نزديك شدن به خداست. چون اگه كسي بتونه با خدا ارتباط بر قرار كنه ميتونه طي الارض كنه كه مثلا رولينگ اسمش رو آپارات گذاشته. اگر كسي به حد بالايي از تقوا برسه از هر كاري از خدا بخواد خدا براش مي كنه ولي بعضي ها اسم اين رو جادو مي ذارن.
harry_blood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۹ ۱۰:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۹ ۱۰:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۲
از: قصر خانواده مالفوی
پیام: 807
 اثبات جادو
هوم من فکر میکنم جادو الان هم هست ولی خیلی محدود نه به اون شکل که ما در کتاب های هری پاتر و مثل اون میبینیم..

ولی قدرت های ماوراء طبعی زیادی در کنار ما هست ...ندیدن دلیل بر نبودن نیست!
saman_shik_a
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۸ ۹:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۸ ۹:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۵
از:
پیام: 138
 excellent
چه جالب..مرسي
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 نچ
حرف هات تا حدي قابل قبوله... ولي من به سحر و جادو اعتقاد دارم. در زمان هاي گذشته سحر و جادو وجود داشته و الآن ديگه نيست و اگر هم الآن جادوگري باشه نمياد به تو بگه كه من جادوگرم. من به همه چيز اعتقاد دارم.ولي يه چيزي بگم جادوگر ها فقط توانايي جادو كردن رو دارن نه اينكه يه چيزي رو به وجود بيارن. اين خرافات رو رولينگ سرهم كرده
goblin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱ ۱۲:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱ ۱۲:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۸
از: اوراسیا
پیام: 15
 :ysick:
parsa3
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۰ ۲۰:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۰ ۲۰:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
از: The city of Sun - La ciudad del So - BCN
پیام: 24
 برای من که...
من تا حالا هر چیزی تو زندگیم خواستم و بهش ایمان آوردم رسیدم..هر چی هرچی
فقط شرطش این بوده که با تمام وجود قبولش داشته باشم و اسمان بهش بیارم...به این موصوع هم هر روز دارم بیشتر ایمان میارم...و مطمعنم یه روز بهش میرسم وتا اون وقت اینقد پخته شدم که کارای مسخره باهاش نکنم و میدونم که همه چیزهایی که تو کتاب هست واقعی نیست ولی خیلی چیزهاش ممکنه بشه...
دنیا رو هرجور ببینی و باهاش رفتار نی همونجور باهای رفتار میکنه و جواب میده...
بنابر این سعی نکن دنیا رو عوض کنی یا حقایق رو بگی سعی کن دید خودتو عوض کنی به طبیعت هماهنگ بشی اونوقت میبینی که دنیا یا طبیعت هم میزاره که از قدرتش استفاده کنی...ولی شاید از بین 1000000000 نفر 3 نفر بتونن یه همچین هارمونی بین وجودشون و طبیعت درست کنن...شاید اون چیزی هم که ما میگیم پیامبر همین کارو کردند واسه همینه که 1000000 آدم به اسم پیامبر نداریم...
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۴:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۴:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 اثبات وجود "نداشتن" جادو
دوسته عزيز شما مثل اينكه خيلي موضوع رو جدي گرفتي بابا ما كه ميدونيم جادو وجود نداره فقط كتابه رو مي خونيم و در هنگامه خوندن جادو گري يا هر چيز ديگري داخله كتاب رو باور ميكنيم و با كتاب همراه ميشيم 3 نظريه شما رو هم من قبول دارم در كل ممنون از مقاله خوبت
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: اين دنيا
درسته. جادو ممکنه به یه جور دیگه وجود داشته باشه. کی میدونه؟
And you dear April, I'd be glad if u gonna write ur opinion in English.
ضمنا ایستگاه کینگزکراس هم اسم یه ایستگاه قطار در لندنه. مثل ایستگاه توپخونه ی خودمون!
مرسی
feather
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۶ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۶ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: بيمارستان سوانح و بيماري هاي سنت مانگو-طبقه ي اول نه،طب
پیام: 120
 اين دنيا
به نظر من در« اين دنيا »يعني زمين جادويي وجود ندارد اما جادو كردن و جادوگر بودن از توان خدا خارج نيست و اگر سعيمان را بكنيم مي توانيم به جادو دست پيدا كنيم.
هري پاتر هم مثل ارباب حلقه ها و دارن شان و آرتميس فاول و...داستاني تخيلي است.

