هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب هفت: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]

فرستنده بیل ویزلی در تاريخ ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۴۰:۰۰ (6939 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب هفت
کتاب هفت
[fa]
بحث در مورد اينكه "آيا در كتاب 7 هري خواهد مرد يا نه" همچنان ادامه دارد. پروفسور جیمز کراسنر استاد ادبيات انگليسي دانشگاه ایالتی نیو هامپشیر (New Hampshire) اظهار داشت که امكان ندارد هری پاتر در کتاب هفت بميرد. این استاد دانشگاه افزود: دليل اصلي من براي اينكه هري نخواهد مرد اين است كه رمان هري پاتر مثل رمان های چارلز دیکنز، داستاني براي سرگرمي هست و از سبک رمانهای انگلیسی قرن نوزده پیروی میکند كه خوبي بايد در آن پيروز شود. وي در ادامه به مقايسه سبك نوشتاري رولينگ و ديكنز پرداخته و در نهايت عنوان كرده است: لرد ولدمورت نيز بايد بميرد. اسنيپ كه برخلاف ظاهرش، تمام تلاشش را براي پيروزي خوبي انجام ميدهد نيز خواهد مرد. به نظر من نويل لانگ باتم منجي واقعي ميباشد و او نيز خواهد مرد.

منبع
[/fa]
[en]
There has been another entry in the continuing debate over whether Harry will live or die in Book Seven; this time from a British Victorian Literature expert. Professor James Krasner of the University of New Hampshire states "There's no way Harry will die,” he says. “Harry won't die largely because these are comic stories, like Dickens' novels, in which good has to win.” Professor Krasner goes on to relate the work by J.K. Rowling to those common in other British literature.
[/en]

[en]
"Rowling employs the genre of British Private Boy School novels, a popular writing style of 19th century Britain but one that may be unfamiliar to most Americans. The classic novel of this genre is Tom Brown's Schooldays, set in the Rugby School for Boys. “The stock characters in these stories are very similar to those in Harry Potter. There's the serious, good-hearted hero from a modest background, the obnoxious aristocratic kid who lords it over everyone, and the nebishy friend to the hero. The stories tend to focus on rugby games (Quidditch games in Harry Potter) and pranks that take place in the dorms after the lights go out,” Krasner says.

“Rowling's books are very well written, and we're lucky to be around to see them created. Her particular talent is plotting and comic characterization. She's a lot like Dickens in that she does such a good job with comedy, and with predictable plotlines, that she can move into tragedy, and complexity, rather than starting with a tragic mode.”
[/en]
ارزش: 3.00 (6 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
rezmousavi@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱۱/۲۲ ۱۷:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱۱/۲۲ ۱۷:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
از: ن، لايه ای كه زمين را فرا گرفته!
پیام: 842
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
خوب اينو همه ميدونن كه هری نميميره. همه كتاب هفت رو خوندن.
jinny
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۲:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۲:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۶/۹/۲۵
از: در به درم تو كوچه ها
پیام: 98
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
من كه ميگم هري زنده مي مونه و با جيني ازدواج ميكنه رون و هرميون هم با هم ازدواج ميكنن.نويل صدوهشتاد درجه تغيير ميكنه و شجاع ميشه اسنيپ هم ميميره.حال كنيد چشم بسته غيب گفتم من هنوز كتاب هفت رو نخوندم ها
hooora
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۸ ۲۱:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۸ ۲۱:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۱/۲۶
از: تالار خصوصی گیریفندور
پیام: 277
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
من مطمینم چون کتابش رو خوندم هری نمی میره و اخرش هم با جینی ازدواج میکنه و صاحب فرزندانی می شه اما اسنیپ می میره و هیچوقت به عشقش یعنی لیلی مادر هری نمیرسه.
sara_firegirl_1990
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۶/۷ ۴:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۶/۷ ۴:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۷
از: khabgahe grifendor
پیام: 51
 Re: abondipoquboqod
اوه چه همه ي پيش بينياشم درسته(فاميل دامبلي نيست)
sara_firegirl_1990
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۶/۷ ۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۶/۷ ۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۷
از: khabgahe grifendor
پیام: 51
 Re: abondipoquboqod
اوووووووووووه هري بدون اجازه ي من اب نمي خوره جه برسه به اين كه بخواد بميره
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۲۲ ۸:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۲۲ ۸:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
اصلا اين اقا مدركش رو از كجا گرفته؟خالا چه هري بميره چه نه نميشه اون رو با باقي اثر ها مقايسه كرد اخه متفاوته!
نسیم پاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۷ ۲۲:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۷ ۲۲:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۶/۱/۱
از: تالار عمومی گریفندور
پیام: 32
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
وای نه !هری نباید بمیره ولدمورت بمیره الهی!خدایا !هری را بر ولدمورت کچل پیروز گردان! برای سلامتی هری صلوات! به افتخار هری:دست دست حالا همگی دست دست! حالا بیا ...ایول بیا وسط! :
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۷ ۲۰:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۷ ۲۰:۴۸
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]

ها ها ها ها ها
جالب بود
goraz_sh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۰
از: قبرستون
پیام: 117
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
خبرخوبی بود به نظر من هم نویل منجی باشه وولدمورت بکشه
hors_hana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۷:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۷:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۹
از:
پیام: 271
 خدا میدونه........
خدمت دوستان عرض کنم اگر کسی بخواد داستانو ادامه بده،میده و کاری با مرگ هری نداره!!!
خوب میگه هری ییهو زنده شدش!!!
و من چون خودم عاشق هری و هرمیون هستم به شخصه،امیدوارم هری و دار ودسته اش نمیرن!


