سایر خبر ها |
---|
۱۳۹۳/۹/۱۹ ۱:۱۲:۳۱ - هدیه کریسمسی پاترمور |
۱۳۹۳/۶/۷ ۱۶:۵۷:۱۲ - عدم دسترسی ارسال |
۱۳۹۳/۵/۹ ۱۴:۵۰:۰۰ - آغاز به کار گاتیفا |
۱۳۹۳/۴/۲۰ ۱:۰۰:۰۰ - ترجمه فارسی داستانک جدید رولینگ درباره ارتش دامبلدور |
۱۳۹۳/۴/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰ - نوشته جدید رولینگ از هری پاتر و دوستانش در جام جهانی کوییدیچ |
فرستنده | شاخه |
---|---|
Reza Torabi | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۱:۴۲ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۱۰ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶ از: بيمارستان سنت مانگو پیام: 219 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده دورگه ؟ من چون كه دير نظر دادم مي دونم كه اين خبر شايعه است. من وقتي توي سايت imdb رفتم اسم كارگردان رو ديويد ياتس نوشته بود. البته يه چيزي رو هم ديدم كه خيلي نارحت شدم. نوشته بود كه گويلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) شانس كارگرداني رو از دست داده. حيف شد؛ واقعا كارگردان توپي بود كه اگه فيلم رو كارگرداني مي كرد فيلم از نظر جلوه هاي ويژه هيچ چيز كم نداشت. لينك زير كارنامه ي سينمايي و تلويزيوني گويلرمو دل تورو هست. البته حالا كه دل تورو كارگرداني نمي كنه شيمالان (كارگردان فيلم هاي چون دهكده و حس ششم) بهترين گزينه است. لينك كارنامه ي سينمايي و تلويزيوني شيمالان هم در زير هست. با دوستان ديگر هم موافقفم. اگه از همون اول كار كارگرداني رو به دست استيون اسپيلبرگ يا پيتر جكسون (كارگردان ارباب حلقه ها) مي دادند (مخصوصا اگه به اسپيلبرگ مي دادن) اون وقت فيلم هاي هري پاتر پشت سر هم جوايز رو درو مي كرد و مثلا براي جايزه اي چون بفتاي فيلم كودكان نامزد نمي شد! اون وقت جوايز مهم رو مي گرفت و مايه ي افتخار ما هري پاتريست ها مي شد. لينك كارنامه ي تلويزيوني و سينمايي استيون اسپيلبرگ كرده رو هم در زير گذاشتم كه وقتي خودم ديدم تا نيم ساعت دهنم باز مونده بود و بسته نمي شد. (اينجوري: ) واقعا كه عجب كارگردانيه اين اسپيلبرگ! بي شك بهترينه! حيف كه فيلم رو به اون ندادن.
فيلمو گرافي استيون اسپيلبرگ فيلمو گرافي شيمالان فيلمو گرافي گويلرمو دل تورو |
ارش | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۴ ۱۸:۰۶ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۴ ۱۸:۰۶ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸ از: تو میپرسند !! پیام: 3737 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده دورگه ؟ ولی فکر کنم اسمش تری ویلیام بود نه ؟
|
tooka | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۱۴:۵۹ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۱۴:۵۹ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۹ از: Hogwarts پیام: 156 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... واقعا نظریه ی عالی و منطقی دادی(اریکا)
|
tooka | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۱۴:۲۷ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲ ۱۴:۳۶ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۹ از: Hogwarts پیام: 156 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... ایول واقعا درست گفتی بابا موافقم
(my love is just daniel) |
amin_potter | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۸ ۲۱:۰۸ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۸ ۲۱:۰۸ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۸ از: پیام: 17 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... بازم یه کارگردان دیگه !!!
