جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

71 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور آرشیو گالری هستند)
69
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

مرلین , هدویگ , راجر

امتیاز به این تصویر (امتیاز در حال حاضر: 2.4 / 5 با 31 رای)
اطلاعات تصویر
نام فایل:
PHTO0004.jpg
فرستاده شده از طرف:
امتیاز (31 رای):
کلمات کلیدی:
اندازه فایل:
55 KB
ابعاد:
x 800 x 600 پيکسل
دیده شده:
404 بار
به عنوان یک کارت پستال فرستاده شد:
2 بار
نظرات متعلق به نویسنده است. ما مسئول محتوای آنها نیستیم.
نویسنده
موضوع
 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1387/02/10 22:26 - به‌روزرسانی شده 1387/02/11 21:04

راجر چقد شبیه حسین رفیعیه .

 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/11/03 10:28 - به‌روزرسانی شده 1385/11/03 10:43

هدويگ هر بار قيافه ش فرق مي كنه ، اين بار هم كه دندوناشو صفا داده

 مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/10/16 17:03 - به‌روزرسانی شده 1385/10/20 20:36

واااااااااااااااي بابا بيا كنار مرلين بيچاره رو لهيدي! ... ايول ... راست ميگي هدي ديگه شبيه دراكولا نيستي! ... بابا خوشتيپ!

 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/10/15 12:55 - به‌روزرسانی شده 1385/10/15 12:58

من نمي‌دونم چطوري اومدم تو عكس! اصلا كي گرفته شد!

 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/10/13 12:49 - به‌روزرسانی شده 1385/10/13 16:38

اووووووفز ... خوب افتاده عکسه ... دیگه مثل دراکولا نیستم !
اون جیگری که اون پشت نشسته و دپ به نظر می رسه لباسشم قرمزه بادراده چه جیگریه !!!!
ملت دقت کنید که من در تمام عکسا در پشت بقیه ملت مستقر می شم !
مرلین خیلی بچه باحالیه و خیلی باناموسه ... از هیکلش می باره لامصب !

 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/10/13 11:13 - به‌روزرسانی شده 1385/10/13 16:33

سلام

به به اینم عکس مورد علاقه من !

سه دوست عزیز و واقعا گل ریختن که عکس بگیرن ! راجر که یه جوری نشسته انگار نمیخواد افتخار بده ، بزور آوردنش سره صحنه

مرلین بیچاره هم که زیر عضلات هدویگ له شده از سرخ شدن لپای مرلین معلومه ! لپاتو بکشم !

 Re: مرلین , هدویگ , راجر
منتشر شده1385/10/13 0:53 - به‌روزرسانی شده 1385/10/13 11:13

ها...مرلین با حضورش،رکورد پیمودن راه رو شکست.
ار اشخاص موجود در تصویر که بگذریم،میرسیم به تابلوهایی که اون پشت،بر روی دوار نصب هستند.اگر دقت کنید یه تابلوی بزرگ وجود داره و زیرش، یه کوچولو .اخر سر نفهمیدم ارتباط این دو تابلو در چی بود (فقط فهمیدم که یه رابطه ای دارند)