Artabanus
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۱۵ ۲۱:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۱۵ ۲۱:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۴
از: جهنم
پیام: 329
 منطقی نیست!
باید از دید علمی نگاه کرد حالا قرآن بکنار نظریه‌ی ماده درست ولی وقتی یکی میگه جادو وجود داره دلیل نمیشه که سکوی نه و سه‌چهارم ایستگاه کینگزکراس لندن جادوگران رو به قطاری برسونه که در اول سپتامبر به مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری‌ای بنام هاگوارتز میره یا هر کی این ادعا رو داره دلیل نمیشه که طرف فکر کنه دنیای جادویی اونطوریه که شخصی بنام جی. کی. رولینگ در مجموعه رمان‌هایی بنام هری پاتر توصیف کرده!
پنج امتیاز دادم.
فرد ويزلي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۳ ۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۳ ۹:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از: بارو
پیام: 271
 Re: من ضایع شدم؟ آره جون خودت
اي با با شما گير بيخود دادين ...
معلومه كه اين چيزا وجود نداره...
مگه مختون عيب پيدا كرده...
Avril
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۳۰ ۱۲:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۳۱ ۱۳:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳
از: کارتن!!
پیام: 789
 Re: از همتون نامید شدم
نوکرتم دیگه. آخه هی این نظرا رو می خوتدم هی حرص می خوردم. تازه بازم دلیل داشتم ولی چون تایپ فارسیم فوق العاده ضعیفه حوصله نوشتن نداشتم. می تونستم انگلیسی بنویسم وای خودم حال نمی کنم. در هر حال خواهش می کنم
راستی یادم رفت بگم که :
من اصلا فکر نمی کنم چهارراه کینگزکراس وجود داشته باشه
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۸ ۱۱:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۸ ۱۱:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: از همتون نامید شدم
ایول...ایول...خوشّمان آمد
Avril
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۳۰ ۱۲:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۳۰ ۱۳:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳
از: کارتن!!
پیام: 789
 از همتون نامید شدم
واقعا که... از همتون نامید شدم.آخه یه خورده فکر کنین.(حیفه آکبند بمونه مغزتون).
چه جوری فکر میکنین که جادو وجود داره؟
البته من نمی گم جادو وجود نداره چون هیچ اطلاعی در این مورد ندارم ولی بهتون اطمینان میدم که به این شکل که مثلا والده مورت و هاگوارت و ... وجود داشته باشن نیست. اینم دلایلم:
1- تو کتاب چهارم داشتیم که مرگ موگلها(مشنگ) با تفریح مرگخوارا و.... اتفاق میفته. تا حالا دیدین که یه نفر بدون هیچ دلیلی بمیره؟
2-تا حالا شده یه منطقه ای خودبه خود تخریب بشه؟که ما بگیم کار والده مورت بوده؟
3-با توجه به دلیل بالا اگرم بیان ذهن مردم رو پاک کنک فکر کردین مردم انقدر پپه اند که نتونن در برن؟
4- با توجه به اینکه بچه هایی که جادوگرم نیستن می تونن برن هاگوارت من با کمال میل حاضرم برم چهارراه کینگزکراس و خودمو به مانع بین سکوی 9و10 بزنم (روز اول سپتامبر ساعت 10:30) که به همه ثابت بشه نمیشه از اونجا به جای دیگه ای بری.
5- تازه رولینگ مگه خره که بیاد این جهانو به ما معرفی کنه؟ اگه ما این قضیه رو قبول کنیم که ملت خودشون رو میکشن و میرن پیش رولینگ که اونا رو هم تو جامعه جادوگری راه بده.
5-کدوم شماها تا حالا شده که روزی یکه دوتا جغد ببینه؟
6-من با دلیل 4 شاتر 100% موافقم چون حتی بهترین آدما هم اگه این قدرت به دستشون بیفته میزنن همه جا رو داغون میکنن.
و 7- تا حالا کی اخبار عجیبی مثه ماشین پرنده و ... رو شنیده؟
ببخشید که انقدر حرف زدم ولی وقتی نظر بعضیا رو خوندم واقعا حرص خوردم که چرا بعضی آدما انقدر کوته بینن. با تشکککککر
Narcissa
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳ ۲۲:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۳
از: ?Be foozoolesh cherabti dare
پیام: 41
 ???jadooo
man agar ba hamash movafegh basham ba akhari movafegh nistam.dalilesh ham dalil e denise
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 رای بدین
در ضمن اگه خواستین رای بدین، خیلی ممنون...
بازم عزّت زیاد... در ضمن مرسی سوسکی جون
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 نظر بدین
لطفا بازم نظر بدین... مرسی
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۲۱:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: يه دليل منطقي .
خوب، حالا... اونیکیشو پس میگیرم... در ضمن دنیس جان، دوبار پشت سرهم لطفا یه جور نظر نده، چون پروفسور مک گونگال پاکش میکنه... عزّت زیاد..
