هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازیگران: قسمت دوم «زن سياه‌پوش» ساخته مي‌شود

فرستنده دابی در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۲ ۲:۰۰:۰۰ (641 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازیگران
بازیگران
مسئولان سازنده «زن سياه‌پوش» اعلام کردند که قسمت دوم اين فيلم سينمايي را با عنوان «زن سياه‌پوش؛ فرشتگان مرگ» تهيه و توليد مي‌کنند. به گزارش خبرگزاري سينماي ايران (سينما پرس)، شرکت‌هاي فيلمسازي «هامر»، «آليانس فيلمر» و «کراس کريک» که مسئوليت ساخت نخستين قسمت از فيلم سينمايي «زن سياه‌پوش» (The Woman In Black) را پيش از اين برعهده داشتند، روز گذشته اعلام کردند که قسمت دوم اين فيلم سينمايي ترسناک را نيز با عنوان «زن سياه پوش؛ فرشتگان تاريکي» (Woman In Black: Angels of Death) تهيه و توليد مي کنند. توضیحات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید...




بنابر گزارش پايگاه اطلاع رساني هاليوود ريپورتر، جون کراکر فيلمنامه قسمت دوم اين مجموعه آثار ترسناک را براساس رماني از سوزان هيل مي نويسد که نگارش آن به تازگي به اتمام رسيده است.

قسمت نخست «زن سياه‌پوش» که کارگرداني آن را جيمز واتکينز برعهده داشت توانست با اکران در تاريخ 10 فوريه (21 بهمن) زمستان سال گذشته فروشي برابر با 120 ميليون دلار را در ساسر جهان براي خود رقم بزند و عنوان پرفروش‌ترين فيلم ترسناک 20 سال اخير انگلستان را از آن خود کند.

جين گلدمن براساس رماني از سوزان هيل فيلمنامه قسمت اول «زن سياه‌پوش» را نوشته بود و اين فيلم سينمايي داستان وکيل جواني را به تصوير مي شد که براي کشف حقايقي درباره روح يک زن به روستايي دور افتاده و کوچک سفر مي کند.

دنيل ردکليف؛ بازيگر مطرح و برجسته مجموعه فيلم هاي اکشن فانتزي «هري پاتر» (Harry Potter) به همراه جنت مک‌تير و سياران هيندز در فيلم سينمايي «زن سياه‌پوش» ايفاي نقش کرده بودند.

بنابر اظهارات مسئولان سازنده قسمت دوم فيلم سينمايي «زن سياه‌پوش»، داستان «زن سياه پوش؛ فرشتگان مرگ» 40 سال بعد از قسمت ائل رخ مي دهد و ماجراي يک زوج جوان را به تصوير مي کشد که به خانه جن‌زده «ايل مارش» برخورد مي کنند.
ارزش: 9.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.