متشکرم بیل ویزلی عزیز
یوزر:ماتیلدا استیونز
333444
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۲۸ ۲۰:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۲۸ ۲۰:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۲۴
از: دریای محبت
پیام: 134
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
نقل قول:
اصلا نقطه ی اوج این داستان مرگ هریه.و الا این همه هیجان و فراز و فرود برای چیه؟؟؟؟؟ فراموش نکنید که نبض حیات هری در دستان جنایتکاری است که لی لی را کشته و جیمز را و سدریک را و سیریوس را و نهایتا آلبوس را.حالا بگویید که این جنایتکار کیست و آیا به درد های وحشت ناک جای زخم هری اکتفا می کنه؟؟؟؟؟؟؟ بچه ها متاسفم...


منم کاملا با این نظر موافقم!رولینگ همون جنایتکاریه که این افراد رو کشته!رولینگ اگه هری رو دوست داشت به درد زخم هاش اعتنا می کرد!
آندوران
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۲
از:
پیام: 141
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
من از همين الان ميگم هري پاتر ختما ميميره اونم تو كتاب 7، دليلشم اين كه رولينگ عاشق كارهاي هيجان انگيز و غير قابل پيش بيني هستش.
Sepehr parhizi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۱۸ ۹:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۱۸ ۹:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: 'gilan
پیام: 4
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
غلط میکنه خوبی داستان به تراژدیک بودنشه
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۱۳ ۹:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۱۳ ۹:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
بي خود كرده نميره ! مگه دست خودشه؟؟
اصلا رولينگ به ديكنز چه ريطي داره ؟اگر هم ربط داشته باشه (عمرا ) باز هم دليل نميشه كه هري زنده بمونه.
چون خيلي بي مزه و رمانتيك و لوس قابل پيش بيني و .... ميشه!!
رولينگ هم نشون داده كه دست كشتنش بد نيست!! (البته اگه تا حالا همه مونو سر كار نذاشته باشه و با يه جادوي يه هويي همه زنده نشن!!!)
Prastoo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۹ ۴:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۹ ۴:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳۰
از:
پیام: 3
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
من با نظر این پرفسور موافقم که امكان ندارد هری پاتر در کتاب هفت بميرد چون قرار است هری "کشته شود" و بین راست راست راه رفتن و مردن و کشته شدن بدست جنایتکارترین جنایتکار تاریخ تفاوت هایی وجود دارد. البته اگر دست من بود همان دامبلدور را هم که بی اجازه مرد ، زنده می کردم.
miss.zolo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۵ ۱۴:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۵ ۱۴:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۰
از: گودریک هالو
پیام: 313
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
هم چرت میگه هم راست.اخه اگه هری زنده بمونه که رولینگ باید چند تا کتاب دیگه بنویسه!!!!!!!!!!!!!! ولی تمام اون هایی که گفته بود مییرند رو باید بمیرند وگرنه دیگه کسی کتاب هری پاترو نمیخونه و به عنوان سر کاری نگاهش میکنه و دیگه از کتاب زده میشه و........درضمن از این حرف این ...ناراحت شدم که گفته بود کتابای هری پاتر مثل چارلز دیکنزه وداستان های سرگرم کنندس من که به عنوان یک سرگرمی نمیبینم
ویکتور12کرام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۵ ۱۳:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۵ ۱۳:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۲۳
از: مدرسه دورمشترانگ (بلغارستان)
پیام: 509
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
خدا کنه که نمیره
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۶ ۱۷:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۶ ۱۷:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
كاش هري نميره !
pnasehipour
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۵ ۱۴:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۵ ۱۴:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۱
از: خونمون
پیام: 269
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
من هم با اين كه هري نميميره موافقم چون من فكر مي كنم با مردن هري سايت جادوگران هم تعطيل بشه .
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۴ ۱۷:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۴ ۱۷:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد!!![/fa][en]British Literature Professor Says Harry Won't Die[/en]
اینو که از اول میدونستیم هیچ وقت شخصیت اصلی داستان نمیمیره
beeegh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳۱ ۱۲:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳۱ ۱۲:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۴
از: لندن-قبرستان
پیام: 241
 Re:هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
اين اقا مگه رولينگ كه براي كتاب تعيين تكليف مي كنه شايد رولينگ خواست هري رو بكشه
tooka
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳۰ ۱۳:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳۰ ۱۳:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۹
از: Hogwarts
پیام: 156
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
jazabiatesh be ine ke bemire vali motmaenan nemimire
LILI EVANZ 22
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۶ ۱۸:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲۸ ۱۶:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲
از:
پیام: 191
 Re:هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
این رسم انگلیسیاست که شخصیت اصلی شون رو نمی کشن... البته شاید هم کشتن!!!
Harry-Potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۱۷:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۱۷:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۱۰
از:
پیام: 8
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
شایدم مرد.منظورم اینه که ولدمورت میره تو بدن هری و هری هم مجبور مشه خودشو بکشه تاولدمورت بمیره
Sir M
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۰:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۰:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۴
از: رومانی
پیام: 104
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
1- رولینگ که تراژدی نمی نویسه که هری رو بکشه.
2-قابل توجه بعضی ها احتیاج نیست برای شباهت هری پاتر با اثار دیکنز حتما اثار دیکنز جادوگری باشه.
مثلا اولیور تویست یک پسر بچه بود که سختی های زیادی رو تحمل میکرد وهری هم در خانه ی دورسلی ها هم رنج و سختی زیادی تحمل میکرد. این یک شباهت کاملا واضحه.
3-در ضمن اگر چند تا کتاب غیر از هری پاتر خونده باشید می بینید که سبک رولینگ چندان هم منحصر به فرد نیست بلکه مخلوطی از چند سبک مختلفه.
325281
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۲۲:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۲۲:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۶
از: اتاق آبی
پیام: 189
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
اصلا نقطه ی اوج این داستان مرگ هریه.و الا این همه هیجان و فراز و فرود برای چیه؟؟؟؟؟ فراموش نکنید که نبض حیات هری در دستان جنایتکاری است که لی لی را کشته و جیمز را و سدریک را و سیریوس را و نهایتا آلبوس را.حالا بگویید که این جنایتکار کیست و آیا به درد های وحشت ناک جای زخم هری اکتفا می کنه؟؟؟؟؟؟؟ بچه ها متاسفم...
zartosht
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۷:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۷:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۴
از: venus
پیام: 125
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
راستی یه چیزی یادم رفت بگم:


من مخالف مردن نیستم من میگم هرکسی بخواد داستان هری رو یعد اذ رولینگ ادامه بده با هزار ابزارو وسیله ی تخیلی میتونه ادامش بده(یعنی هری رو زنده کنن)
eli_p
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۴:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۴:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۹
از: گودریک هالو
پیام: 73
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
من با نظرات هیچکس کاری ندارم.ولی یه خبر جالب و غم انگیز دارم که دو نفر از سه نفر شخصیت اصلی می میره ولی هری زنده میمونه.(که مسلمآ این دو نفر هرماینی و رون هستند. )
alemeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۲:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۲:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۲
از: قبرستان -قطعه فراموشی-قبر تنها...
پیام: 120
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
آخخ جوووون


خیلی خوشحالم .
چون اگه هری نمیره امید من به اینکه داستانای بعدیشم نوشته بشه وادمای بیکار مثل من دوباره سرگرم میشن
zartosht
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۸ ۲۳:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۸ ۲۳:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۴
از: venus
پیام: 125
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
بیبینید خودتوتو نکشید یکی از این چند حالته:

ول یه چیزی بگم یه سری پیدا شدن نظرای چرت و پرت میدن که هری میمیره تا کسی نتونه کتاب 7 رو ادامه بده لطفا از این خز بازیا دست ور دارین خز بازان عزیز(چیزی نمیدونین چرت و پرت نگین)

حالا اصل مطلب:

هری میمیره(دلیلی واسه عدم مرگش نیست دامبل از هری مواظبت میکرد واسه اینکه اون تنهل سلاحیه که میتونه لرد سیاه رو نابود کنه وگرنه اصلا به غیر ار این اهمیتی واسش نداره""""ثانیا پروفسور تزلانی هم گفته بود به کرات که هری تو میمیری اگر چه گاه گاهی هم سوتی میداد ولی من مطمینم اینو راست گفته چون چندین بار دیده)

لرد سیاهم خواهد مرد

و اطمینان دارم که لاکهارت و فایرنز معادله ی مهم این کتابن.(قبلنا دامبی میگفت لاکی رو ببرید بیمارستان چون در آینده به تن لشش احتیاج خواهیم داشت)

(راستی این بیمارستانه دفترچه بیمه قبول میکنه من مشکل دارم باید درمان بشم)

(یه نظریه هم میگه که ولدی در اخر از کارای بدش پشیمون میشه و میره دار التادیب یا نوانخونه با جودی ابت هم اطاق میشه و عاشقش میشه و با بابا لنگ دراز دعوا میکنه و میمیره)

کاترین کم شرو ور بوگو
325281
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۸ ۲۲:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۸ ۲۲:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۶
از: اتاق آبی
پیام: 189
 Re: [fa]هری پاتر در کتاب هفت نخواهد...
به نظر من اگه رولینگ بخواد که کسی منجی واقعی کتاباش بشه فرقی نمی کنه که اون طرف در دوران تحصیلش در هاگوارتز دست و پا چلفتی باشه یا نه.خود هری هم کمی از نویل نداشت.تو درس ها زیاد مثل هرمیون نبود!
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۳:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۳:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
نظر ی از روی امیدواری و خوش بینی بیش از حد!البته مبنا بر اینکه توی کتابهای نوجوانان(البته بگم کتاب قشر خاصی نداره ولی نمی دونم چرا درجه بندی می کنن !) خیر بر شر پیروز بشه ولی من توی این کتاب چشمم آب نمی خوره البته هیچ چیز بعید نیست! ایگور کاراکاف گفته رولینگ به دلیل حساسیت زیاد نمی یاد طرف یک گروه رو بگیره! ولی امکان حد وسط نیست یا اینور یا اون ور! اگه بخواد حد وسط بگیره باید وسط جنگ که هر دو در یک سطح هستن داستان رو کات کنه! امکانش هست؟؟؟؟؟؟ جواب خیره!