به نظر منم باید کارو میدادن دست یه نفر و اونم کسی نیست جزء استیون اسپیلبرگ جالب که برای فیلم اول اسپیلبرگ اولین و بهترین نامزد بود ولی برای ساخت فیلم یه شرط گذاشته بود و اونم اوردن ّبازیگر فیلم حس ششم و ای ال (اسمش یادم نیست) در نقش هری پاتر ولی از اونجایی که این پسر انگلیسی نیست و جی کی گفته بود تمام هنر پیشه های فیلم باید بریتانیایی باشن(مثل سری جیمز باند) اسپیلبرگ رو رد کرد و کریس کلمبوس اومد کار گرفت و به قول یکی از مجلات هری پاتر سکوی پرتابی برای اسپیلبرگ شدن کلمبوس شد !!! خلاصه اکثر این کارگردانا اومدن و رو ی فیلمهای هری پاتر کلی تجربه جم کردنو رفتن !!! باور کنید برای کمپانی هم مهم نیست کی کارگردان بشه چون میدونن فیلم های هری پاتر به اندازه کافی طرفدار داره ! |
my love is just daniel | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۷ ۲۳:۱۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۷ ۲۳:۱۳ |
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۵ از: london پیام: 147 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... آخه من نمي فهمم چه فرقي مي كنه مهم اينه كه فيلم خوب از آب در بياد
|
erica | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۷ ۲۲:۰۵ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۷ ۲۲:۰۵ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸ از: يه جايي نزديك خدا پیام: 570 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... چي ميشد اگه كارگردان ارباب حلقه ها مي اومد و هفتگانه هري پاتر ها رو كارگرداني مي كرد ؟!؟!؟
|
harrypotter1449 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۹:۵۸ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۹:۵۸ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰ از: کوهستان اشباح پیام: 217 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... ایران که نیست انگلستان
|
emma7 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۷:۳۰ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۷:۳۰ |
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۷ از: : نا معلوم پیام: 280 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... aripotter نوشته :
نقل قول: چطور ممکنه هنوز فیلم 5 رو نساختن برن سر بحث فیلم 6 عزیز جان فیلم پنج تموم شده حداقل بازی بازیگرا تموم شدن الان دارن با کامپیوتر فیلم رو ماس مالی میکنن و اینکه نگر داشتن تابستون اکران کنن فروششون بیشتر شه این سیاستشونه بابا مثل اینکه این اینگلیسی هستندا |
MerryPotter | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۵:۵۴ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۶ ۱۵:۵۴ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳ از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12 پیام: 283 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... خودتونو یه دفعه بذارین جای کارگردانای فیلم های هری پاتر
می فهمین چه قدر سخته اتفاقا خوبه چون هر کارگردان شیوه ی جدیدی در ساختن فیلم میاره و این خودش تنوعه فیلم ها خسته کننده نمی شه ولی به نظر نمیاد که این یارو کار گردان فیلم ششم باشه به قیافش می خوره خیلی ماسته اگه این فیلم 6 رو بسازه باید منتظر یکی از بهترین فیلم های هری پاتر بود |
33166655 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۲۳:۲۷ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۲۳:۲۷ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱۲ از: هرجايي كه ميشه زنده موند پیام: 226 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... من هم مصل بقيه اميدوارم كه شايعه باشه
|
Aripotter | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۸:۳۰ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۸:۳۰ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶ از: ناکجا آباد پیام: 400 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... واییییییییییییییییی
تو رو خدا شایعه باشه یعنی چی هی زرت و زرت کارگردان رو عوض می کنن تازه اصلا اینا همه ی حواسشون سر فیلم 5 است چطور ممکنه هنوز فیلم 5 رو نساختن برن سر بحث فیلم 6 معلومه شایعه است |
Hermion Granger | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۸:۲۶ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۸:۲۶ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۵ از: hagwarts پیام: 4 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... اه بابا اصلا خوب نیست اصلا
|
1385 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۶:۳۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۶:۳۳ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵ از: درون تام پیام: 101 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... بلاخره نفهمیدیم شایعه یا نه؟؟
|
نگار اسدالهی | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۲:۳۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۳:۱۹ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸ از: پیام: 231 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... وای این طوری که نمیشه...!!!
