جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
16
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

سیستم جمع آوری پول!

شخصی معلوم الحال که از مشخص کردن هویتش معذوریم! تصویر با کیفیت افتضاح توسط یک موبایل قراضه گرفته شده و اتفاقا طبیعی تر به نظر می رسد!
امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.2 / 5 با 23 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
Image(997).jpg
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (23 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
391 KB
ابعاد:
x 864 x 1152 پيکسل
دیده شده:
204 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 22:35 - به‌روزرسانی شده 1385/10/11 12:17

پول خوری تو روز برفی
اختلاس
بابا دمتون گرم

 Re: سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 19:50 - به‌روزرسانی شده 1385/10/11 12:16

اوه این شخص که شناخته شده است!پس نمی خواد معلوم الحال باشه!

به هر حال معلومه اینو دامبل دارن به چیزهای شیطانی فکر می کنن!

میلاد تبلیغ نکن!این مدیرا خودشونو کشتن از بس تبلیغ کردن!یه روزی بیام تهران به خانواده سفارش می کنم اینجا بریم! (اثر تبلیغات بالای مدیران!)(از محالات! )

کیکه هم خیلی مشکوکه!

 Re: سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 19:41 - به‌روزرسانی شده 1385/10/11 12:16

اصلا من ققی رو با جلوی موهاش و در زمان کلاه برداریاش میبینم حال میکنم!

 سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 19:26

کی میگه من و ققی پولارو کشیدیم بالا!؟...کی میگه به خاطر اینکه پول بیشتری بکشیم بالا کیک رو از منو حذف کردیم؟!

آقا اینا همش توطئست!...باید افرادی که این شایعات رو میسازن شناسایی بشن و به جزای اعمالشون برسن!

من واقعا تاسف میخورم به حال این افراد!...چون نه حذبی هستن نه جزو مدیرانن!...پس چون جزو دو گروه اصلی سایت نیستن کارشون ساختس!



به هر حال در اینجا در حال گرفتن سفارش بودیم و من به همه پیشنهاد میدادم که هات چاکلت بخورن که سود بیشتری بکنیم!

 Re: سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 15:32 - به‌روزرسانی شده 1385/10/10 16:58

سلام

آره سیستم جمع آوری پول البته از نوع پمپ بنزینی !!

دستت درد نکنه مرلین ولی خدایی قشنگ نگرفتی !

با تشکر

 Re: سیستم جمع آوری پول!
منتشر شده1385/10/10 13:33 - به‌روزرسانی شده 1385/10/10 16:57

احتمالا همینجاست که داره میگه اون کیک رو از لیست خط بزنید!