هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: ناشر انگلیسی، نسخه کودکان کتابهای هری پاتر را منتشر خواهد کرد

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۲ ۱۴:۰۰:۰۰ (861 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
تصویر کوچک شده بلومزبری، انتشارات انگلیسی مجموعه کتابهای هری پاتر اعلام کرده است که قصد دارد نسخه کودکان مجموعه هری پاتر را با تصاویر روی جلد جدیدی منتشر نماید. این نسخه های جدید کودکان از کتاب های هری پاتر در دو نوع جلد مقوایی و کاغذی در اول سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر می گردند و طراحی های جدید و زیبای روی جلد آنها توسط آقای جانی دادل، طراح برنده جایزه های مختلف، انجام می گیرد.

علاوه بر طراحی روی جلد جدید و خلاصه ای جدیدتر از زندگی نامه رولینگ در اول این نسخه ها، شیوه بیان و متن کتاب برای کودکان روان و صمیمانه تر شده است. همچنین مطالب تازه انتشار یافته رولینگ در سایت پاترمور درباره حوادث و شخصیت ها و اماکن و اشیای داخل کتاب های هری پاتر نیز به داخل این نسخه های جدید اضافه می شوند.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

این نخستین باری است که مطالب جدید و آنلاین رولینگ در سایت پاترمور قرار است به شکل رسمی چاپ شود در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. سایت پاترمور هم در اطلاعیه ای اعلام کرده است که هم زمان با تاریخ عرضه این نسخه های کودکان، نسخه های الکترونیکی آنها را به شکل آنلاین منتشر و آماده فروش می کند.

آقای دادل به عنوان طراح جدید انتخاب شده از سوی خود رولینگ و انتشارات بلومزبری برای هر هفت کتاب تصاویر روی جلدهای جلو و پشت را خلق خواهد کرد و همچنین برای داخل کتاب نیز به نظر می رسد طراحی های مختصر و جذابی ارائه می نماید. آقای دادل در خصوص انتخاب ایشان به عنوان طراح جدید جلدها گفت:

«من به شدت هیجان زده شدم وقتی فهمیدم که قرار است برای این کتاب های فوق العاده، طراحی کنم. لذت بخش تر از این نمی شد. این موضوع هیجان انگیز و البته دلهره وار است و من بار سنگین مسئولیت را حس می کنم. من فقط امیدوارم که طراحی های من برای بچه های نسل جدید، به شکل وفادارانه ای انعکاس دهنده شخصیت ها و دنیای خلق شده رولینگ باشد.»

جانی دادل بیشتر برای طراحی جلد و تصاویر کتاب هایی مطرح است که برایشان جوایزی را هم از آن خود کرده است؛ از جمله آنها می توان به The Pirate Cruncher و The Pirates Next Door اشاره نمود. ایشان همچنین در صنعت بازی های رایانه ای نیز تجارب ارزنده ای داشته اند و مهارت های بالایی در توسعه شخصیت های بازی ها بروز داده اند.

سایت پاترمور و انتشارات بلومزبری در این نسخه های کودکان با هم همکاری دارند. گفته می شود که قرار است در این نسخه های جدید کتابها، سایت پاترمور و چگونگی اکتشاف مجازی بیشتر در دنیای هری پاتر به کودکان، معرفی گردد. احتمالاً این اطلاعات در انتها یا جلد پشتی این نسخه ها درج خواهند شد.


مشاهده نمایید: طراحی جدید روی جلد نسخه کودکان سنگ جادو - اثر جانی دادل


قبلاً هم اعلام کرده بودیم که انتشارات بلومزبری قرار است با طراحی های آقای جیم کی، نسخه کمیک استریپ (مصور) کتاب هری پاتر و سنگ جادو را در پاییز ۲۰۱۵ منتشر نماید.

قضیه دنباله دار بازچاپ کتاب های هری پاتر با طراحی های روی جلد جدید و متفاوت، سال گذشته از جایی آغاز شد که اسکولاستیک، ناشر کتاب های هری پاتر در ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفت به مناسبت پانزدهمین سالگرد آغاز انتشار مجموعه هری پاتر در آمریکا، این مجموعه را با طراحی های روی جلد جدیدی دوباره چاپ نماید. نسخه های جدید اسکولاستیک با طراحی های روی جلد جدید توسط آقای کازو کیبائوشی سال گذشته چاپ شدند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.