نویل یک فرد دست و پا چلفتی هست امیدی بهش ندارم ولی هیچ چیز بعید نیست!
فایزه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۲:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۲:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳
از: خوابگاه پسرانه هافلپاف
پیام: 24
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اینا همش حرفه . تازه اگه قرار بود نمیره با این حرفا دیگه حتما می میره.
325281
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۱:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۱:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۶
از: اتاق آبی
پیام: 189
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
حتما همه ی شما در مدت که رولینگ 6 تا کتاب نوشت به شخصیت اون پی بردین.اون از سبک چارلز دیکنز پیروی نمی کنه بلکه از سبک خودش که دوست داره رمانش از همه ی کتاب ها متفاوت تر باشه پیروی می کنه.رولینگ هیچ وقت نمی یاد طوری کتاب هفت رو اونم کتابی رو که مهم ترین کتابش هست رو طوری بنویسه که حتی این آقای کراسنر که هیچ حتی ما بچه ها هم آخر کتاب رو حدس بزنیم.به نظرم اون طوری کتاب می نویسه که همه رو شگفت انگیز کنه و اون هیچ وقت نمی یاد باب دل ما کتاب بنویسه اون دوست داره هیچ کتابی به پای هری پاتر نرسه!!! از کجا معلوم که دنیای شر این بار بر خلاف همیشه بر دنیای خیر پیروز نشه؟ شاید همه ی خوب ها بمیرن و لرد ولد مورت و مرگ خوارانش پیروز بشن.شاید رولینگ می خواد به واسطه ی ولدمورت دنیای جادویی رو منقرض کنه! تا دیگه بعد هری پاتر قصه ی خودش هری پاتر دیگه ای روی صحنه نیاد. شاید رولینگ واقعا نویل رو منجی کتاب هاش کنه.و به اون در دقایق آخر کتاب قدرتی بده که از عشق قوی تره. ما باید فرضیه هایی رو بدیم که با عقل جور در نمی یاد چون رولینگ کتاب ها رو از روی عقلش نمی نویسه اون احساسی کار می کنه و هیچ وقت چیز هایی رو که می نویسه از قبل توسط کسی پیشگویی شده.(به ندرت پیش می یاد پیشگویی کسی درست از آب در بیاد!)
danger
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۰:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۵ ۱۰:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۸
از: خرزو خان اباد
پیام: 51
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من نويل منجيه (چون خودمم)
نانی مک فی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۶:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۶:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۴
از: طبقه بالای کافه پادیفوت ... هاگزمید
پیام: 21
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
نويل لانگ باتم منجي واقعي ميباشد با این قسمت کاملا موافقم با نظر نارنیا هم موافقم!
yeti
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۳:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۳:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۴
از: نارنيا
پیام: 5
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من ميدونم آخر كتاب هفتم چي ميشه خوب معلومه كتاب تموم ميشه
roobi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۱:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۱:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
از: دره مردگان
پیام: 11
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من هم همه چيزش درست بود
tinasoltany
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۸:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۸:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۵
از: borje grifindor
پیام: 51
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
منم با اينكه اين نويل تو اخر كتاب و بر سرانجام هري تاثير مي ذاره موافقم
ولي بازم مي گم قراره فقط 2 نفر بميرن
elenah
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۵:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۵:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: شجره نامه ی خاندان بلک
پیام: 141
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
منم با این آقا موافقم رولینگ نباید هری رو بکشه و اینکه احتمال می ده نویل منجی واقعییه باید بازم بگم که موافقم وقتی دامبلدور شرایط هری و نویل رو برابر دونست من خیلی تعجب کردم و به نظر من باز هم رولینگ قصد فریب دادن خواننده هاشو داره
n2n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۱:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۱۱:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۱
از: شب تنهایی تو جاده ی بی کسی
پیام: 14
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
سلام
در این که رولینگ همیشه کاری غیر قابل تصور انجام می ده شکی نیست
من بازم می گم رولینگ هری رو نمیکشه
یا دیوانه می کنه
یا به بوسه دیوانه ساز دچار می کنه

