جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

hermione

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.8 / 5 با 14 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
emma.jpg
نام آلبوم:
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (14 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
28 KB
ابعاد:
x 198 x 400 پيکسل
دیده شده:
309 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: hermione
منتشر شده1384/09/02 23:06

عجبا خیلی جالبه این چقدر شبیه منه

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/11 22:22

baba bikhial

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/11 19:20

خوشم اومد!

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/06 18:13

خود کلمه ي ضايه
ضايه س
اما در اينجا معني اون از نظر ضايگي کم بود
براي اينم کردمش زايه تا ضايه اندر ضايه بشه

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/06 13:28

عکس جالبیه البته هر کس این جوری فیگور بگیره جالب میشه
اما در جالب بودن اما واتسون هم حرفی نبیده

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/06 5:46

شازده تاريكي اولاً اون ضايع است نه زايه بعدش هم همچي بدك هم نيست

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/05 23:40

گشنگ بووود
اينا چقدر تمرين ميکنن اين ژستاي زايه رو ميگيرن؟

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/05 21:13

خیلی با حال است.

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/05 13:28

به به..عجب عكس خوشگل و باحاليه

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/05 11:09

قشنگ بود
:bigkiss:

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/04 16:41

بدک نیست!

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/04 16:33

بابا بی خیال.

 Re: hermione
منتشر شده1384/08/04 14:32

لازم شد از همین الان برم دنبال فیلم 4