هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: شاهکار دروغ اول آوریل ماگل نت و لیکی کالدورن

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۵/۱/۱۲ ۱۲:۱۰:۰۰ (3909 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
به روز شد. ترجمه صفحه اول و یک عکس دیگر در ادامه متن
ملیسا آنلی ( دختر و وب مستر سایت لیکی) و امرسون اسپارتز (پسر و وب مستر سایت ماگل نت) اعلام کرده اند که به دلیل ازدواج با یکدیگر و اهمیت دادن به درخواست اکثر هری پاتریست ها که خواستار ادغام این دو سایت بوده اند علاوه بر خودشان سایت هایشان نیز ازدواج کرده اند!!! - بقیه در ادامه متن -




هم اکنون سایت های لیکی و ماگل نت هر دو به سایت لیکیماگ که از ترکیب اسم این دو سایت است لینک میشوند.

ترجمه صفحه اصلی سایت لیکیماگ:

ما سعی کردیم ماه ها سعی کردیم تا انکارش کنیم. آدم های دیگه رو دیدیم زندگیمونو بعد از دیدن همدیگه تو ادینبورگ طوری گذروندیم که انگار این یه قصه پریون اسکاتلندیه.

افسوس که دیگه این نمیتونه اینطوری ادامه داشته باشه، عشق واقعی ما رو فرا گرفت و شکستمون داد. الان خیلی خوشحالیم که به شما خوانندگان عزیز اعلام کنیم امروز، ما دو تا ، امرسون اسپارتز و ملیسا آنلی تصمیم گرفتیم زندگیهامونو از همه جهات به هم گره بزنیم.

هفته گذشته روی سرا شیبی سنگفرش قلعه ادینبورگ جایی که امرسون تنها کسی که دل ملیسا رو برد زندگی میکنه- این قضیه رو به طور رسمی اعلام کردیم. با افرادی مثل خواهر ملیسا به عنوان محرم عروس و جو و شو و کریستین و دوریس به عنوان ساقدوش های عروس ، دیلان به عنوان بهترین مرد و جان ، اندور، بن و کوین به عنوان راهنما ها و مکنزی دخترگل سر سبد ما قضیه رو با یک شیء خیلی مخصوص کاملا محکم کردیم.

چون ما هم قسم شدیم که در همه چیز زندگیمون با هم شریک باشیم این شامل سایتهامون هم میشه در نتیجه ماگل نت دات کام و لیکی نیوز دات کام دیگه هیچ رازی ندارن تا از هم پنهان کنن. ما به سادگی یه سایت نو به اسم لیکی ماگ دات کام ساختیم و همه بازدید کنندگان همدیگه رو با هم یکی کردیم و همه نیاز هامون هم یکی شد. - تا یه سایت دیگه کاملتر درست مثل ازدواجمون داشته باشیم که امیدواریم زندگیمون هم مثل این سایت کامل باشه. خیلی از شما فکر میکردید این روز میاد یا آرزوی اومدنشو داشتید یاحتی شاید از اومدنش میترسیدید. درمورد این قضیه فن فیکش مینوشتید و ما از شما انسان های شگفت انگیز و خلاق خیلی متشکریم که به قلبهامون گفتید که مغز هامون دارن سعی میکنن چی رو پنهان کنن. خیلی هیجان زده هستیم که بالاخره میتونیم به صورت عمومی اعلام کنیم شما درست میگفتید.

این برای شما چه معنی داره؟ خب ، بهترین چیز ممکن ، محتوای ارزشمند ماگل نت و لیکی کالدرون هر دو با هم جمع شدن تو یه جا. مصاحبه های فراوان ، فن فیکشن های تخیلی، دیوار های شرم ( نام یک بخش معروف از سایت ماگل نت م) که هر روزه منتشر می شن.، مدیران سایت میتونن بهتر و قویتر به علایق خودشون برسن و ما به زودی به تمام دنیا نشون خواهیم داد که نقش دشوار ولی خشنود کننده دادن خبر های روزانه هری پاتر به شما رو چطور بر عهده گرفتیم.

چیزی که الان دارید میبینید آغاز این دگرگونیه، که ما در نظر داریم تا فردا یا به همین زودی کاملش کنیم.البته شما میتونید در همین روز هم خبر ها رو مثل سابق ببینید و خبر ها مثل قبل به روز میشن.نگاهتون به نوار کناری سایت ما باشه، ما امکانات زیاد دیگه ای رو مدام اضافه میکنیم تا مزیت های این ادغام رو برای شما آشکار کنیم. ما فکر میکنیم شما هر چیزی رو که آرزشو داشته باشید پیدا میکنید و بعد از اون مقداری - ما میدونیم مطمانیم ( چشمک چشمک)

ماه عسل تموم شده و الان وقتشه که این دو تا وب مستر خوشبخت که تازه همدیگه رو پیدا کردن سرکارشون برگردن! به زودی همه شما رو میبینیم.

با عشق و علاقه فراوان

ملیسا و امرسون حالا دیگه فقط مرگ میتونه ما رو از هم جدا کنه، ممرسون

پست شده توسط ممرسون در تاریخ .....

عکس صفحه اول سایت لیکی لانگ ( فروم سایت لیکی)


در صفحه دیوار های شرم :

اوه وقتش رسیده ایمیل هایتان را به memerson4eva@gmail.com بفرستید

ترجمه فوتر سایت:

لیکی ماگ یک فن سایت غیر رسمی است. و برای ترساندن وکلا ایجاد شده است به غیر از خیلی از آنها که در مهمانی ما در اسکاتلند شرکت کردند!و خیلی از آنها در آلبوم روز عروسی ما هستند.سلام وکلا!

ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
katayon
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۲ ۱۷:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۲ ۱۷:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۶
از: نا كجا آباد
پیام: 20
 Re: شاهکار دروغ اول آوریل ماگل نت...
چه جالب وهيجان انگيز

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.