در ضمن البوم فرزاد فرزین هنوز نیومده
faraz_potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۴:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۴:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۸
از: fozool sanj
پیام: 280
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
aghayo0o0on va khonomhaaa man ke migam na harry nemimire va hatta dombeldor ham namorde chonke age yadetoon bashe 2 fasle 3 ketabe 6 gofte boodesh ke harry bayad ye soal beporse ke faghat khode albus javabesho bedoone vali harry een karo nakardesh dar akhare kar... pas hanooz omidi hastesh ke albus zende bashe
notron
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۳:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۳ ۳:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۲
از: وسط اتم
پیام: 54
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من نمی دونم این استاد هم نظری برای خودش داره و هر کس نظری برای خودش که سعی می کنه نظرش را برای دیگران باز کنه و در موردش بحث می کنه و دوس داره دیگران اونو قبول دشته باشند.
حالا به نظر من میشه اونو قبول نکرد و اصل داستان یه جوره دیگه به پایان برسه.
andro
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۲۳:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۲۳:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۱۹
از: محلی در نزدیکی دهکده هاگزمید
پیام: 12
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد مرد ...
به نظر من تقریبا حق با این آقاست به دلایلی...
چون این گفته رولینگ مربوط به سه سال پیشه و در سال های بعد هم در بحث درباره این مورد سست شد و دیگه بعد از اون موقع زیاد در موردش گفتگو نکرد .
اون زمان که رولینگ همچین حرفی رو زد هنوز به طور کامل باور نداشت که به این شهرت فراگیر رسیده و یک سری صحبت ها از جمله اینکه یکی از نویسنده ها گفته در صورتی که رولینگ هری پاتر رو تموم کنه من ادامش رو خواهم نوشت و ... نبود . مطمئنا" رولینگ حاضر نیست به همین سادگی ها با این شهرتی که با سری کتاب های هری پاتر بدست آورده خداحافظی کنه و این ایده های نویی که در رابطه با هری پاتر در ذهنش به طور مرتب خلق میشه رو دور بریزه . ولی به همه این حرف ها هیچ چیز از خانم رولینگ بعید نیست ....
kingzli shekelbolt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۲۰:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۲۰:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۹
از:
پیام: 63
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
خب اولا رولینگ قابل پیش بینی نیست.البته این حرف کیلیشه است ولی رولینگ یا به خاطر استعداد ذاتی یا به خاطر طرحی که از اول برای کتابش ریخته همیشه مارو شگفت زده میکنه.دوما رمان چارلز دیکن اصلا درباره ی مشکلات قرن 18 و 19 در انگلستان بود و ربطی به رمان تخیلی رولینگ نداره.سوما مثل این که این آقا قاتل حرفه ایه و دست به کشتنش خوبه.در نهایت به نظر من هر چی بحث کنیم امکان نداره بفهمیه کتاب 7 چه جوریه و فقط میتونیم صبر کنیم
tinasoltany
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۸:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۸:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۵
از: borje grifindor
پیام: 51
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
ببخشیدا این استاده اشتباه گفته چون خود رولینگ گفته که فقط 2 نفر از نقش اول ها خواهند مرد
arman2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۸:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۸:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۷
از: از هاگوارتز
پیام: 46
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من هم با این نظر این پورفسور ...... موافقم هری پاتر نوعی سرگرمیست برای ما هری پاتر هم در کتاب اخر نمیمیرد مگه اینکه رولینگ در طول مدتی که کتاب هثت رو منویسه فیلم هندی زیاد نگاه کنه بعدش جو بگیرش
هری همه ی مرگخوارها رو بکشه وبا ولدمورت روبرو
شه وبعد دوتایی باهم طلسم اواداکداورا رو به اجرا در
بیارن و هردو نفرین به سینه های ان ها برخورد کنه و
ور دو کشته شن.
این طوری یک کتاب به سبک فیلم هندی خواهیم داشت.
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۶:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۶:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
مری جون دی حی نگار نه، دی جی نگار!
شاید نویل منجی واقعی باشه
ولی هری قربونی اون بشه!
یعنی اگه هری نباشه نویل هم به درد نمی خوره!
(توجه داشتید که من توی هر پست یه چیز گفتم؟ )
MerryPotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۴:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۴:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳
از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12
پیام: 283
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اوه ه ه ه ه ......
چه خبره؟
بابا چه گیری دادین این همه بحث می کنین
دی حی نگار دمت گرم فقط تو این وسط حرف حساب سرت می شه.....
ببینین من تو یه مصاحبه خوندم که رولینگ گفته بود که من نمی دونم بقیه ی زندگی هری رو ادامه می دم یا نه........ این به ناشرم بستگی داره و اینکه درسته که من گفتم هیچ ادامه ای کتاب نداره اما من زود زیر قول هام می زنم.......
من این رو به عنوان خبر برای سایت فرستادم....اما نذاشتنش روی سایت......
n2n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۰:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۲ ۱۰:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۱
از: شب تنهایی تو جاده ی بی کسی
پیام: 14
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
سلام
نظر قبلی من کو؟
در ضمن البوم جدید فرزاد فرزین با نام تعقیب امد
shadmehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱ ۲۳:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱ ۲۳:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از: آمپول می ترسم !!
پیام: 646
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اين يه كم دلش خوشه
miss granger
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۲:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۲:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۰
از: جایی برای زندگی...
پیام: 41
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
میگم یک کم دیوونه است.نه؟
Arious
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۲:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۲:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۰
از: دفتر پيام امروز
پیام: 111
 تولدت مبارک دانیل
فردا تولد دانیله بهش از اینجا تبریک میگم.
sourak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۰:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۲۰:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۲
از: كوهستان اشباح
پیام: 565
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
چه بميره و چه نه بايد داستان جالبي از آب در بياد.
ولي نميشه همينطوري هم صحبتهاي اين پروفسور عزيز كه مدركش رو از دانشگاه آزاد لندن خريده رد كرد.
50cent m
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۷:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۷:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۹
از: نیویورک
پیام: 63
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
سلام بچه ها من بعد از تقریبآ 3 ماه دوباره سایت رو دیدم و حالا دو باره برگشتیم اونایی که کنکور دارن خدا کنه کنکورشونو خوب بدن در مورد خبر هم نظر ندیم بهتره فعلآ
albus_dumbledore
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۵:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۱۵:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۳
از:
پیام: 20
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
دقيقا با نظرات قبلي من مطابق اينقدم سطحي نباشيد و بيشتر فكر كنيد
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۹:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۹:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
ببين ها... چند روز كه نرفتم تو اينترنت از همه جا عقب موندم...
dj_negar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۹:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۹:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۶
از: یه جای خوب
پیام: 78
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
n2n بازم گیر دادی به فرزاد فرزین فهمیدم
صداش بده نظرت جالب بود من که حال کردم
اما اگر هری دچار سرنوشت بدتر از مرگ بشه داستان جالب نمیشه
Jerry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۷:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۱ ۷:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۸
از: اینجا تا شیراز راه درازیست!
پیام: 154
 هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اگر قرار باشه خوبي پيروز بشه كه هري حتما بايد بميره
اگرم قرار باشه كه بدي پيروز بشه بازم هري بايد بميره
اگرم قرار باشه اسنيپ بزنه همه رو بكشه كه بازم هري ميميره
خب اگرم نخواد بميره كه خودم مي كشمش
نتيجه:
هري پاتر مي ره يه گوشه مي ميره

