هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: هری پاتر در صدر جنجالی ترین کتاب های دهه اخیر

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۹/۲/۳ ۷:۳۰:۰۰ (982 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
اتحادیه کتابخانه های آمریکا لیستی از کتابهایی که در دهه اخیر بیشتر مورد هجمه قرار گرفته اند، تقاضای سانسور آنها بیشتر بوده است و در عین حال پرطرفدارترین کتاب ها بوده اند منتشر کرده است که هری پاتر در صدر این لیست قرار دارد و در رتبه بعدی «سری کتاب های آلیس» قرار دارد. بیشتر نگرانی ها در مورد سری کتاب های محبوب هری پاتر از تاثیراتی که ممکن است بر کودکان بگذارد نشات میگیرد. بعضی منتقدان اینطور القا میکنند که این کتاب اثرات نامناسبی بر کودکان باقی میگذارد. هری پاتر همچون سایر کتاب ها و فیلم های محبوبی که شهرت جهانی پیدا میکنند از جانب ...

اشخاص حقیقی و حقوقی مختلفی مورد هجمه قرار گرفت و حتی از رولینگ و کتابهایش به دادگاه شکایت نیز شد. اما همیشه این اتهامات رفع میشد و منتقدان هیچگاه نتوانستند اتهاماتشان را ثابت کنند. حتی واتیکان نیز در برهه ای به تم جادوگری کتاب های هری پاتر خرده گرفت و ادعا کرد این کتابها ترویج خرافه پرستی میکنند و انسان ها را از خدا دور میکنند. اما همانطور که ما در کتاب های محبوبمان یعنی کتابهای هری پاتر خوانده ایم همیشه در این کتاب ها بر انسان دوستی و صفات اخلاقی نیکو تاکید شده است و ارزش های انسانی ارج نهاده و ترویج شده است.

منبع: ماگل نت
ارزش: 3.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.