هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

بازی: کتاب شگفت انگیز افسون ها، نوامبر 2012 منتشر می شود

فرستنده هری جیمز پاترold در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۱۷ ۱۲:۰۰:۰۰ (621 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص بازی
بازی
اطلاعات کامل درباره کتاب شگفت انگیز تعاملی «افسون ها» اثری دیگر از جی.کی.رولینگ توسط کمپانی سونی در طول بزرگ ترین رویداد رسانه ای جهان پیرامون بازی های رایانه ای یعنی نمایشگاه رسانه و تجارت E3 منتشر شد و این موضوع فاش شد که این کتاب تکمیلی واقعی در ماه نوامبر در اروپا و ماه دسامبر در ایالات متحده منتشر خواهد شد. این کتاب یک کتاب دستی هاگوارتز خواهد بود که از نظر خیالی توسط «میراندا گوشاک» ، نویسنده «کتاب استاندارد افسون ها» در مجموعه کتاب های هری پاتر نوشته شده است و همانند کتابچه هایی مثل «موجودات شگفت انگیز و محل یافتن آنها» و یا «کوییدیچ در گذر زمان» است که توسط جادوگران داستانی نوشته شده اند اما در حقیقت آثاری از خانم رولینگ می باشند. سونی تایید می کند که اطلاعات جدیدی از عالم هری پاتر در این دستگاه کتابی همراه خواهد بود. کتاب افسون ها برای کنسول پلی استیشن 3 فعال خواهد بود. ویدیویی از این کتاب افسون ها را در اینجا مشاهده کنید.

ادامه خبر


شرکت سرگرمی های رایانه ای سونی اعلام داشته است که این کتاب شگفت انگیز افسون ها از همکاری مشترک میان استودیوهای شعبه لندن شرکت سرگرمی های ریانه ای سونی با خانم رولینگ و پاترمور می باشد. کتاب شگفت انگیز افسون ها نخستین عنوانی است که قرار است برای استفاده در دستگاه ابداعی جدید وابسته به پلی استیشن 3 ، یعنی کتاب شگفت انگیز (Wonderbook) ، منتشر شود و جهان پیرامون شما را مبتنی بر گام بعدی شما در مطالعه و بازی تکمیلی با این کتاب، تغییر خواهد داد. این کتاب شگفت انگیز همچنین نخستین محصولی است که حاصل همکاری مشترک میان سونی، پاترمور و شخص جی.جی.رولینگ می باشد.

کتاب شفت انگیز افسون ها، نوشته ای جدید و اختصاصی و اصلی از جی.کی.رولینگ همچنان که آن را می خوانید، جان می گیرد و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از دسته کنترل پلی استیشن موو و سیستم پردازشگر حرکتی آن که چوبدستی جادویی خودتان می شود، افسون ها را اجرا نمایید. وقتی که این دستگاه کتاب شگفت انگیز در ماه نوامبر در اروپا و دسامبر در آمریکای شمالی منتشر گردد، می توانید همانند دانش آموزی در هاگوارتز، به سفری جادویی برای خواندن و یاد گرفتن رازهایی از جادوگری و هنر اجرای افسون ها بروید. کتاب شگفت انگیز افسون ها همچنین برای سایر کشورها و نواحی منتشر خواهد شد.
جی.کی.رولینگ در این باره گفته است:
نقل قول:
«کتاب شگفت انگیز افسون ها، نزدیک ترین چیز ممکن به یک ماگل است که می تواند به یک کتاب افسون واقعی بیاید. من عاشق کار با تیم خلاقیت ها و ابدعات شرکت سونی شده ام تا افسون های عالم جادویی خودم را واقعی کنم. این کتاب شگفت انگیز یک دستگاه فوق العاده ست که تجربه خواندن یک کتاب را همانند هیچ نوع تجربه دیگری، ارائه می کند. »

اندرو هاوس، رئیس شرکت سرگرمی های رایانه ای سونی گفت:
نقل قول:
«همکاری میان جی.کی.رولینگ و سونی و خصوصا همکاری با شرکت بازی های رایانه ای سونی یکی از مواردی ست که من به شخصه خیلی در موردش هیجان زده ام. ما با همدیگر یکی از بزرگ ترین برندهای سرگرمی در جهان و موفق ترین مجموعه کتاب های کودکان در تاریخ را به ارمغان آورده ایم. ما معتقدیم کتاب شگفت انگیز افسون ها نمایانگر انقلاب بعدی در داستان خوانی است و هیجان زده هستیم که فناوری های پلی استیشن حتی قادر به بیشتر زنده کردن دنیای هری پاتر از طریق راه های هیجان انگیز جدیدی است. »

کتاب شگفت انگیز افسون ها محیطی امن را فراهم می نماید تا بچه ها بخوانند، کشف کنند و یاد بگیرند که افسون ها را تمرین کنند همچنان که قبلا می دانستند و دوست داشتند، افسون های معروفی همانند اینسندیو، وینگاریدوم لویوسا و اکسپلیارموس و همچنین یادداشت های بازیگوشانه و افسون هایی که توسط دانش آموزان قبلی هاگوارتز در حاشیه کتاب نوشته شده را کشف نمایند. علاوه بر این موارد، به منظور حکایت های خنده دار و طنز آمیزی در ارتباط با اصل افسون ها، جی.کی.رولینگ معما ها و چیستان هایی را نوشته است که در طول این تجربه شما را هدایت می کند. دیدی را نسبت به اینکه چه چیزی یک جادوگر یا ساحره را موفق می کند فراهم می آورد و دعوت کردن طرفداران به سفری جادویی از طریق این کتاب میسر است و همچنین قفل گشایی داستان هایی جدید در آخر هر فصل از جمله پاداش هایی است که برای دانش آموزان به منظور موفقیت شان در اجرای افسون ها در این کتاب شگفت انگیز، در نظر گرفته شده است.

منبع: Snitch Seeker
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.