ولي در كل اگه نميره خيلي بي مزه ميشه
اصلا مزه ي اين كتاب به كشت و كشتاره شه
ولي اگه همشون با هم بميرن مزش بيشتره
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اخه میدونید چیه؟رولینگ میدونه که سیاهی و سفیدی هر دو طرفدار های زیادی دارند.پس نمیاد طرف یکی رو بگیره.
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
حالا چرا از بين اين همه نويسنده ي انگليسي يه دفعه به چارلز ديكنز گير داده ؟ تا اونجايي كه من مي دونم كتابهاي چارلز ديكنز توش اثري از سحر و جادو نيست . بعدشم مگه هري تا به حال بوق بوده ؟ اون همه ي كارها رو كرده اونوقت نويل منجي واقعي باشه ؟ تازه به نظر من طرف جنون كشت و كشتار داشته . چون گفته كه همه ميميرن .
Sir M
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۳:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۴
از: رومانی
پیام: 104
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
1- این همه گیر دادین چند نفر تون کتابای دیکنز رو خونده.
2-در مورد این که هری میمیره یا نه یه احتمال دیگه هم هست این که به دلیل پول ساز بودن کتاب نه هری نه ولدمورت در کتاب هفت نمیرن و ماجرا به کتاب های دیگه ای کشیده بشه.
2000
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۲:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۲:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۳۰
از: همان جا
پیام: 88
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
مضخرفه
بچه های عزیز می خواستم به عرضتان برسانم که اگر هری نمیره همه وقتمون رو تلف کرده ایم
bita-hd
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۰:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۲۰:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۰
از: خونمون
پیام: 256
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
ما من فكر ميكنم اگه هري بميره ،بهتره چرا كه اينطوري حد اقل يك ذره از در صد تكراري بودن كتاب كم ميشه. در غير اين صورت اگه هري زنده بمونه،مثل همه كتابا خوبي بر بدي پيروز ميشه!
اگر هم نويل شخصيت اصليه ،بهتر بود يه كم توانايي داشت توي جادو. :
n2n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۹:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۹:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۱
از: شب تنهایی تو جاده ی بی کسی
پیام: 14
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
نویل هم خیلی مشکوک میزنه


<<<<<این عکس خواننده محبوب فرزاد فرزین است
n2n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۹:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۹:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۱
از: شب تنهایی تو جاده ی بی کسی
پیام: 14
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
چیز هایه بد تر از مرگ نیز وجود دارد.هری دچار بوسه دیوانه ساز می شود


سرنوشت بد تر از مرگ
مهتاب گل
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۶:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱۶:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۷
از: مخفیگاه ولدمورت
پیام: 1
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من این یارو کره و نشنیده که رولینگ خودش گفت هری پاتر میمیره تا داستان هم تموم بشه :no:
M_A
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۱:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: K-Pax
پیام: 17
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
پيشگويي گفته بود كه يكيشون حتما" ميميره(يا بايد بميره) ولي نگفته بود كه امكان نداره جفتشون بميرن.
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۰:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۰:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
آقا اگه هری نمیره پس میخواد هدویگ بمیره؟؟؟
بیشتر حدسیات رو اینه که بعد از جنگی بین ولدی و هری ، یکی میمیره که احتمالا اول ولدیه بعد هری !
بازم میگم اصلا حرف این استاد رو قبول ندارم!!
چون اگه هری نمیره داستان خیلی بی مزه میشه!
elijah wood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۰:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۳۰ ۰:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۱
از: هاگزمید
پیام: 50
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من با حرف این استاده موافق نیستم به نظر من
هری میمیره تا هیچ کس دیگه نتونه داستان رولینگ رو ادامه بده
lvlorgana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۳:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۳:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۱۸
از: na koja abad
پیام: 3
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
be nazare man ke in yaroo chert Gofte! hala age rowling bashe vase kaL kalam shode harryo mikoshe le be in aghahe sabet kone ke too karash dekhalat nakone!!!!!! vali khob...kash namire
phoenix_harry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۰:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۰:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۲
از: azkaban
پیام: 49
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
baba in harry potter akharesh maro mikoshe
ba in nevile bichare chikar darin
dar zemn magaleye kheily khobi bood mamnoon
گاو
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۰:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲۰:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: کوچه پس کوچه های لندن
پیام: 14
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
اسنیپ توسط ولدمورت کشته خواهد شد. نویل هم میمیره. هری زنده میمونه. و ولدمورت هم که 100%میمیره. البته از رولینگ هیچ چیز بعید نیست.
tahere
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۷:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۷:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۷
از: سنـــــــت..مانگــــــــــو
پیام: 235
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
خدا از دهنه اين پروفسوره بشنوه...ايول آبرفورث مقاله باحالي بود
nilufar13s
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۵:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۵:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۸
از: تو اتاقم!
پیام: 568
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
هيچكس از كارهاي رولينگ سر در نمياره اين يارو هم ميخواسته يه چيزي بگه كه گفته باشه يكي نيست بهش بگه تو به جاي اين حرفا برو كشكتو بساب
Hajian
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۴:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۴:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از: پيش سمانه جون...!!!
پیام: 66
 كدوم ابلهي به اين يارو مدرك داده......!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من فقط در اين باره كه ميگه هري نميميره باهاش موافقم ودر مورد بقيه حرفهاي بايد بگم يه مشت چرت وپرته درضمن چون پيشگويي ميگه يكي شون بايد بميره تا ديگري زنده باشه به اين دليل كه 100% ولدي ميميره هري زنده ميمونه...
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۳:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۳:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 ضایع
رمان های چارلز دیکنز چه ربطی به هری پاتر داره هری هم میمیره خیالتون راحت ای آقا هک بدجوری ضایع میشه
oldaten
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۰:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۱
از: هاگوارتز
پیام: 122
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م....
به نظر من کراسنر بهتره نظر نده
ما کتابای هری پاترو 100 دور خوندیم نه ایشون
تازه نمیشه حدس زد رولینگ چی کار میکنه هیچوقت
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۰:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Rهری پاتر در کتاب هفت نخواهد م....
چند چیز حتما" تو کتاب هفت تاثیر گذارند:
1-نویل!فهمیدین
2-پتی گرو
3-اسنیپ
4-آبرفورث دامبلدور
5-ر.آ.ب
6-پرسی
هر کی چیز دیگه ای به نظرش رسید بنویسه!ولی مهم تر از همه نویله
Megan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۹:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۹:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۳۰
از: هاگوارتز
پیام: 147
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
بانظرتون موافقم این پروفسوره انگار تا حالا کتابای هری پاترو نخونده
dj_negar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۸:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۸:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۶
از: یه جای خوب
پیام: 78
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
هیچکس نمی تواند اخر کتاب را حدس بزند
من با نظر مری تات موافقم اگر اخر داستان را حدس بزنن بی مزه میشه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۶:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۶:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
باشه قبول من قانع شدم
M_A
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: K-Pax
پیام: 17
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
هم هري ميميره هم ولدمورت. هري كسي تو اين شك داره بياد با خودم صحبت كنه.
BLADE
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۶
از: هر کجا که خون اشامی باشد بلید هم هست .
پیام: 251
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
در مورد نویل با این پروفسوره موافقم.
martianboy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۰:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۱۴
از: مشکوکستان
پیام: 325
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
آه فکر کردم خبر از رولینگه!! نویل مشکوک می‌زد ولی خوب منم چشم آب نمی‌خوره چیزی بشه این! اما اسنیپ مشکوکه.
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۳:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۳:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
خبر جالبی بود حاکی از اینکه اون استاد هیچ چیزی رو نمیفهمیده.
emma7
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۲:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۲:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۷
از: : نا معلوم
پیام: 280
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
خدمتتون عرض کنم که اونجا در قسمت فرستنده نباید بنویسه آبرفورث من این خبر رو فرستادم ولی بسیار ناقص و کم و کار اصلی رو کسی دیگری انجام داده که یکی از مدیرهای خبر باید باشه حالا هر کس هست دستش درد نکنه.
zzpater
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۳۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۴
از: در آغوش سلنا
پیام: 254
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من كه تو يه نظر براي يه خبر ديگه گفتم كه يه جا خوندم كه هري نمي‌ميره
ولي يه چيزي رو اشتباه گفتم
دامبلدور و ولدمورت مي‌ميرن
سارا90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از:
پیام: 22
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
موافقم
iranboy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۷
از: ته چاه
پیام: 730
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من هري نخواهد مرد...... بلكه تا لب گور ميره ولي توش نميره... يا اينكه ميميره ولي توسط جادويي، كيميايي، چيزي يا روح پدرش، كسي دوباره زنده ميشه!!!
و اين يعني آخر شك به خواننده...!!