امیدوارم واقعا شایعه باشه! ولی یه کم تنوع بد نیست ها! |
afshinsheatoon | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۲:۲۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۲:۲۳ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۷ از: پناهگاه شیراز پیام: 86 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... بابا ایول این ها خودشون اعلام میکنن که شایعه است اما تو ایران چی
اتفاقا خیلی خوب که کارگردان ها عوض بشه چون بعد فیلم ها را با هم مقایسه کرد مثلا فیلم چهار اصلا خوب نبود اما فیلم دو بسیار عالی بود . |
miss granger | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۲:۱۱ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۲:۱۱ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۰ از: جایی برای زندگی... پیام: 41 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... چه فرقی می کنه؟
دارین نق الکی میزنین!(البته ببخشیدها!!!!) |
jadoogar | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۱:۳۷ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۱۱:۳۷ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۹ از: Silent Hill,The Church پیام: 292 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... شایعه است...شایعه آقا...
چون تقریبا همزمان با اکران جام آتش بود که از دیوید هیمن گرفته تا خود وارنر اعلام کردند که استیو کلاوز# کارگردانی شاهزاده دورگه رو به عهده میگیره... #فیلمنامه نویس فیلمهای 1 تا 4 هری پاتر. |
voltan | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۷:۵۷ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۵ ۷:۵۷ |
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷ از: 127.0.0.1 پیام: 1391 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... در شایعه بودنش شک نکنید
فیلمی که قراره 3 سال دیگه بره روی پرده و هنوز فیلم قبلش ساخته نشده(فیلم5) امکان نداره عواملش مشخص باشن حد اقل کارگردانش نه |
nona potter | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۲۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۲۳ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰ از: برج گريفندور پیام: 6 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... مطمئنين شايعس؟
|
mona@lona | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۱۲ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۱۲ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۰ از: ميدان گريمولد خانه شماره13 پیام: 43 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... هركي كه دلش خواست كارگردان هري پاتر ميشه اينجوري كه نميشه
|
niloofar radcliffe. | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۰۷ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۰۷ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱ از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم پیام: 191 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... بابا راست ميگن ديگه اين چه كاريه مي خوان بكنن هم به بازيگرا و هم به فيلم ضرر ميرسونه كاش كه شايعه باشه
|
sourak | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۸:۵۳ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۸:۵۳ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۲ از: كوهستان اشباح پیام: 565 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... يعني چي؟ براي هر فيلم يك كاركردان جديد ميارن. تا بخاد با فيلم رابطه برقرار كنه كارش تموم ميشه. اين كه نشد كار.
اين كارشون به فيلمها خيلي ضرر ميزنه |
kati2007 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۸:۳۱ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۸:۳۱ |
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۵ از: هاگوارتز طبقه هفتم اتاق ضروريات پیام: 65 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... اميدوارم شايعه باشه
|
zzpater | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۷:۰۵ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۷:۰۵ |
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۴ از: در آغوش سلنا پیام: 254 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... منم موافقم
نبايد اين كارو بكنن چون عقايد يه كارگردان با يكي ديگه فرق ميكنه بازيگرا با كارگردان قبلي آشنايي پيدا كردن ولي تا بيان با اين آشنا بشن طول ميكشه با حرفاي ما كه چيزي عوض نميشه بيخود چرا زور بزنيم |
emma7 | فرستادهشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۶:۴۴ به روزشده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۶:۴۴ |
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۷ از: : نا معلوم پیام: 280 |
Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ... به نظر من عوض کردن کارگردان به فیلمی مثل هری پاتر صدمه میزنه قطعا کار باید در یک نوع فضا و با یک سلیقه و قطعا با سلیقه رولینگ کار درست بشه . به نظر من باید از همون اول بدون عجله رو کارگردانهای مختلف کار میکردن یه کارگردان فوق العاده رو انتخاب و کار رو بهش میسپردن در اینجا باید ذکر کنیم که کتاب یک تا هفت یا بهتره بگیم فیلم یک تا هفت همش یک داستانه و یک هدف رو دنبال میکنه جریان عوض کردن کارگردان در این سری فیلمها مصداق همون غذایی که دو تا آشپز داره حالا چه برسه به این که میخواد شیش تا آشپز داشته باشه
|