هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: دلم برای نوشتن درباره هری پاتر تنگ شده است

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۴/۲۶ ۱۵:۳۰:۰۰ (561 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
در یک گفتگوی ویدیویی با فیلنامه نویس، استیو کلاوز، رولینگ اعتراف می کند که همچنان درباره داستان های جادویی اش خواب می بیند. ممکن است که جی.کی.رولینگ کار مجموعه هری پاتر خودش را به پایان رسانده باشد اما در ویدیو کلیپی که به تازگی منتشر شده است او فاش می کند که دلش برای نوشتن درباره شخصیت های داستانش تنگ شده است. این ویدیو کلیپ از بسته های ویژه 31 دیسکتی فیلم های هری پاتر برداشته شده که شامل بسیاری از پشت صحنه ها و مستنداتی که تاکنون دیده نشده اند. این ویدیو جی.کی.رولینگ را در گفتگو با فیلمنامه نویس، استیو کلاوز نشان می دهد؛ مردی که کتاب های پر فروش او را برای یک نمایش سینمایی بزرگ اقتباس کرد و در طول این ویدیو رولینگ اعتراف می کند:

" من همین دیشب خواب هری پاتر را دیدم"

در این ویدیو استیو کلاوز می گوید: " چیزی که من خیلی خیلی دلم برایش تنگ شده نوشتن درباره آن سه شخصیت اصلی داستان است" – که رولینگ نسبت به این حرف کلاوز می گوید: "آره، منم همینطور. من اسامی هری و رون و هرماینی را در همه دست نوشته های خودم به صورت مخفف HRH می نوشتم...و حالا من دوباره دلم برای نوشتن همان HRH تنگ شده است.

منبع: رادیو تایمز
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.