مسلمآ "اسمشو نبر" هم آخرش نابود ميشه...

در مورد اسنيپ هم همونطور كه تصور ميشه كه هري رو كمك ميكنه يا به اعتقاد بعضي ها دشمن هري است. مطمئنآ يه داستاني پشت قضيه هست و من فكر ميكنم كه او واقعآ هري رو كمك ميكنه ولي اين كه به نظر مياد از هري خوشش نمياد، يه داستان واقعآ پيچيده و طولانيه كه فقط خانم رولينگ ميدونه و ميتونه اونو بنويسه...!!!!
hsn_az
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: زیر سایه ی ارباب لرد ولدومرت کبیر
پیام: 329
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من هم با نظر مدیریت سایت کاملا موافقم
این جناب فقط اومده نظری رو که شاید خیلی احساسی بوده اینجا گفته
منو هم وقتی جو میگیره میگم هری نمیره ولدی بمیره اسنیپ خوب بشه
princesoft
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۷
از: یه جای خوب توی هاگوارت
پیام: 95
 هری پاتر در کتاب هفت نخواهد
من هم مث شما ها موندم دیکنز چه ربطی به رولینگ داشت ؟
اما از این بگزریم ! با بقیش موافقم ! اما هری نمی میره ! ( موافق بودم ؟ ) توی مصاحبه ی رولینگ که توی سایت گذاشتن به طور کامل مشخص بود که رولینگ نمی خواد هری رو بکشه ! گفته بود :
من احساس نویسنده ای که برای تمام شدن داستانش همه ی شخصیت هاش رو می کشه درک می کنم ! ( با کلی دست کاری !!! خودم ! )
خوب از این نوشته ها این بر می آد که رولینگ قصد کشتن هری رو نداره !
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من: اسنیپ آخره کتاب نمیمیره بلکه خود کشی می کنه
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۸:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من هم امکان داره آخره کتاب هری بمیره و نویل کارو تموم کمنه
خب دیگه از این رولینگ دیوونه که بعید نیست
سارا90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۷:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۷:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از:
پیام: 22
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
نمیدونم این پروفسوره تا حالا هری پاتر خونده یا نه آخه پیش گوییش کمی دور از عقله البته هیچ کس از کار های رولینگ سر در نمی یاره
1385
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۷:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵
از: درون تام
پیام: 101
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من که اگه هری تو کتاب هفت نمیره گند زده می شه به هر هفت تا کتاب
Megan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۳۰
از: هاگوارتز
پیام: 147
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من که هری نمی میره ولی به احتمال خیلی زیاد اسنیپ میمیره ولی فکر نمی کنم نویل بمیره شایدم مرد !!! باید دید
MerryPotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۲۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳
از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12
پیام: 283
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
چه منجی ای رم انتخاب کرده این پروفسور!
بابا هیچ کس نمی تونه بفهمه آخرش چی می شه!
چرا انها انقدر علاقه به حدس زدن آخرش دارن!
بی مزه می شه!
مری
fakhy potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۶:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۲
از: HOGWARTS
پیام: 12
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
be nazar man eshetbah kardeh een ostad
samuel black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۵:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۵:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
از: از اعماق سایه های شب
پیام: 98
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
بچه ها در اینجور موارد هیچ نظری نمیشه داد چون صابت شده ما هر فکری میکنیم و میگیم این دیگه 100% درست!
رولینگ یک فرمول عجیب قریب دیگه پیاده میکنه برای سر کار گزاشتن ما
ولی پایان داستان احتمالا یکی از این چند تاست
1-هری لرد میکشه وهمه زنده میمونند
2-هری لرد میکشه و خودش بر اثر جراحات وارده میمیره هرمیون رون جینی زنده میمونند
3-هری لرد میکشه هرمیون جینی و رون میمیرند و فقط خودش زننده میمونه زندگی درد ناک!
4-هری لرد میکشه و خودش و یکی از ون سه تا زنده میمونند
شخصا فکر میکنم 3 درست باشه یا 2
سایه مرگ
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۵:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۵:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
بابا اینا چیه این می گه.من اصلا حال می کنم که این رولینگ بیاد از لج این یارو هری رو بکشه.
آخه واقعا نقش این یارو چیه؟
تو از کجا می دونی اومدیم و رولینگ هری رو کشت
انقدر بدم میاد بعضی ها راجع به یه چیزایی الکی خودشون رو قاطی می کنن.پروفسور هست که هست ولی چرا دلا رو هول می اندازه.
یا می کشتش یا نه دیگه
کاترین
lovender
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳۱
از: تو جوب
پیام: 65
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
ای بابا دلمون خوش بود یه ختم می ریم بیچاره ارباب که باید بمیره این یارو پروفسورو مغزش عیب کرده کتابای چارلز دینکز با رولینگ مقایسه می کنه مال چارلز دینکز که همه فقیر بودن یهو پولدار شدن مثلا هری پاتر آخه اینجوری کتابای دینکز جادوگری توشه؟
nama
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۲۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۲
از: اگه گفتی؟!
پیام: 36
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من که هری میمیره یعنی باید بمیره(البته اصلا دوست ندارم )وگرنه این داستان هم مثل بقیه داستان ها لوس میشه یعنی پیروزی سفید در مقابل سیاه و رولینگ هم دوست نداره کسی بعد از کتاب 7 داستان رو ادامه بده و اسه همین هری رو میکشه .
rezamahdavi_2006
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۶
از: هاگوارتز
پیام: 106
 هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
خب جاي بحث داره...

