جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
15
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

فنگ و ققی

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 3 / 5 با 27 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
PHTO0010.jpg
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (27 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
76 KB
ابعاد:
x 600 x 800 پيکسل
دیده شده:
312 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
0 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: موهای زیبا!
منتشر شده1385/10/23 6:53 - به‌روزرسانی شده 1385/10/30 14:43

هوم!عجب ژستی!ببینم امضا بدیم خدمتتون!

هوم ته حذبی و ریونی بودن رو می رسونین اصولا رینوی ها خیلی خوش تیپن!خیلی قشنگ ژست می گیرن و خیلی قشنگ عکس می گیرن!

 موهای زیبا!
منتشر شده1385/10/12 13:13 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 14:12

ققنوس آخرین دفعه شونه قیمت کردم دیس سیصد تومنی بیشتر نبودها!

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 12:52 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 14:13

ها بله من واقعا لذت ميبرم كه اين عكس رو گذاشتن چون من گفتم نزارن بعد گذاشتن رد هر صورت اينجا كريچ سالاري بيد.
كريچ جون يه عكس ناب ازت پيدا كردم بزارم يه كم بچه ها صفا كنن؟

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 11:40 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 14:14

سلام

ایول کریچ اینو پایه ام خفن !!

بابا ژستو بیخیال مثل کریچر خاکی باشید

ولی این عکس قشنگ هست ! منظورم اینه که قشنگ افتاده
کی انداخته ؟

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 8:58 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 12:20

واقعا من به خودمو سهی امید وار شدم به این عکس 4.7 از 5 دادن
ساحره های عزیز توجه داشته باشن پسر 4.7 از 5 تو این دورو زمونه کم پیدا میشه
فقط خواستم اطلاع داده باشم (چه خوشگل شدم امشب)
پایین چشمو کی دست کاری کرده زیر سره کریچره و گرنه من چشام سالم سالم بود

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 1:10 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 14:14

این قفی برق پول تو چشاش بد جور تابلوئه ! معلوم نیست چقد به جیب زده که اینجوری ژست گرفته

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 0:58 - به‌روزرسانی شده 1385/10/12 14:16

هه هه !! باز لقب سایتشونو گذاشتن رو ما! درپیتگران که دیگه معروفه که! چرا آخه اینقدر کل کل؟! ما قرار بود مدیران رو بیشتر دوست بداریم! چرا مانع میشید؟!

 Re: فنگ و ققی
منتشر شده1385/10/12 0:17

یک جوری ژست گرفتن هر کی ندونه فکر میکنه اینا از اعضای باند مافیایی ایتالیایی هستن نمدونن از برو بچ حذب در پیت خودمونن که