لرد امیر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۲۳:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: جمهوری خودمختار غولاباد
پیام: 175
 Re: يه دليل منطقي .
طبغ گفته ی مغ عزیز...
از این به بعد هر سطل آشغالی دیدید شیرجه بزنید توش شاید به هاگوارتز برید...
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۲۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۲۰:۲۴
عضویت از:
از:
پیام:
 يه دليل منطقي .
خوب من بانظر همه موافقم ولي شما بيش از حد مغزتون رو بستيد . ببينيد بهتره من در مورد موردهاي اولي صحبت نكنم ولي مورد آخر گري شاتر گفته كه روزي هزاران نفر خودشونو به ديوار سكو نه ايستگاه ميكوبونن .... خوب مگه قراره ماگل ها برن توي دنياي جادوگري ؟ اگه اينجوري بود هركسي كه به اين ديوار تكيه ميداد ميرفت توي دنياي جادوگري !!! خوب بابا بحره يه چيزي هس ديگه !! نميشه كه هركي به ديوار برخورد ميكنه بره توي دنياي جادوگري !
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۲۰:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۲۰:۱۹
عضویت از:
از:
پیام:
 يه دليل منطقي .
خوب من بانظر همه موافقم ولي شما بيش از حد مغزتون رو بستيد . ببينيد بهتره من در مورد موردهاي اولي صحبت نكنم ولي مورد آخر گري شاتر گفته كه روزي هزاران نفر خودشونو به ديوار سكو نه ايستگاه ميكوبونن .... خوب مگه قراره ماگل ها برن توي دنياي جادوگري ؟ اگه اينجوري بود هركسي كه به اين ديوار تكيه ميداد ميرفت توي دنياي جادوگري !!! خوب بابا بحره يه چيزي هس ديگه !! نميشه كه هركي به ديوار برخورد ميكنه بره توي دنياي جادوگري !
SOOOSK
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۱۷:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۱۷:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۴
از: چاه فاضلاب
پیام: 715
 Re: من ضایع شدم؟ آره جون خودت
شاتر جان ناراحت نشي ولي مسخره بود... بينهايت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۱۶:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۶ ۱۶:۳۵
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: من ضایع شدم؟ آره جون خودت
رفیق ! مگه مخت ایراد پیدا کرده؟ بنظر من این مدرسه ی هاگوارتز و ..... وجود نداره چه برسه به اینکه رولینگ وزیرش باشه! مغزتون و بکار بندازین ! البته من با دلیل شماره ی 3 موافق نیستم چون غیر منطقی یه ! حتی خود قران به صراحت به وجود جادو اشاره کرده: در معجزات حضرت موسی هنگامیکه فرعون عده ی زیدی از جادوگران ان زمون رو برای مقابله با حضرت موسی احضار کرد /.من نمی گم جادو وجود نداره ! اما نه به گونه ی هاگوارتز و وزیر و رو زنامه و جامعه ی جادوگریو .... این افکار خیلی مضحکه!
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۴ ۱۲:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۴ ۱۲:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 من ضایع شدم؟ آره جون خودت
من و ضایع شدن؟
کجاش ضایع شدم؟
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۲:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۶ ۱۲:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Kings Cross بی صاحب
نمیدونستم کینگزکراس اینقد بی صاحبه...
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۳۰ ۱۴:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۳۰ ۱۴:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: اثبات وجود نداشتن جادو
منظورم بلافاصله پس از مرگه
imago
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۷ ۱۴:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۷ ۱۴:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۲۰
از: کجایی؟
پیام: 333
 Re: اثبات وجود نداشتن جادو
ارواح هاگوارتز هم به برزخ ميرن
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۵ ۱۳:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۵ ۱۳:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: اثبات وجود نداشتن جادو
ارواح پس از مرگ به برزخ میروند، اما ارواح هاگوارتز...
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۱ ۱۰:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۱ ۱۰:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: جواب به شاهزاده نیمه خالص...
بابا تو دیگه عجب مغی هستی؟
مغ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۲۲:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۲۲:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۲/۴
از: دره مغان
پیام: 6
 Re: جواب به شاهزاده نیمه خالص...
سلام دوستان .حقیقتش داشتم از این طرفها رد میشدم گفتم سلامی خدمتتون عرض کنم
درباره صحبت های دوست عزیزم .........