اين جناب پرفسور كراسنر، از نظر من جهت گرفتن دكتراي خودشون هيچ كاري نكردن...

دانشگاه نيوهامپشاير دانشگاهي است كه دفاع هاي 2 خطي رو هم براي دكترا قبول مي كنه...
( همون دانشگاه كابل خودمونه...)
( يا دانشگاه آزاد قزوين...)
ديكنز چه ربطي به هري پاتر داشت...
كتاباي ديكنر مسائل تبعيض در جوامع قديمي انگليس رو نشون ميده...
هري پاتر دنياي جادوگري...
به هم ربطي ندارند...
اين اظهار نظرها اصلا جالب و مورد قبول نيست...
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
ولی خداییش چه حالی میده اگه هری بمیره این آقائه یه کم ضایع بشه!
نویل هم احتمالا" منجی واقعی نیست
حرص نخورید!
ولی شاید خودشو فدای هری کنه
jenny2006
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۶
از: sweden
پیام: 57
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
به نظر من هم هرى نميميره
ولى شايد نويل يا p.snape بميرن
koodak4
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۴
مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: یخچال خانه ریدل
پیام: 1708
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من با این قسمت حرف آقای کرانسر موافق نیستم که میگه نویل نقش اصلی رو ایفا میکنه !!!
این آقائه بیشتر میفهمه یا دامبلدور ؟
gognus
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۷
از: در صحرا و بیابان:جای دور از دست رس
پیام: 40
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
سلام!!
به نظر من هری لرد رو می کشه و زنده می مونه یا هری لرد رو می کشه و خودشم میمیره به هر حال خوبی پیروز میشه.و فکر نمی کنم نویل منجی باشه.نمی شه حدس زد جو آدم غیره منتظره ایه.اما من نمی خوام هری بمیره
nojan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۷
از: دریاچه ی هاگوارتز
پیام: 40
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
من با نظر ایشون که گفتن هری نمیمیره موافقم !!!
ولی فکر نمیکنم بر اساس یک سبک بشه با اطمینان در مورد یک کتاب پیشگویی کرد.مگه اینکه یه تریلانی بقلت باشه
khodom
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: The Burrow
پیام: 597
 آقاي كرانسر بي سواد تشريف دارن!
به نظر من آقاي كرانسر نه هري پاتر رو خوب شناخته و نه كارهاي چارلز ديكنز رو. تا اونجايي كه من مي دونم داستانهاي ديكنز سبك رئال رو دنبال ميكنند و اصلا هم جز داستانهاي كاميك و سزگرم كننده نميگنجند. ديكنز مردم زمان خودش را به مشاهده دنيايي كه ساخته بودند نشاند و بر عليه فقر ، ماترياليزم و اختلاف طبقاتي حاكم بر انگليس اعتراض كرد. آخر داستانهايش هم چندان خوش نيست.

به نظر من اين آقاي كرانسر مدركش رو از دانشگاه آزاد واحد لندن خريده!!!
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
رولینگ که خودش هیچ نظری نداده
دلتون رو خوش نکنید!
ولی احتمال داره که نویل و اسنیپ قربونی کسی بشن
شاید اسنیپ قربونی دامبلدور (اگه زنده باشه که ایشالا هست!) نویل هم قربونی هری یا یکی دیگه!
sina_gh_Crash
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۳:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۵
از: هر جا که کفتر میایَ!
پیام: 791
 Re: هری پاتر در کتاب هفت نخواهد م...
آقای کرانسر نظری داره که خیلی آرمانی به نظر می رسه.
این درست پایانیه که همه از کتاب انتظار دارن.
و رولینگ تو کتابهای قبلی نشون داده که عاشق به وجود آوردن شگفتیه.
موافق نیستم!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.