هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: فیلم‌ها :: فیلم 3

هری پاتر و زندانی آزکابان فيلمی با گرمی و صميميت خود


هری پاتر و زندانی آزکابان يک شاهکار نيست
سومين نسخه ی سينمايی هری پاتر بی ترديد يکی از همان استثنا ها محسوب می شود که گر چه يک شاهکار نيست اما به هيچ وجه غير قابل تحمل هم نيست و بايد اقرار کرد در مقاطعی لذت بخش و تحسين بر انگيز هم هست . با وجود آنکه در اقتباس سينمايی از کتاب های پر طرفدار همواره بيننده انتظاری بيهوده دارد که با تطبيق مو به موی دو متن با فتورمان رويايی خويش رويارو گردد اين امر ناگفته محال است که هر کس در رويای خود تجسدی منحصر به فرد از شخصيت های محبوبش دارد و صحنه ها را آنگونه که خود می خواهد تجسم می کند . پس اگر مغزهای متفکر نسخ سينمايی هری پاتر عاقبت در می يابند که بهتر است متن که کتاب را تا حد زیادی کنار بگذارند و داستانی با چفت و بست را برای زمان محدود فيلم از نو بنويسند باز هم جای شکرش باقی است . آن هم به خصوص بعد از ۲ فتورمان نامجسم که حتی در ترسيم ساده ترين روابط بين جادوگرها راه به جايی نبرده بودند در زندانی آزکابان اين مشکل از همان لحظات اول رفع شده است . عکس جادويی جيمز و ليلی پاتر و صحنه ی ورود خواهر عمو ورنون توفيق غای فيلم در ترسيم روابط و شخصيت پردازی را نشان می دهد نتيجه ی کار کائورون یک شاهکار عظيم هاليوودی است بلکه يک فيلم با گرمی و صميميت خودش است . اين نشان دهنده ی تجربه ی کارگدان است( باقی در قسمت ۲)
قبلی « آرتميس فاول : فصل سوم - هالي آرتميس فاول : فصل چهارم - گروگان گيري » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۷ ۸:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۷ ۸:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 اه اه
هري پاتر و زنداني آزكابان مزخرف ترين فيلم توي عمرم بود.
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۶ ۳:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۶ ۳:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 اشتباح
دين توماس عزيز كاملا در اشتباح هستي چو فيلمه بد ترين فيلمهايي هستند كه من در عمرم ديده ام ولي كتابهاي هري پاتر خيلي بالا تر هستند و قابل مقايسه با فيلمها هرگز نيستند تنها نقط مثبت فيلمه جلوه هاي ويزه انهاست در كل ممنونم از مقالت بااينكه مخالفم باهاش

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.