نقل قول:
1- بر اساس قانون رازداری جادوگری اگر کسی وجود جادو را برای مشنگ ها فاش کند، مجرم شناخته می شود و باید به آزکابان برود، پس رولینگ می بایست الان آنجا بود یا اینکه بلایی بر سرش آمده بود.


هر قانونی با یک تبصره وماده نفی میشه و میشه به راحتی خلاف اون رو به اجرا درآورد . یک خورده اگر قوه تخیل خودتون رو به کار بیاندازید میتونید یک همچین توضیحی براش پیدا کنید:
" رولینگ در کتاب هفتم هری رو میکشه و میگه که در تنها مبارزه ای که بین این دو اتفاق افتاده ولدمورت هفت سال ضعیف و ناتوان شده و حال تمام این جریانات واقعیت داشته و به تصویب وزارت سحر و جادو و نبود آورور کافی تصمیم به اطلاع رسانی گرفته شده ، که با مشورت و صلاحدید دامبلدور روش داستان مورد تایید قرارگرفته است. و پس از انتشار هفتمین کتاب و این مطالب وزیر چند تا کشور مهم هم این اخبار و تایید کنند و بگن حقیقت است و میبایست که مردم رو برای جنگی خانمان برانداز اماده میکردیم " و از این محملات.
نقل قول:
2-در قرآن کریم آمده است که هیچکس به جز خداوند نمی تواند از نیستی، هستی بیافریند، اما جادوگران بایستس قادر به اینکار باشند، همچنین این مورد قانون پایستگی ماده وانرژی را نقض میکند(ماده و انرژی نه خود به خود به وجود می آیند، نه خود به خود از بین میروند).

باید نکته ای چند رو خدمتتون عرض کنم . این جهان جهان لایه هاست ، لایه لایه با ارتعاش مختلف در حال زندگی در کنار هم هستند که معمولا هیجکدام باهم تداخل نمیکنند . زمان حال دارای ارتعاشی خاص است که هرچه از این زمان میگذرد انرژی از دست میدهد و باعث میشود که به این از دست دادن انرژی گذشته بگوییم . به عبارتی دیگر شما در پنج دقیقه پیش دارای ارتعاشی بودید که باعث میشد در زمان حال باشید و باگذشت زمان انرژی ازاد کرده این که ارتعاش شما را کم کرده و درگذشته فرو برده .
این توضیحات را داشته باشید.
درجادو چیزی از عدم ایجاد نمیشود بلکه این ماده است که از فرمی به فرمی دیگر در میاید .به روایتی از شیعه اشاره میکنم که امام جعفر صادق ( اگر درست یادم باشد) سنگ را به طلا تبدیل میکنند. این روایت همان قانون تبدیل است که در سایه دادن ارتعاش که به وسیله بعد متعالی انسان (روح ) داده میشود تبدیل به طلا میشود .شما خاک بودید که انرژی و نیروی خدا بر شما اثر گذاشت که شدید انسان اگر این ارتعاش و نیرو از شما گرفته شود باز میشوید خاک

