هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 6: تری گیلیام کارگردان شاهزاده دورگه ؟

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۵:۱۰:۰۰ (2304 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 6
فيلم 6
منابع خبری گزارش دادند که تری گیلیام قرار هست هدایت و کارگردانی ششمین قسمت از سری مجموعه فیلمهای هری پاتر را به عهده داشته باشد . بر اساس این گزارشها , سایت اطلاع رسانی فیلم IMDb هم اینک اسم تری گیلیام را به عنوان کارگردان و هدایت کننده فیلم ششم هری پاتر , یعنی هری پاتر و شاهزاده دورگه به لیست عوامل فیلم شاهزاده دورگه اضافه کرده است . این در حالی است که سایتهای هری پاتری درمورد صحیح نبودن خبر به خوانندگان هشدار دادند . سایت ماگل نت که اولین سایتی بود که این موضوع را اعلام کرد ...
در ادامه متن ....

تصویر کوچک شده
سایت ماگل نت که اولین سایتی بود که این موضوع را اعلام کرد در پایان گزارش خبری خود به این نکته اشاره کرد که لطفا به این خبر تا دریافت اطلاعات بیشتر به چشم خبری شایعه نگاه کنید . سایت خبر TLC نیز در گزارشی مشابه به ذکر این نکته جالب بسنده کرد که , حالا ما مصاحبه تری گیلیام را که در سپتامبر سال گذشته در یک میهمانی معمولی اعلام کرد را به خاطر میاوریم . در آن مصاحبه اقای تری گیلیام علاقه خودش را برای کارگردانی بروی یکی از فیلمهای هری پاتر اعلام داشت . لطفا این نکته فراموش نشود که شایعه همیشه وجود دارد . یه نکته هم برای طرفداران ایرانی بد نیست که ذکر کنیم شناخت مردم از تری گیلیام به خاطر کار بروی سری مجموعهMonty Pytho هست .
منابع : ماگل نت و تی ال سی
ارزش: 1.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۱۴ ۱۹:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: تری گیلیام کارگردان شاهزاده ...
بابا راست ميگن ديگه اين چه كاريه مي خوان بكنن هم به بازيگرا و هم به فيلم ضرر ميرسونه كاش كه شايعه باشه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.