هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: درخواست از خانم جی. کی. رولینگ برای نگارش داستان زندگی آلبوس دامبلدور

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۰/۱/۲۸ ۱۱:۱۰:۰۰ (877 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
گروهی از هواداران کتاب پرفروش هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ از او می‌خواهند که زندگی آلبوس دامبلدور را بنویسد. هواداران هری پاتر و داستان‌هایش که در هفت کتاب گفته شده، با ساخت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و همچنین با جمع‌آوری امضای آنلاین تلاش دارند تا جی. کی. رولینگ را راضی کنند تا پس از چهار سال نگارش داستان تازه‌ای را این بار با محوریت شخصیت پروفسور آلبوس دامبلدور آغاز کند. جی. کی. رولینگ پس از پایان نگارش و چاپ کتاب هفتم هری پاتر – هری پاتر و یادگاران مرگ – در چهار سال گذشته تنها کتاب بیدل آوازه خوان را به چاپ رسانده است. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید ...


پروفسور دامبلدور یکی از شخصیت‌های اصلی ماجراهای هری پاتر است. او که مدیر مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز است در طول حضور هری در مدرسه جادوگری از وی حمایت می‌کند و سعی دارد با پرورش هری پاتر جلوی لرد ولدمورت را بگیرد اما در سال ششم حضور هری در هاگوارتز و در کتاب ششم – هری پاتر و شاهزاده دو رگه – به دست مرگخواران کشته می‌شود.

لازم به گفتن است که این حرکت توسط افراد ایرانی آغاز شده تا باز هم بتوانند داستان‌هایی با حال و هوای هری پاتر را بخوانند. آقای البرز عزیز پور در اینترنت اقدام به این کار کرده است:

صفحه‌ی فیس‌بوک درخواست از جی. کی. رولینگ

صفحه‌ی گردآوری امضای آنلاین

گفتنی است که خانم الناز محمودی که نیز کمپین جمع آوری امضا برای ادامه جهان جادویی توسط خانم رولینگ را افتتاح کرده بود و به شکل حضوری در سطح تهران و چند شهرستان دیگر به کمک دوستان خود امضا جمع آوری می کرد. مصاحبه با ایشان به همراه عکس پارچه های جمع آوری امضا، در نخستین شماره ماهنامه جادوگر نیز منتشر شده بود.


منبع: آکادمی فانتزی
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.