نقل قول:
3-تنها پیامبران قادر به انجام معجزات و کارهای عجیب بوده اند و همانطور که میدانید در حال حاضر پیامبری بر روی کره ی زمین نیست

باید خدمتتون عرض کنم که ما انسان ها از لحاظ وظیفه الهی که بر روی زمین خلق شده ایم متفاوتیم نه از لحاظ درجه و مقام . و میتوانیم تا مقامی که حضرت محمد رفت برویم . روایت است که سلمان غذایش را روی پایش گرم میکرد و میپخت .درصورتی که شعله بیرون زدن از پای یک فرد عامی هم میتواند کار پیغمبر باشد هم یک فرد عادی .
نقل قول:
4-طبیعت بشر همانطور که میدانید طوری است که اگر چنین قدرتی به دستش بیفتد، همه جا را نابود میکند

پس فکر کردید که چرا وزارت سحر و جادو همه رو به هاگوارتز دعوت نمیکنه . مطمئن باشید که صلاحیت شما احراز نشده .
در ضمن ولدمورت مگر این کار را نمیخواهد بکند . ولی چیزی هست که جادوگر ها رو مجبور به کنج نشینی کرده . شاید خیلی قوی هستیم و خودمون خبر نداریم.
نقل قول:
-ومورد پنجم اینکه هر روز ده ها نفر خودشان را به دیوار مابین سکوی 9 و 10 استگاه کینگزکراس لندن میکوبند، ولی هیچ اتّفاقی نمی افتد.

چه دلیلی داره که اونجا همون محل باشه .مگه داستان مستند است؟ یه کوچه خلوت یا یک سطل آشغال . هر چیزی میتونه باشد

و یک توضیحاتی هم برای دوستانی که نظر داده اند .
نقل قول:
درمورد قرآن: مگر همین قرآن جادو و جادوگری را حرام ندانسته.پس حتما وحود داشته

البته میخواستم که به صورت کامل تر و جامع تر برای سایت این مطلب رو آماده کنم که به هر حال میبخشید .
و اما مطلب به این قرار است که : ( این مطالب به نقل از قران و تاریخ انبیاء است.و گناهان کبیره ) در زمان حضرت سلیمان دو فرشته به نام حاروت و ماروت به زمین میان و به مردم جادو یاد میدن . در طی اعصار این علم به دست افراد ناپاک میافتد و افرادی هم که سرشون به تنشون می ارزیده یا ازش استفاده نمیکردن یا بلد نبودن . و اگر شما دقت کنید در سوره فلق قال تعالی : من شر النفثت فی العقد"
یعنی خدایا مرا ازشر زنان دمنده در گره ها حفظ کن که اشاره به زنان جادوگر عرب دارد. و در زمان اسلام بود که جادو حرام شد (موارد حرام بودن و حلال بودن جادو رو میتونید در کتاب گناهان کبیره نوشته ایت ا.. دستغیب پیدا کنید اگر درست یادم باشد جلد دوم)
البته جادوی صحنه هم وجود دارد که همان شعبده است و چون جادوگر ان گذشته از این چیزها هم بلد بودند این هم حرام اعلام شده .البته این حرام بودن بعد معنوی هم دارد که اگر انسان غافل وبی خبر این شعبده یا جادو را ببیند و به قدرتی به غیر از قدرت خدا اعتقاد حاصل کند به نوعی به راه اشتباه رفته . این حرام بودن برای اینست که به دانیم همه چیز وهمه قدرت ها از برای خداست نه غیرو.
نقل قول:
در مورد 9و3/4 از کجا معلوم که ابن ایستگاه طلسم مشنگ دور کن نداشته باشد؟

و در مورد این هم باید بگم که شما اول برادریتون رو ثابت بکنید بعد ادعای ارث و میراث بفرمایید
یعنی اول ثابت بکنید که جادو گر ها یی در یک دنیا و بعد دیگر ، قطار ی برای رسیدن به مدرسه هاگوارتز و..... وجود دارد تابعدا سر نوع طلسم دور کننده ما انسان ها سر آن به گفتمان بپردازیم

واقعا ببخشید که هر دفعه که من پیام میدم روده درازی میکنم .واقعا ببخشید . روز خوش عزت زیاد
مغ:mh_amri
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۲۱:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۲۱:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: اثبات وجود جادو
نقل قول:
شاید رولینگ(وزیر سحر و جادو) در صدد این است که میان دنیای مشنگ ها و دنیای جادو ارتباط برقرار کنه! و داره زمینه سازی میکنه!

کاملاً موافقم
Biganeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۵:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۵:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۰
از: بعد از پل, دست راست دومين كوچه
پیام: 182
 Re: جواب به شاهزاده نیمه خالص...
شاید رولینگ(وزیر سحر و جادو) در صدد این است که میاندنیای مشنگ ها و دنیای جادو ارتباظ برقرار کنه! و داره زمینه سازی میکنه!
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۱:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۳۰ ۱۱:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 جواب به شاهزاده نیمه خالص...
اگه رولینگ وزیر سحرو جادو باشه بازهم نباید قانون رازداری جادویی رو نقض کنه، تازه این قانون بیشترم در مورد اون حکم میکنه...

با عرض معذرت: افتاد الان؟
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: [hn,
[/quote][quote] :no:
با این کارا پستت زیاد نمیشه
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: [hn,
نقل قول:
فرد جون، بی شک اگه رولینگ وزیر سحر و جادو باشه، اونقدر وقت نداره که بشینه کلّی داستان بنویسه!!

اگه رولینگ وزیر سحر و جادو باشه,خب با همون جادو کتاب رو در کمتر از چند هزارم ثانیه مینویسه
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۶:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: وجود جادو
نقل قول:
دوست گرامی، منظور خداوند از جادو، شعبده بازی است!!

اگه این طور باشه که تاحالا باید همه ی شعبده باز ها اعدام شده باشند ,چون اگر به زندان بیفتند می توانند با همان جادوگری,ببخشید شعبده بازی از زندان فرار کند
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۲:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۲:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: [hn,
:no:
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: [hn,
فرد جون، بی شک اگه رولینگ وزیر سحر و جادو باشه، اونقدر وقت نداره که بشینه کلّی داستان بنویسه!!
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۱:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۹ ۱۱:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 Re: وجود جادو
دوست گرامی، منظور خداوند از جادو، شعبده بازی است!!
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۷ ۳:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۷ ۳:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 وجود جادو
در مورد 1: با فرد موافقم
درمورد قرآن: مگر همین قرآن جادو و جادوگری را حرام ندانسته.پس حتما وحود داشته
در مورد فیزیک: این قوانین مربوط به دنیای مشنگ هاست
در مورد 9و3/4 از کجا معلوم که ابن ایستگاه طلسم مشنگ دور کن نداشته باشد؟
فرد ویزلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۵/۲۴ ۱:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: کوچه دیاگون - مغازه جیب بر های جادویی ویزلی
پیام: 185
 [hn,
دوست عزیز در مورد دلیل اولت باید بگم که ممکنه اصلا رولینگ خودش وزیر سحر و جادو باشه و صلاخ ببینه که کمی ارتباط با ما د نباشه
در مورد دلیل دوم و سومت بهتره که چیزی نگم چون نمی خوام بحث بزرگ بودن یا نبودن چیز دیگری رو شروع کنم
و در مورد دلیل بعدی موافقم
و بعدی هم اصلا ممکنه که اون سکو تو دنبای مجیکال هم نباشه و وزیر جادو (رولینگ) اونو برای رد گم کنی نوشته

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.